Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Illat PIMENEE, halloween LÄHESTYY. nyt tähän kaikki paranormaalit/kummat/pelottavat kokemukset!

Vierailija
06.10.2024 |

Vanhassa asunnossani joku kurkki yöllä postiluukusta kun  istuin vessassa,inhottavinta on että vessa oli heti ovea vastapäätä ja traumatisoituneen kodinvaihtaja-koiran takia pissasin ovi auki,ettei koira  ulisisi  ja raapisi oven takana. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika vuodesta👻 Muutin vanhaan taloon Helsingin kantakaupungissa. Vaatekomerosta on kuulunut oven rapsutusta öisin. Naapurin kanssa jutellessa selvisi, että edellisen asukkaan kissa kuoli kyseiseen komeroon, kun asukas oli ollut työmatkalla ja menehtynyt tapaturmassa. On edelleen mysteeri, miten kissa oli joutunut komeroon oven taakse.

Vierailija
2/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö Höpö juttuja. Uskotko myös pääsiäispupuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö Höpö juttuja. Uskotko myös pääsiäispupuun?

Kummitteleeko pääsiäispuput sun mielestä?

Vierailija
4/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle kunnon kauhutarina: Riikkuli. 😬

Vierailija
5/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jännää joka aamu törmäänkö harmaaseen isoon pahaan suteen tuolla kulkiessa klo 4,koiran kanssa..Jännä pimeys joka puolella.Kummitukset jää just näkemättä alkaa vaille 4.On kokemuksia paranormaaleista jutuista.Ei pelkää niitä mutta outoja ne on.

Vierailija
6/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sekä paranormaaleja että ei paranormaaleja kokemuksia. On koetettu saada miehiä täynnä olleen auton kyytiin,osoitettu taskulampulla ikkunoista ja jokin näkymätön aukonut lipaston laatikkoja,

Vierailija
7/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin lesboa.

Vierailija
8/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebabkuski koetti päästä eteiseen ja halasi väkisin,myöhemmin  soitteli ja kehui seksikkyyttäni. Tuo on pelottavampaa kuin mikään kummitus.

Vierailija
9/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muuta kummajaista kun se että tulee tänne vauva sivuille. Ihan paranormaalia porukkaa taas liikkeellä. Vähän säälittää noitten puolesta. Siinä on ollutkin vanhemmilla tekemistä, kun jälkipolvi on mennyt noinkin vinksalleen.

Vierailija
10/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 10 vuotta sitten yötä silloisella miesystävällä,hän oli mennyt yöksi töihin ja nukuin asunnossa yksin. Kello oli ehkä 02.00 yöllä kun menin vessaan ja äkisti ovenkahva alkoi liikkua rajusti,oudointa on ettei ovi ollut edes lukossa mutta se jokin ei  silti saanut ovea auki. Asunnossa ei ollut eläimiä. Huusin "Simo?" saamatta vastausta. Pelleily kahvan kanssa kesti arviolta 10 minuuttia  minun uskaltamatta nousta pöntöltä.

Vierailija
11/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti pelottava, mutta yllättävä ja aika paranormaali kokemus oli, kun kerran baarissa joku nainen alkoi yhtäkkiä juttelemaan minulle.

Vierailija
12/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin noin 10 vuotta sitten yötä silloisella miesystävällä,hän oli mennyt yöksi töihin ja nukuin asunnossa yksin. Kello oli ehkä 02.00 yöllä kun menin vessaan ja äkisti ovenkahva alkoi liikkua rajusti,oudointa on ettei ovi ollut edes lukossa mutta se jokin ei  silti saanut ovea auki. Asunnossa ei ollut eläimiä. Huusin "Simo?" saamatta vastausta. Pelleily kahvan kanssa kesti arviolta 10 minuuttia  minun uskaltamatta nousta pöntöltä.

Hui hemmetti! Mä olisin varmaan viettänyt loppuyöni siellä vessassa 😮

Vierailija
13/26 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui hemmetti! Mä olisin varmaan viettänyt loppuyöni siellä vessassa 😮

Joku jekkuviritelmä.

Vierailija
14/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween meni ja aurinko paistaa muta voisin silti kertoa oman kokemuksen teinivuosilta:

Nukun parvisängyssä ja kuulin miten joku hyppi märin,paljain jaloin huoneeni lattialla jota matto ei peittänyt kokonaan. En uskaltanut katsoa kuka tai mikä se oli. Koko ajan kuulin myös isän kuorsauksn seinän takaa. Äiti oli matkoilla.

Vierailija
15/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kesäilta. Kävelin ulkona. Tulin kohtaan, josta saattoi oikaista metsäkaistaleen läpi kotia kohti. Menin ihan paniikkiin ilman näkyvää syytä, ja aloin itkeä. Juoksin takaisin samaan suuntaan mistä olin tullut. En tiedä vieläkään syytä moiseen. En ollut mikään lapsi enää, vaan noin 25-vuotias. Tapaus ei ole koskaan toistunut. 

Vierailija
16/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kebabkuski koetti päästä eteiseen ja halasi väkisin,myöhemmin  soitteli ja kehui seksikkyyttäni. Tuo on pelottavampaa kuin mikään kummitus.

...joten näitä lisää ja paljon! T:naiset

Vierailija
17/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kissa rapussa?

Vierailija
18/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halloween meni ja aurinko paistaa muta voisin silti kertoa oman kokemuksen teinivuosilta:

Nukun parvisängyssä ja kuulin miten joku hyppi märin,paljain jaloin huoneeni lattialla jota matto ei peittänyt kokonaan. En uskaltanut katsoa kuka tai mikä se oli. Koko ajan kuulin myös isän kuorsauksn seinän takaa. Äiti oli matkoilla.

vuotava katto? 

Vierailija
19/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kesäilta. Kävelin ulkona. Tulin kohtaan, josta saattoi oikaista metsäkaistaleen läpi kotia kohti. Menin ihan paniikkiin ilman näkyvää syytä, ja aloin itkeä. Juoksin takaisin samaan suuntaan mistä olin tullut. En tiedä vieläkään syytä moiseen. En ollut mikään lapsi enää, vaan noin 25-vuotias. Tapaus ei ole koskaan toistunut. 

Alitajunta ajatteli vastaavia tilanteita joissa ei käynyt jollekin hyvin?

Vierailija
20/26 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää palstalaiset se ilmiö, että yleensä näihin tällaisiin jos yrittää järkiselitystä niin alapeukutus on taattu.