Heräsin viime yönä ja molemmat sieraimet olivat tukossa kuin flunssassa. Aamulla ei mitään.
Enkä ollut kipeä nukkumaan mennessäkään. Outo juttu. Flunssimus nukkumus?
Kommentit (15)
No testaapa onko vielä tukossa niistämällä sierain kerralla. Mulla on kroonisesti toinen sierain tukossa mutta se ei tunnu enää miltään.
Vierailija kirjoitti:
Siitepöly. Leppä tai pähkinäpuu. Katupöly. Tämä on minulle aina se vaikein aika. Tuntuu, että kevät yrittää mu-rhata minut
Mutta ei minulla ole sängyssä leppiä eikä pähkinäpuita, jotka katoavat sieltä aamuun mennessä.
Vierailija kirjoitti:
No testaapa onko vielä tukossa niistämällä sierain kerralla. Mulla on kroonisesti toinen sierain tukossa mutta se ei tunnu enää miltään.
Molemmat ihan auki aamulla niistämättä.
Sama. Pitää siivota huomenna ja varmaan heitän tyynyni pois. Tosi vanhat tyynyt. Aamuisin ollut nenä tukossa ja silmät rähmässä ja pärskyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitepöly. Leppä tai pähkinäpuu. Katupöly. Tämä on minulle aina se vaikein aika. Tuntuu, että kevät yrittää mu-rhata minut
Mutta ei minulla ole sängyssä leppiä eikä pähkinäpuita, jotka katoavat sieltä aamuun mennessä.
Voit olla allerginen huonepölyllekin, jos nenä menee tukkoon helpoiten yöaikaan.
Pese tai vaihda uusiin tyynyt, peitto, petari. Ehkä patjakin.
Minullakin oli tukkoinen olo kun otin 100mg sildenafil tabletin illalla. Mutta nyt on mennyt jo ohi.
Lähde heti päivystykseen, kuulostaa todella pahalta! Varmaan korona-A-virus-keuhkokuume-bronkiitti 🥺
P.S. Toivottavasti et kuole. Tsemppiä ja jaxuhaleja 👍
Polyyppeja nenätiehyeissä, kamala vaiva koska oireilee öisin jolloin aina herää siihen limaneritykseen. Alkuvaiheessa on pelkästään tukkeutunut, joko toinen tai molemmat sieraimet.
Teillä sisäilmaongelma/liian kuivaa/pölyistä/hometta. Tai nukut suu auki ja nielu kuivuu.
Onko ikääntyminen vai mikä kun ärsyttää nenän vinkuminen kun yrittää mennä nukkumaan ja vaikea saada pois?
Vierailija kirjoitti:
Polyyppeja nenätiehyeissä, kamala vaiva koska oireilee öisin jolloin aina herää siihen limaneritykseen. Alkuvaiheessa on pelkästään tukkeutunut, joko toinen tai molemmat sieraimet.
Se siinä hassua olikin, että ei mitään räkää valunut mistään. Molemmat sieraimet kuivasti tukossa ilman räkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siinä hassua olikin, että ei mitään räkää valunut mistään. Molemmat sieraimet kuivasti tukossa ilman räkää.
Palataan viiden vuoden kuluttua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pitää siivota huomenna ja varmaan heitän tyynyni pois. Tosi vanhat tyynyt. Aamuisin ollut nenä tukossa ja silmät rähmässä ja pärskyttää.
Saman olin sanomassa. Tyynykaupoille olisi mentävä. Pelkkä säännöllinen tyynyliinan vaihtaminen ei enää tunnu riittävän