Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?

Vierailija
06.10.2024 |

Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?

Kommentit (292)

Vierailija
41/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjät pääasiassa kun ei ole kotona ketään kenellekkä puhua.

Se pitäisi vaan kestää. Vai onko kaljaa kivempi juoda seurassa? Juopua porukassa?

On kiva keskustella jonkun kanssa ja käydä jossakin. Alkoholia ei ole pakkoa juoda. Baarissa saa myös alkoholittomia juomia.

Vierailija
42/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahtoisestiko nämä jotkut kävi baareissa nuorena? Ei se baarissa käyminen useimmille iän myötä vastenmieliseksi muutu ja mikään pakko ei ole alkoholilla läträtä. Monet alkoholistit juo viinansa ihan kotisohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydään mieheni kanssa aika usein. Otetaan lasit kuohuviiniä tms. Joskus käydään ensin syömässä. 

Niin, koska alkoholismi.

Et itse taida osata käyttää alkoholia kohtuudella jos lasit kuohuviiniä on sinulle merkki alkoholismista?

Vierailija
44/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni baarissa.

Vierailija
45/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju menee listalle "anekdootteja Suomen henkisestä ilmapiiristä, ajatusmaailmasta ja moraalikäsityksistä, joiden vuoksi syntymämaani ei ole henkinen kotimaani".

Terveisin toisaalta Euroopasta keskusteluun osaa ottava keski-ikäinen. Maasta, jossa ihan kaiken ikäiset ihmiset voivat tavata toisiaan esimerkiksi baarissa ilman, että sitä ihmetellään -tai että sitä pitäisi jotenkin perustella.

Vierailija
46/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauho-Sanna.

Vierailija
47/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju menee listalle "anekdootteja Suomen henkisestä ilmapiiristä, ajatusmaailmasta ja moraalikäsityksistä, joiden vuoksi syntymämaani ei ole henkinen kotimaani".

Terveisin toisaalta Euroopasta keskusteluun osaa ottava keski-ikäinen. Maasta, jossa ihan kaiken ikäiset ihmiset voivat tavata toisiaan esimerkiksi baarissa ilman, että sitä ihmetellään -tai että sitä pitäisi jotenkin perustella.

Sössön sössön

Vierailija
48/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sössön sössön

Siinäpä tulikin hieno, hyvin perusteltu kommentti. Palstan helmiä taas.

Vierailija
49/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjät pääasiassa kun ei ole kotona ketään kenellekkä puhua.

Se pitäisi vaan kestää. Vai onko kaljaa kivempi juoda seurassa? Juopua porukassa?

On kiva keskustella jonkun kanssa ja käydä jossakin. Alkoholia ei ole pakkoa juoda. Baarissa saa myös alkoholittomia juomia.

Alkoholittomat tuotteet ovat homoja varten.

Vierailija
50/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa juominen on sosiaalinen tapa kohdata samantyyppisiä ihmisiä, ei siellä tarvii humalahakuisesti juoda.

Vierailija
51/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa? Miksi ei kävisi?

Itse ainakin tykkään käydä kavereiden kanssa. Ja välillä käydään puolisoni kanssa keikoilla ja tapahtumissa, ja niiden yhteydessä baarissa.

Kivahan se on välillä vähän rentoutua raskaan työviikon jälkeen.

Vierailija
52/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse juo alkoholia mutta käyn baarissa jonkin verran (N42). Paljon leppoisampaa koota puoli tusinaa kaveria saman pöydän ääreen jonnekin, jonne kaikki pääsevät helposti, jossa jokainen saa mieluistaan tarjottavaa eikä kenenkään tarvi stressata emännöinnistä.  Ainoa mikä ärsyttää on se, että jos on vaikka kymmeneenkin asti ulkona, kotimatkalla ei voi välttyä humalaisilta.

Vierailija
53/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ostamassa alkottoman oluen, koska halusin hetkeksi pois kotoa. Baari jossa käväisin, on minulle uusi kokemus ( vierailin pari viikkoa sitten ensi kertaa ystävien kanssa). Hyvästä syystä suosittu ja mukava paikka. Siisti, ilmainen biljardi, laaja asiakaspohja.

Tein samalla iltakävelyn ja tsekkasin toisenkin kuppilan, jossa kävin kahvilla. Vähän niin ja näin, 50/50.Vieressä on hyvä keikkapaikka, johon menen seuraavaksi. Yleensä suosinkin niitä. 

Vierailija
54/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää se on aina kotisohvalla olla. Treffipäivänä lähdemme ravintolaan ja baareihin ja lopulta hotelliin.

Vierailija
55/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sössön sössön

Koska et osannut vastata asiallisesti niin voimmekin vetää johtopäätöksen, että sinä olet aika "hidasälyinen".

Vierailija
56/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää se on aina kotisohvalla olla. Treffipäivänä lähdemme ravintolaan ja baareihin ja lopulta hotelliin.

Mahtavaa. Kaiholla muistelen omaa ex-suhdettani.

Vierailija
57/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaako aloituksessa yökerhoista vai pystäreistä?

Vierailija
58/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni on 68, asuu  Irlannissa, istuu bubissa joka päivä tuttujensa seurassa. Semmonen!!!

Vierailija
59/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaali 30vuotias, yhden lapsen äiti, 15 vuotta parisuhteessa oleva vakituisen työpaikan omaava korkeakoulutettu nainen olen, ja tykkään joskus käydä kavereiden kanssa viihteellä. Joskus puoliso on mukana. Kyllä tässä arkena saa tarpeeksi suorittaa. Hoida lapsi kouluun, käy töissä, tee ruokaa, käytä koirat, vie lapsi harrastuksiin, siivoa, pyykkää. Joskus tarvitsee irtiottoa arjesta, eikä siinä oo mitään outoa. Ihme suoritusyhteiskunta, eikä kellään vissiin sais olla hauskaa? 

Vierailija
60/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittee eniten baareissa ärsyttää se että musiikki on hirveen kovalla eikä siellä kuule mitä kaveri sanoo, ja kaikki ovat humalassa. Vuosien kovan bilettämisen jälkeen oon nyt lopettanut, ja oon tajunnut että oon ihan jo pelkästään sen takia juonut baarissa ollessa kun ne on niin helvetin tylsiä paikkoja. Toisaalta ehkä mulla on vaan ollu paskaa seuraa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi