Illat PIMENEE, halloween LÄHESTYY. nyt tähän kaikki paranormaalit/kummat/pelottavat kokemukset!
Vanhassa asunnossani joku kurkki yöllä postiluukusta kun istuin vessassa,inhottavinta on että vessa oli heti ovea vastapäätä ja traumatisoituneen kodinvaihtaja-koiran takia pissasin ovi auki,ettei koira ulisisi ja raapisi oven takana.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kesäilta. Kävelin ulkona. Tulin kohtaan, josta saattoi oikaista metsäkaistaleen läpi kotia kohti. Menin ihan paniikkiin ilman näkyvää syytä, ja aloin itkeä. Juoksin takaisin samaan suuntaan mistä olin tullut. En tiedä vieläkään syytä moiseen. En ollut mikään lapsi enää, vaan noin 25-vuotias. Tapaus ei ole koskaan toistunut.
Alitajunta ajatteli vastaavia tilanteita joissa ei käynyt jollekin hyvin?
Voisi käydä järkeen. Yhden kerran jouduin 15-vuotiaana yksinäisellä metsäpolulla ahdistelijan käsittelyyn. Hän käpälöi ja imi kaulaa, mutta homma ei onneksi edennyt sen pidemmälle. Pääsin pakoon, mutta tapaus saattoi silti jäädä kummittelemaan. edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kesäilta. Kävelin ulkona. Tulin kohtaan, josta saattoi oikaista metsäkaistaleen läpi kotia kohti. Menin ihan paniikkiin ilman näkyvää syytä, ja aloin itkeä. Juoksin takaisin samaan suuntaan mistä olin tullut. En tiedä vieläkään syytä moiseen. En ollut mikään lapsi enää, vaan noin 25-vuotias. Tapaus ei ole koskaan toistunut.
Alitajunta ajatteli vastaavia tilanteita joissa ei käynyt jollekin hyvin?
Voisi käydä järkeen. Yhden kerran jouduin 15-vuotiaana yksinäisellä metsäpolulla ahdistelijan käsittelyyn. Hän käpälöi ja imi kaulaa, mutta homma ei onneksi edennyt sen pidemmälle. Pääsin pakoon, mutta tapaus saattoi silti jäädä kummittelemaan. edellinen
varmaan ihan vastaavista lukeminenkin voisi riittää ettei oo pakko olla itelle sattunut?
paljonkin mikä VOISI olla paranormaali kokemus jos olisin taipuvainen uskomaan sellaiseen mutta vähän mietittynä onkin ihan normijuttuja.
Pizzkuski kävi kiinni rintoihin mutta säikähti kun maitoa tuli ja päästi irti.
Tapahtui rapussa,hain ruokaa alaovelta ja uskoin että siinä olisi turvallista sillä olin noista ahdisteluista kuullut.
Vauva nukkui kotona isomman sisaren kanssa tapahtuman ajan.
Tai jos oli sen vessan ovi niin nukahdit hetkeksi pöntölle istuallaan ja olikin unta?