Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea! Koko tili kadonnut!

Vierailija
06.10.2024 |

Kirjauduin verkkopankkiin ja sieltä puuttuu koko tili. Luottokorttitilit näkyy, mutta koko "päätili" on kadonnut. Muilla samaa?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole huijaussivulla?

Vierailija
2/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne minulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yritin siirtää lapselle, tuli- sinulla ei ole tiliä.

Vierailija
4/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua. Suurin osa rahoista ovat jo toisessa pankissa. Tuo nordean pelleily sai riittää ja vaihdoin pankkia. Samalla säästän lainanhoitokuluissa noin 200 €/kk.

Vierailija
5/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Nordeassa niin usein sakkaa???

M I K S I???   :{

Vierailija
6/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:  {

Vierailija
7/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa minua. Suurin osa rahoista ovat jo toisessa pankissa. Tuo nordean pelleily sai riittää ja vaihdoin pankkia. Samalla säästän lainanhoitokuluissa noin 200 €/kk.

Onnittelen sinua valinnastasi, mutta todella surkean lainan olet ottanut jos noin paljon pystyt säästämään pelkän pankin vaihdon avulla.

Vierailija
8/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

: {  op : }

Vierailija
9/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään jos tuo kestää vielä pidempään niin alkaa ehkä lähtemään asiakkaita enemmänkin. Nordealla nyt näytön paikka ennen kuin kaikki asiakkaat on kaikonneet.

Vierailija
10/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se totta että Nordea on ulkoistanut jotain toimia Intiaan, vai olenko nähnyt jotain unta?

Vierailija
11/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelen sinua valinnastasi, mutta todella surkean lainan olet ottanut jos noin paljon pystyt säästämään pelkän pankin vaihdon avulla.

kun sain vivutettua sijoituslainan marginaalia alas JA euribor on nyt alemmalla tasolla kuin edellisellä tarkastuskerralla oli vanhassa pankissa. Lisäksi se "tilinhoitomaksu" on pienempi kuin nordeassa.

Vierailija
12/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap ole vilkaissut millekään uutissivustolle? Siellä kerrotaan, että Nordealla (taas ) ongelmia verkkopankkinsa kanssa. Miksi ette äänestä jaloillanne, ja muuta tilejänne toiseen pankkiin? Mulla tili säästöpankissa, paikallinen, ja ikinä ei ole ollut mitään häikkää, vain ennalta ilmoitetut huollot. 

Vierailija
13/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vuosi sitten Nordeaan viestin mobiilipankin kautta. Eivät koskaan vastanneet yhtään mitään. Ihan asiallinen kysymys oli. Sellaista palvelua.

Vierailija
14/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvo vie rahasi.

Sähköpelleily on vasta alkusoittoa.

Vierailija
15/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii aivan normaalisti kaikki Nordea verkkopankissa. Joskus ennalta ilmoitetun päivityksen aikana on ollut jotakin tuollaista, jokin tili näyttänyt nollaa hetken.

Vierailija
16/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se totta että Nordea on ulkoistanut jotain toimia Intiaan, vai olenko nähnyt jotain unta?

Nelisen vuotta sitten. Nyt on juuri aika kun sen päätöksen tuotokset alkavat näkyä loppukäyttäjille. Johtajien bonukset kustannusoptimoinnista tuli jo aiemmin.

Vierailija
17/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä marise vaan soitapas sinne Nordeaan ja hoida asiasi kuntoon. Ei tämä asia täällä kyselemällä parane.

Vierailija
18/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörönaurut.

Sirkka-Liisa

Vierailija
19/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putleri on mobilisoinut hakkerit tekemään palvelunestohyökkäyksiä. Tämä on hybridisodankäynnin yksi muoto.

Vierailija
20/99 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä katsomassa. Joo, ei minullakaan ole tilejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan