Taas uusi päivä yksinäisyydessa
Oon eronnut vuosi sitten. Lapset asuu omillaan. Taas uusi päivä yksinäisyydessa. Mitä sitä tekisi?
Muita?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Jos rahaa riittää mukavaan elämiseen niin mihin sitä ketään toista tarvitsee.
Poistaako se raha yksinäisyyden tunteen? Kun ei ole toista jonka kanssa jakaa kokemuksia
Ap
Ap taitaa olla mies.
Naiset löytää kyllä seuraa jopa etsimättä.
Jos ei muuten niin naapurin parisuhteessa elävä pentti tekee tikusta asia ja tulee soittelemaan ovikelloa vieraan pil**n saaminen mielessään.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla mies.
Jos ei muuten niin naapurin parisuhteessa elävä pentti tekee tikusta asia ja tulee soittelemaan ovikelloa vieraan pil**n saaminen mielessään.
Oon kylläkin nainen..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaako se raha yksinäisyyden tunteen? Kun ei ole toista jonka kanssa jakaa kokemuksia
Ap
Vaikea ottaa kantaa kun en koe yksinäisyyttä. Olen asunut vuosia yksin ja teen paljon kaikenlaista yksin. Se kumppani on aina ollut enemmän häiriöksi. Tuttavani kärsii yksinäisyydestä ja oikein häntä osaa lohduttaa tässä asiassa. Teistä voisi tulla kaverit.
Niin. Onhan se tietty harmi kun hopealautasella ei tarjoilla vaihtoehtoja mitä tehdä vaan joutuu ihan itse päättämään kuinka ja miten aikansa käyttää.
Tässä loistava esimerkki kuinka ihmiselle ei mikään riitä.
Jonkun pitäisi perustaa yksinäisille ohjelmatoimisto josta kerrotaan mitä teet maanantaisin, mitä tiistaisin jne
Vaihtoehtona tietty ihan itse rakentaa mielekäs elämä. Mut onhan se tietty raskasta kun sen elämän pitää olla mediaseksikästä jotta ympäristö hyväksyy.
Mitäpä ap jos kuitenkin ihan itse otat selvää mikä sinua kiinnostaa ja rakentaa elämää sen ympärille? Selviydyt niillä palikoilla jotka oikeasti on sinulla käsissä ja kehität suuntaan jonka antaa sinulle iloa.
Tule vuoden päästä kertomaan miten sinulla meni.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon tyyliin
Sori...liian hempeä ja väärä
tämä...
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla mies.
No minut kierretään kaukaa. On kuulemma outo viba minussa, vaikka hyvännäköinen olenkin. Hyvä tapa päästä eroon ärsyttävästä ihailijasta on kertoa että harrastaa kaikenlaisia noitajuttuja. Joko ottavat tosissaan tai pitävät ihan potilaana.
Ihminen voi olla yksinäinen myös vaikka olisi parisuhteessa.
Hei, on muitakin. Erosta muutama vuosi. Eilen oli yksinäinen päivä ja ilta. Haluan elämääni sen miehen, jonka kanssa haluan olla, mutta samaan aikaan kukaan ei kiinnosta enkä oikein ajatuksenakaan uskalla päästää ketään lähelle.
Eikä minulla oikein ole sellaisia naisystäviä kenen kanssa viettää aikaa (erilaiset kiinnostuksen kohteet). Lisäksi minulla on koira, joten määrittelee paljon miten aikaani voin viettää.
N48
Vierailija kirjoitti:
No jeppistä, rahan takia parisuhteeseen. Mahtavaa.
Tähän en edes pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Hei, on muitakin. Erosta muutama vuosi. Eilen oli yksinäinen päivä ja ilta. Haluan elämääni sen miehen, jonka kanssa haluan olla, mutta samaan aikaan kukaan ei kiinnosta enkä oikein ajatuksenakaan uskalla päästää ketään lähelle.
Eikä minulla oikein ole sellaisia naisystäviä kenen kanssa viettää aikaa (erilaiset kiinnostuksen kohteet). Lisäksi minulla on koira, joten määrittelee paljon miten aikaani voin viettää.
N48
Ihan sama. Deittailin miehiä eron jälkeen ja oli kiire saada uusi suhde. Koin pettymyksiä. Nyt ei kiinnosta enää deittailu vaikka olisikin kiva löytää mies muualta kuin tinderistä. Tykkään ajoittain olla yksin mutta sitten on päiviä ja hetkiä kun kaipaa jonkun jonka kanssa jakaa mielipiteitä tai asioita tai käydä vaikka syömässä yhdessä. Ystäviä on niin vaikea saada kun pitäisi olla vähän samat kiinnostuksen kohteet
Ap
Vierailija kirjoitti:
N48
Koiraihmisen on kyllä helppo tutustua toisiin koiraihmisiin ulkoiluttaessaan koiraansa.
Tiedän yhden parusuhteessa elävän miehen joka hankki itselleen sellaisen söpön koiran jota vain itse ulkoiluttaa ja sen jälkeen on "vierasta" ollut tarjolla ehkä jopa liikaakin. Ja hyvin se on kyllä kelvannutkin hänelle.
Yksinäisyyden kokemus on kurjaa. Kaikenlaista tekemistä kyllä löytyy ja ihmisiä niiden parista, mutta merkityksellisiä ihmissuhteita on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Onhan se tietty harmi kun hopealautasella ei tarjoilla vaihtoehtoja mitä tehdä vaan joutuu ihan itse päättämään kuinka ja miten aikansa käyttää.
Tässä loistava esimerkki kuinka ihmiselle ei mikään riitä.
Jonkun pitäisi perustaa yksinäisille ohjelmatoimisto josta kerrotaan mitä teet maanantaisin, mitä tiistaisin jne
Vaihtoehtona tietty ihan itse rakentaa mielekäs elämä. Mut onhan se tietty raskasta kun sen elämän pitää olla mediaseksikästä jotta ympäristö hyväksyy.
Mitäpä ap jos kuitenkin ihan itse otat selvää mikä sinua kiinnostaa ja rakentaa elämää sen ympärille? Selviydyt niillä palikoilla jotka oikeasti on sinulla käsissä ja kehität suuntaan jonka antaa sinulle iloa.
Tule vuoden päästä kertomaan miten sinulla meni.
Olipas hyytävän kylmä viesti 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Koiraihmisen on kyllä helppo tutustua toisiin koiraihmisiin ulkoiluttaessaan koiraansa.
Tiedän yhden parusuhteessa elävän miehen joka hankki itselleen sellaisen söpön koiran jota vain itse ulkoiluttaa ja sen jälkeen on "vierasta" ollut tarjolla ehkä jopa liikaakin. Ja hyvin se on kyllä kelvannutkin hänelle.
Siihen vaikuttaa monikin asia onko helppo tutustua, koiran rodusta alkaen ja missä koiran kanssa liikkuu, minun koirani on rotua mitä moni ei tahdo lähestyä vaikka onkin aivan huippukoira :) Lisäksi lähialueen koiranulkoiluttajat on jo tuttuja ja koiraharrastusporukoissa lähinnä vain naisia.
N48
Liity jonkun järjestön vapaaehtoiseksi. Heillä vertaistaapamisia, niissä tapaa ihmisiä. Vaikkei ystävystyisi, ainakin hetkellisiä sosiaalisia kontakteja. Tapahtumiin usein tarvitaan vapaaehtoisia. Ei muuta, kun alat googlettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Ihan sama. Deittailin miehiä eron jälkeen ja oli kiire saada uusi suhde. Koin pettymyksiä. Nyt ei kiinnosta enää deittailu vaikka olisikin kiva löytää mies muualta kuin tinderistä. Tykkään ajoittain olla yksin mutta sitten on päiviä ja hetkiä kun kaipaa jonkun jonka kanssa jakaa mielipiteitä tai asioita tai käydä vaikka syömässä yhdessä. Ystäviä on niin vaikea saada kun pitäisi olla vähän samat kiinnostuksen kohteet
Minä en ole deittaillut yhtään, pyytämättä yksi mies tuli niin sanotusti seinistä läpi mun elämään ja minä hölmö vähän rakastuin, mutta hän taisi olla alusta alkaen vain huvi mielessä liikenteessä ja lopulta särki mun sydämen. Pahinta on etten osaa tuntea minkäänlaista kiukkua häntä kohtaan vaan haikailen vain.
N48
Seurakunnissa on tapahtumia, siellä voi vaihtaa muutaman sanan vaikka vieressä istuvan kanssa. Ja käydä kirkkokahveilla, jos sellainen on tarjolla.