nainen: saako mies osoittaa parisuhteessa tunteita, esim. surua?
Kommentit (60)
Mitä helvettiä? Mieluummin paljon itkua ja tunteita kuin tunteeton sosiopaatti narsisti. Ne naiset jotka tälläisiä miehiä kavahtaa ja haluaa pahan pojan, on omassa tunne-elämässään ja kiintymyssuhdemalleissa jotain mitä työstää ja jotain traumaattista.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa ja pitääkin. Avoimet, herkät miehet ovat kaikista ihanimpia.
Etkö ole muka lukenut mitä täällä herkistä miehistä kirjoitetaan?
Kysymys miehille jotka ovat tulleet jätetyksi tunteiden näyttämisen jälkeen: mistä tiedätte, että syynä oli juuri tunteiden näyttäminen? Sanooko nainen siis Hei Pertti sä itkit, heippa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista lukeneeni eikä minua kiinnostakaan. Kerroin vain mitä itse ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät tosin kelpaa kuin friend zonelle.
No oman kokemukseni mukaan juuri päin vastoin. Näillä miehillä on kaikista eniten vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minut puolestani on ihan todellisessa elämässä todettu olevan siksi kelpaamaton suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oman kokemukseni mukaan juuri päin vastoin. Näillä miehillä on kaikista eniten vientiä.
Ei ole. Tervetuloa miehen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen aloitus, tabukin ehkä. Onhan se vähän niin, että mies voi olla joko maskuliininen tai sitten kertoa tunteistaan. Miehiä arvioidaan edelleen heidän hyödyllisyyden mukaan ja vain maskuliinisesta, menestyvästä miehestä on hyötyä. Muutenhan meidän naisten olisi sma pariutua keskenään.
Maskuliininen mies nimenomaan näyttää tunteensa. Heikko mies joutuu rakentamaan muureja ympärilleen ja esittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tervetuloa miehen maailmaan.
Kyllä on. Tai sitten olen kohdannut joitain poikkeustapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä incelit kirjoittavat monenlaista roskaa. Oikeassa elämässä miehen pitää pystyä osoittamaan tunteensa.
SAA puhua, se on jopa edellytys. Muuten voisin seurustella vaikkapa tiiliseinän kanssa. N32
Himo on tunne, viha on tunne, rakkaus on tunne, ilo on tunne, välittäminen on tunne.. Tottakai jokainen saa näyttää tunteitaan. Olisi karmeaa olla suhteessa tunteettoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyllä mutta mun mielestä oikea vastaus on että pitää osoittaa tunteita. Jos siis parisuhteen haluaa pysyvän kasassa...
Minut on aina jätetty, kun olen tuonut esiin negatiivisia tunteitani, kuten surua, riittämättömyyttä tai muuta mikä on sallittua naiselle. Ei mieheltä samaa hyväksytä. Itselleni nainen riittää tasan sellaisena kuin on, jos olen häneen tunnesiteen jo luonut.
Onpa surullista ja kylmää kohtelua!
Sellasia naiset on
Miksi kysyä mitään, jollei usko vastauksia tosiksi?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys miehille jotka ovat tulleet jätetyksi tunteiden näyttämisen jälkeen: mistä tiedätte, että syynä oli juuri tunteiden näyttäminen? Sanooko nainen siis Hei Pertti sä itkit, heippa!?
Sanoo. Joskus ei sano heti vaan käyttää tietoa aseena kiduttaakseen miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo. Joskus ei sano heti vaan käyttää tietoa aseena kiduttaakseen miestä.
Aika kamalaa. Meillä on avioliitto kestänyt 15 vuotta ja kumpikin on näyttänyt tunteita ihan avoimesti. Ei tulisi mieleenkään jättää miestä tuon takia.
Sitä se on kun valitsee jännän naisen. Miehet, miksi ette valitse mukavaa ja kilttiä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä vuosikymmeneltä tämä kysymys tulee?
Miesten on hyvä näyttää tunteita, paitsi silloin kun ne äityvät väkivallaksi muita kohtaan. Sellaista tunneilmaisua on kaikkien vältettävä. Muut tunteet ovat ok eikä niihin naisten lupaa edes tarvita, eikö niin?
Osa miehistä on jäänyt lapsen asteelle. Niin moni aloitus alkaa sanoilla Saako mies sitä, tätä tai tota. Päätä ihan itse.
Jep. Keksivät itselleen ongelmia ja sitten uhriutuvat niistä. Tunteet kuuluu normaalin ihmisen elämään, mutta nämä vänkääjä psykopaatit suhtautuu niihin kuin ne olisi jotain mitä otetaan hyllyltä ja tarkastellaan, sitten kysytään saako käyttää.
No nyt mentiin asiaan...Taas!
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on kun valitsee jännän naisen. Miehet, miksi ette valitse mukavaa ja kilttiä naista?
Haha. Miehet valitsis naisen 🤣
Mies tyytyy siihen naiseen jolta saa
Onpa surullista ja kylmää kohtelua!