Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?
Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?
Kommentit (292)
Niin joo. Kunnollinen päälle kolmekymppinen istuu vain kotonaan ja paheksuu niitä, jotka eivät tee samoin (ja kehtaavat vaikkapa -kauhistus sentään- käydä baarissa)
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti jälkeenjäänyt. Huonosti voiva. Alkoholiriippuvainen.
En ole mitään noista .. Ihan normaali työssäkäyvä hyvinvoiva mies 39v olen..Tottakai käyn baarissa silloin kun siltä tuntuu .En ole alkoholiriippuvainen enkä etsi sieltä kumppania vaan juttuseuraa ..
Vierailija kirjoitti:
Menestynyt uratykki, joka ylläpitää sosiaalista verkostoaan ja pitää hauskaa.
Vai että oikein verkostoaan, joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen sosiaalisen pakon sanelemana yhdessä baarissa. Päällimmäinen havainto oli että asiakkaat olivat aika huonokuntoisen ja epäsiistin näköisiä.
Taisin olla Kontulassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään noista .. Ihan normaali työssäkäyvä hyvinvoiva mies 39v olen..Tottakai käyn baarissa silloin kun siltä tuntuu .En ole alkoholiriippuvainen enkä etsi sieltä kumppania vaan juttuseuraa ..
Voisit jutella ihmisille kuntosalilla mutta kalja.
Vierailija kirjoitti:
Yksineläjät pääasiassa kun ei ole kotona ketään kenellekkä puhua.
Se pitäisi vaan kestää. Vai onko kaljaa kivempi juoda seurassa? Juopua porukassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen sosiaalisen pakon sanelemana yhdessä baarissa. Päällimmäinen havainto oli että asiakkaat olivat aika huonokuntoisen ja epäsiistin näköisiä.
Taisin olla Kontulassa?
Isomman kaupungin ydinkeskustassa tämä. Ei menestyneet aikuiset ihmiset käy baarissa kuin korkeintaan yksillä jonkun bisnestapaamisen tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla.
Ei taida. Silloin elämä on yhteisöllinen humala.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen, juoppo
Tässä puhuttiin baarissa käymisestä, ei viinan juomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä 25 vuoden kohdalla menee sellainen vedenjakaja, että osa keksii elämäänsä oikeaa sisältöä ja loput sitten vähitellen alkoholisoituvat.
Totta. Koska ovat reppanoita. Nimittäin alkoholisoituvat. Ei ole selkärankaa. Aiheuttavat suvulleen harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksineläjät pääasiassa kun ei ole kotona ketään kenellekkä puhua.
Se pitäisi vaan kestää. Vai onko kaljaa kivempi juoda seurassa? Juopua porukassa?
Totta kai monen mielestä on kivempaa tehdä asioita seurassa kuin yksin. Miksi ihmeessä yksinoloa muka "pitäisi vain kestää"? Kyllä yleensä ihmisille on parempi nähdä muitakin ihmisiä eikä kyhjöttää vain yksin.
Sinkkuna pakon sanelemana, jotta joskus löytyisi se mies. N34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit jutella ihmisille kuntosalilla mutta kalja.
Älä missään nimessä. Kuntosalille ei mennä juttelemaan, vaan treenaamaan. Baarissa taas on ihan ok jutella tuntemattomillekin.
Vierailija kirjoitti:
Käydään mieheni kanssa aika usein. Otetaan lasit kuohuviiniä tms. Joskus käydään ensin syömässä.
Niin, koska alkoholismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kyllästyi baareihin jo 20-vuotiaana. Hänellä onkin kaksi yliopistotutkintoa ja pitkä työkokemus omalta alalta.
No wau. Minulla on neljä yliopistotutkintoa ja pitkät työkokemukset kahdelta omalta alaltani. Olen 50v ja käyn edelleen välillä baarissa.
Minäkin olen kyllästynyt baareihin T.Amis
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna pakon sanelemana, jotta joskus löytyisi se mies. N34.
Se se räkälöissä luuhaaminenko on parempi vaihtoehto kuin deittisovellukset?
Tuli tästä avauksesta mieleen, että kävin tässä syksyllä pitkästä aikaa baarissa. Edellisestä kerrasta voi olla lähelle 10 vuotta. Jouduttiin mieheni kanssa jättämään matka kesken ja jäämään yöksi hotelliin Forssaan. Siinä oli baari vastapäätä ja päätettiin käydä pistäytymässä. Kun oltiin hetki istuttu, totesin miehelleni: täällähän on humalaisia ihmisiä! Se vain alkoi tuntua jotenkin niin absurdilta.
Ei sitten mitään järkeä. Drinkki taitaa maksaa 15e nykyään? Baareissa juokseminen ei tee hyvää kenellekään, ei terveydelle eikä taloudelle.
Ap:lla ei ole rahaa käydä baareissa koska hän juo kaikki tukirahansa viikossa.
Käydään mieheni kanssa aika usein. Otetaan lasit kuohuviiniä tms. Joskus käydään ensin syömässä.