Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Illat PIMENEE, halloween LÄHESTYY. nyt tähän kaikki paranormaalit/kummat/pelottavat kokemukset!

Vierailija
06.10.2024 |

Vanhassa asunnossani joku kurkki yöllä postiluukusta kun  istuin vessassa,inhottavinta on että vessa oli heti ovea vastapäätä ja traumatisoituneen kodinvaihtaja-koiran takia pissasin ovi auki,ettei koira  ulisisi  ja raapisi oven takana. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin noin 10 vuotta sitten yötä silloisella miesystävällä,hän oli mennyt yöksi töihin ja nukuin asunnossa yksin. Kello oli ehkä 02.00 yöllä kun menin vessaan ja äkisti ovenkahva alkoi liikkua rajusti,oudointa on ettei ovi ollut edes lukossa mutta se jokin ei  silti saanut ovea auki. Asunnossa ei ollut eläimiä. Huusin "Simo?" saamatta vastausta. Pelleily kahvan kanssa kesti arviolta 10 minuuttia  minun uskaltamatta nousta pöntöltä.

kissa rapussa?

Tai jos oli sen vessan ovi niin nukahdit hetkeksi pöntölle istuallaan ja olikin unta? 

Vierailija
22/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs kesäilta. Kävelin ulkona. Tulin kohtaan, josta saattoi oikaista metsäkaistaleen läpi kotia kohti. Menin ihan paniikkiin ilman näkyvää syytä, ja aloin itkeä. Juoksin takaisin samaan suuntaan mistä olin tullut. En tiedä vieläkään syytä moiseen. En ollut mikään lapsi enää, vaan noin 25-vuotias. Tapaus ei ole koskaan toistunut. 

Alitajunta ajatteli vastaavia tilanteita joissa ei käynyt jollekin hyvin?

Voisi käydä järkeen. Yhden kerran jouduin 15-vuotiaana yksinäisellä metsäpolulla ahdistelijan käsittelyyn. Hän käpälöi ja imi kaulaa, mutta homma ei onneksi edennyt sen pidemmälle. Pääsin pakoon, mutta tapaus saattoi silti jäädä kummittelemaan. edellinen

Vierailija
24/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs kesäilta. Kävelin ulkona. Tulin kohtaan, josta saattoi oikaista metsäkaistaleen läpi kotia kohti. Menin ihan paniikkiin ilman näkyvää syytä, ja aloin itkeä. Juoksin takaisin samaan suuntaan mistä olin tullut. En tiedä vieläkään syytä moiseen. En ollut mikään lapsi enää, vaan noin 25-vuotias. Tapaus ei ole koskaan toistunut. 

Alitajunta ajatteli vastaavia tilanteita joissa ei käynyt jollekin hyvin?

Voisi käydä järkeen. Yhden kerran jouduin 15-vuotiaana yksinäisellä metsäpolulla ahdistelijan käsittelyyn. Hän käpälöi ja imi kaulaa, mutta homma ei onneksi edennyt sen pidemmälle. Pääsin pakoon, mutta tapaus saattoi silti jäädä kummittelemaan. edellinen

varmaan ihan vastaavista lukeminenkin voisi riittää ettei oo pakko olla itelle sattunut?

Vierailija
25/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin mikä VOISI olla paranormaali kokemus  jos olisin taipuvainen uskomaan sellaiseen mutta vähän mietittynä onkin ihan normijuttuja.

Vierailija
26/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzkuski kävi kiinni rintoihin mutta säikähti kun maitoa tuli ja päästi irti. 

Tapahtui rapussa,hain ruokaa alaovelta ja uskoin että siinä olisi turvallista sillä olin noista ahdisteluista kuullut.

Vauva nukkui kotona isomman sisaren kanssa tapahtuman ajan.