Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri auttoi muutossa ja yrittää pakettiauton vuokramaksua nyt minulle.

Vierailija
06.10.2024 |

Eli kaverilla on oma paku, joka on epäkunnossa ja odottaa huoltoa. Hän sanoi, ettei sitä voida käyttää muutossa, käskin häntä sitten vuokraamaan pakettiauton ja tulemaan sen kanssa. Niin kävi ja hoidimme muuton, auto oli kaverilla vuoralla 2h ja lasku melkein 100€.

Kaveri sitten tänään laittoi tuon laskun minulle ja sanoi, että sinähän maksat tämän varmaankin. Sanoin, että miksi ihmeessä maksaisisin. Auto oli hänelle vuokralla, ei minulle.

Nyt kaveri sitten nurisee ja on laittamassa välejä katki. Tosiasia on se, että paku oli vuokralla hänelle. Niin lukee ihan joka paprussa. Minä en ole mitenkään lainedessä velvollinen maksamaan tuosta mitään, vaikka sillä mun muutti tehtiin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono -100/5

Vierailija
42/42 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuinka tyhmä ? Sinun muutto sinun maksut. Saunan taakse tuommoiset pummit. No toisaalta kaverisi voi itse sen satasen maksaa ja pääsee eroon sinusta lopullisesti, toki voi oikeuden kautta hakea sen satasen, niin minä tekisin 

Yritäs tehdä rikosilmoitus laskusta, jossa on sun nimes ja hyväksyntäs, eikä kaverista mitään tietoa. Eipä edes ota ilmoitusta vastaan, ei etene oikeuteen.

Ja vielä useita kymmeniä tykkäyksiä. Oletteko oikeasti kaikki noin tyhmiä? Moraalisesti teki väärin, mutta mitäs astu miinaan. Se on satasen oppiraha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi