Kaveri auttoi muutossa ja yrittää pakettiauton vuokramaksua nyt minulle.
Eli kaverilla on oma paku, joka on epäkunnossa ja odottaa huoltoa. Hän sanoi, ettei sitä voida käyttää muutossa, käskin häntä sitten vuokraamaan pakettiauton ja tulemaan sen kanssa. Niin kävi ja hoidimme muuton, auto oli kaverilla vuoralla 2h ja lasku melkein 100€.
Kaveri sitten tänään laittoi tuon laskun minulle ja sanoi, että sinähän maksat tämän varmaankin. Sanoin, että miksi ihmeessä maksaisisin. Auto oli hänelle vuokralla, ei minulle.
Nyt kaveri sitten nurisee ja on laittamassa välejä katki. Tosiasia on se, että paku oli vuokralla hänelle. Niin lukee ihan joka paprussa. Minä en ole mitenkään lainedessä velvollinen maksamaan tuosta mitään, vaikka sillä mun muutti tehtiin.
Kommentit (42)
Kuinka mones provo oli tällä viikolla? Mitä maanantaiksi keksit?
Mitä ihmettä, miksi se kaveri vuokrasi sen auton?
Vierailija kirjoitti:
Käskit vuokraamaan pakun sun muuttoa varten? Oma vika, kun totteli. Ihan vapaaehtoisesti tuli sun muuttoavuksi. Nyt on lähellä menettää noin ihanan ystävän🙄
Ei käskenyt, trollailee vaan.
Mieheni saa lainaa tarvittaessa työpaikkansa pakua.
Ollaan lainattu sitä 2 krt tänä vuonna, 2 v sitten kerran. Luult lainataan sitä itsenäisyyspäivänä, siis koko viikonlopun, tai ei.
Näinä vuosina minulle on tullut yli 10 viestiä, jossa autoa on pyydetty. Oon aina vastannut meillä ei ole pakua.
Käskit siis kaveria vuokraamaan pakettiauton? En kyllä ymmärrä miksi kaveri sinua totteli. Hänen olisi pitänyt sanoa, että kuule vuokraa ihan itse. Hyvä kaveri ei kyllä käske toista tekemään yhtään mitään.
Miksi halusit käyttää aikaasi näin paskan provon kirjoittamiseen.
Tyypillinen suomalainen nainen.
Älkää miehet yllättykö
Ap on niin kiero, että voisi hyvin pärjätä politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuinka tyhmä ? Sinun muutto sinun maksut. Saunan taakse tuommoiset pummit. No toisaalta kaverisi voi itse sen satasen maksaa ja pääsee eroon sinusta lopullisesti, toki voi oikeuden kautta hakea sen satasen, niin minä tekisin
Koska ei velkakirjaa tai kirjallista sopimusta, oikeudesta ei ole apua.
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin kiero, että voisi hyvin pärjätä politiikassa.
Ei tuolla tyylillä politiikassa pitkälle pötkitä.
Kyllähän muuttaja maksaa muuton kulut, auton vuokra kuuluu sun maksaa. Mun poika tarjosi vielä pitsaa kavereille kun auttoivat reippaasti.
👏 👏👏👍. Hyvä AP. Sait taas monen ohimosuonet pullistumaan.
että osaa olla pikkumainen. Muutto on aina talkoohengessä tehtyä. Kaverit maksaa tietenkin omat kustannuksensa ja sä tarjoat muuttotavarat ja siirtymä osoitteet ja soppaa kiitokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mones provo oli tällä viikolla? Mitä maanantaiksi keksit?
Mä näin tämän ekaa kertaa. Olisit joskus pois palstalta.
Anna sille muutama rannehölkkä niin homma etenee... Kaverisi on oikeassa
Joka kerta ei petä, suomalaiset & raha se pyhä lehmä.
Eihän ne Konalan saatanan painavat mummon perintömööpelit ole ennenkään mahtuneet pakettiautoon. Toki hän on jo aiemminkin valehdellut monesta muustakin asiasta.