Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea! Koko tili kadonnut!

Vierailija
06.10.2024 |

Kirjauduin verkkopankkiin ja sieltä puuttuu koko tili. Luottokorttitilit näkyy, mutta koko "päätili" on kadonnut. Muilla samaa?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Wahlroos vei rahat🤣 niinhän se sanoi että duunarin tiilistä on vaan pankille kuluja.

Vierailija
22/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilit ja rahat, mutta ei päästä katsomaan tilitapahtumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sieltä mihinkäään ole hävinneet. Verkkovian vuoksia vaan eivät ole näkyviss' t'llä' hetkellä kaikki

Vierailija
24/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vaihtuu kyllä pankki.ei tätä jaksa 

Vierailija
25/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimii aivan normaalisti kaikki Nordea verkkopankissa. Joskus ennalta ilmoitetun päivityksen aikana on ollut jotakin tuollaista, jokin tili näyttänyt nollaa hetken.

Olen ollut OP:n asiakas 20 vuotta eikä minulle ole kertaakaan tullut ongelmia pankkipalveluiden kanssa. Nordealla niitä tuntuu olevan koko ajan

Vierailija
26/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitää alkaa harkita pankin vaihtoa. Homma mennyt ihan pelleilyksi, ei paljon asiakkaita kunnioiteta.  

Vierailija
27/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sieltä mihinkäään ole hävinneet. Verkkovian vuoksia vaan eivät ole näkyviss' t'llä' hetkellä kaikki

No miksi ei muilla pankeilla ole näitä ongelmia jatkuvasti. 

Vierailija
28/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nordeassa niin usein sakkaa???

M I K S I???   :{

Ja miksi raha huijauksia, miljoonia kadonnut. Pankit ko itse ottavat vilunkipelillä. Pitäkää käteisenä minkä voitte. 

Vierailija
29/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ne eivät ole palvelunestohyökkäyksen kohteena. Ymmärtäkää, että pienemmät pankit ei kestäisi tällaisia hyökkäyksiä lainkaan yhtä hyvin kuin Nordean kokoinen, mutta onneksi ne ei ole putinistien intressien kohteena, kun ovat niin pieniä. 

Vierailija
30/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili näkyy taas. Onneks oon hajauttanut tilejä, mutta Nordea on tähän asti ollut palkkatili ja lainanhoitotili. Täytyy alkaa pohtimaan olisiko aika siirtää palkkatili muualle ja ehkä tuo lainakin. Ei todellakaan mitään luottamusta herättävää kun jatkuvasti on näitä hyökkäyksiä.. vai rahat patjan alle?

Vierailija
31/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa minua. Suurin osa rahoista ovat jo toisessa pankissa. Tuo nordean pelleily sai riittää ja vaihdoin pankkia. Samalla säästän lainanhoitokuluissa noin 200 €/kk.

Onnittelen sinua valinnastasi, mutta todella surkean lainan olet ottanut jos noin paljon pystyt säästämään pelkän pankin vaihdon avulla.

kun sain vivutettua sijoituslainan marginaalia alas JA euribor on nyt alemmalla tasolla kuin edellisellä tarkastuskerralla oli vanhassa pankissa. Lisäksi se "tilinhoitomaksu" on pienempi kuin nordeassa.

Olisi kannattanut ottaa kiinteä tasaerä vielä kylkeen, niin ei koron liikkeet haittaa. Harmi, et tajunnut.

Vierailija
32/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hävisi miljoona!!!

Vierailija
33/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska ne eivät ole palvelunestohyökkäyksen kohteena. Ymmärtäkää, että pienemmät pankit ei kestäisi tällaisia hyökkäyksiä lainkaan yhtä hyvin kuin Nordean kokoinen, mutta onneksi ne ei ole putinistien intressien kohteena, kun ovat niin pieniä. 

Hohhoijaa...voisitko edes minuutiksi lopettaa Putnin ajattelemisen?

Vierailija
34/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toimii kuten pitääkin

Vierailija
35/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin AP:n linkkiä ja minulla on kyllä edelleen tili mutta se on tyhjä. Prkl:n Nordea kun bugitat.

Vierailija
36/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tilit ja rahat, mutta ei päästä katsomaan tilitapahtumia.

Mulla kaikki ok.

Vierailija
37/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä Nordeassa oikein sössitään?

Vierailija
38/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla on kyllä hämmästyttävä meininki. Missä tahansa normaalissa firmassa laitettaisiin muut hommat seis ja palvelut kuntoon. En uskaltaisi tuonne jättää rahojani.

Vierailija
39/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii nordea verkkopankki ihan moitteettomasti

Vierailija
40/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nykyaikana pistää kaikkia munia samaan koriin, on hyvä olla vaikka toinen tili varalta jossain toisessa pankissa. Mulla esim. on S-pankin kortti ja sillä on pari kertaa pelastunut kaupassa. Ei siellä paljon ole rahaa, mutta jotain kuitenkin.

Muutenkin yhä useammin joutuu ihmisiä kaikenlaisten huijausten ja palvelunestohyökkäysten kohteeksi. Joillakin vanhuksilla esim. voi olla käyttelytileillä hurjia määriä rahaa, vaikka voisi avata esim. säästötilin omilla tunnuksilla aika helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän