Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vierailija
05.10.2024 |

Yllä kysymys, rehellisiä vastauksia!

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vaihtoehdot

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin käydä yhdessä keikoilla. 

Luuletko, että kaikki metallimusiikkia kuuntelevat pitävät VAIN metallimusiikista?

Enpä ole ikinä tavannut metallifania, joka kuuntelisi vaikkapa Justin Bieberiä.

Bieberiä en kuuntele, mutta esim. Miley Curysta, Rihannaa ja Weekndiä kuuntelen, vaikka black metal on minulle se tärkein ja rakkain genre. Nyt kokkailen ja taustalla soi Teddy Pendergrass. 

Vierailija
142/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että kaikki metallimusiikkia kuuntelevat pitävät VAIN metallimusiikista?

Kuka metallimies nyt tämmöistä menisi avoimesti kertomaan? Hevarit ovat tunnetusti älyllisesti yksioikoista porukkaa. Ja jokaisella on salaisuutensa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa metallimusiikkia missä ei ihannoida pimeyttä? Ei resonoi minulle mikään rääkyminen eikä pirunmerkit ym, joten tuskin minulla olisi mitään yhteistä sellaista ihannoivan kanssa.

Sä et voi olla tosissasi. Miksi sä edes olet tässä keskustelussa, kun et aiheesta yhtään mitään ymmärrä?

Mitä ymmärrettävää tässä on kun sanoitukset kertovat kaiken oleellisen. 

Ai, vaikka tällaiset sanoitukset?

Help me, Lord, from these fantasies in my head

They ain't ever been safe ones

I don't fellowship with these fake ones

So let's travel to white chapels and sing hymns

Hold rosaries, sing in stained-glass symphonies

Cleanse me, Holy Trinity, from this marijuana smoke smell in my hair

Vierailija
144/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metallimusiikkia on niin monenlaista.

Oma puoliso kuuntelee black metalia (ei  kansallissosialistista sentään).

Mistä tiedät ettei se kuuntele NSBM bändejä?

Vierailija
145/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhdessä maailman suurimmista metallimaista, haittaako, jos mies kuuntelee metallia? :D

Vain meillä taitaa koko maailmassa olla hevimetallijoulukonsertteja :D

Vierailija
146/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bieberiä en kuuntele, mutta esim. Miley Curysta, Rihannaa ja Weekndiä kuuntelen, vaikka black metal on minulle se tärkein ja rakkain genre. Nyt kokkailen ja taustalla soi Teddy Pendergrass. 

Just muuten muistin tämän kappaleen :D

Ei oma suosikki, mutta kyllähän sitä Bieberiä sittenkin tulee jossain muodossa kuunneltua.

Vierailija
147/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa metallimusiikkia missä ei ihannoida pimeyttä? Ei resonoi minulle mikään rääkyminen eikä pirunmerkit ym, joten tuskin minulla olisi mitään yhteistä sellaista ihannoivan kanssa.

Sä et voi olla tosissasi. Miksi sä edes olet tässä keskustelussa, kun et aiheesta yhtään mitään ymmärrä?

Kuuntele vaikka Judas Priestin Take these chains tai Prisoner of your eyes. Tai Evening star.

Vierailija
148/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun jos kummallakin on samanlainen maku niin kummankaan ei tarvitse kärsiä laisinkaan vaan he voivat nauttia yhdessä siitä musiikista. Edelleenkään täällä kukaan ei ole järkevästi selittänyt miksi se, että on eri musiikkimaku olisi jotenkin parempi että on sama musiikkimaku.

Ei se ole mitenkään parempi, mietin vaan että itselläni on tärkeämpiä kriteerejä miehelle kuin musiikkimaku enkä minä sen vuoksi olisi muuten sopivaa kumppaniehdokasta pistämässä sivuun. Toki on helpompaa, jos kumppani on mahdollisimman samanlainen kuin itse niin mistään ei tarvitse vääntää kättä. Se lienee sitten jokaisen oma asia, onko musiikkimaun samankaltaisuus painava kriteeri parinvalinnassa vai ei. Ja minkä verran samankaltaisuutta nyt

Jos se sun ukkos solvas sua henkilökohtaisesta makuasiasta, teidän pienin ongelma oli erilaiset musiikkimaut. 

Tiedetään.

Vierailija
149/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän musiikkimaku jotain ihmisestä kertoo. Metallia kuunteleva mies kävisi hyvin, kun itsekin kuuntelen. 

Vierailija
150/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en :D. Kaljalta haiseva partasuti, ei kiitos.

Vierailija
151/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos minunkin pitäisi sitten kuulla sitä.

Vierailija
152/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun jos kummallakin on samanlainen maku niin kummankaan ei tarvitse kärsiä laisinkaan vaan he voivat nauttia yhdessä siitä musiikista. Edelleenkään täällä kukaan ei ole järkevästi selittänyt miksi se, että on eri musiikkimaku olisi jotenkin parempi että on sama musiikkimaku.

Ei se ole mitenkään parempi, mietin vaan että itselläni on tärkeämpiä kriteerejä miehelle kuin musiikkimaku enkä minä sen vuoksi olisi muuten sopivaa kumppaniehdokasta pistämässä sivuun. Toki on helpompaa, jos kumppani on mahdollisimman samanlainen kuin itse niin mistään ei tarvitse vääntää kättä. Se lienee sitten jokaisen oma asia, onko musiikkimaun samankaltaisuus painava kriteeri parinvalinnassa vai ei. Ja minkä verran samankaltaisuutta nyt ylipäätään on riittävästi.

Sinä ehkä et, mutta ymmärsin että pohdit sitä mihin se toinen olisi valmis. Eivät kaikki vihaa niitä genrejä, joita eivät pääasiallisesti kuuntele. 

Vierailija
153/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua. 

Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.

Olen kuullut tarpeeksi heviä tietääkseni, että en voi sietää sitä. Olisitko sinä vastaavasti valmis menemään yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka kuuntelee ainoastaan mongolialaista kansanlaulua ja kotona ja autoreissuilla soisi aina mongolialainen kansanlaulu? 

Mä olisin, mutta kyllä mun parisuhteessa on vastavuoroisuutta. Eli aina ei kuunneltaisi mongolialaista, vaan välillä sitä, välillä toista ja toisinaan radiota.

Oma puoliso kuuntel

Vaikuttaa siltä, että tähän kysymykseen kieltävästi vastanneet/kommentoineet ovat pääsääntöisesti nimenomaan niitä, jotka itse kuuntelevat vain yhtä genreä eivätkä voi käsittää, että valtaosalla on erilainen suhtautuminen musiikkiin. Ja että monelle musiikki voi olla tärkeää ilman, että sitä pitää kuunnella aivan koko ajan. 

Vierailija
154/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä tavannut ketään joka kuuntelisi Justin Bieberiä.

eri

No mä kuuntelen. Siinä olisi metallimiehellä kestämistä kun pistän Bieberit pyörimään.

Yhden epämieluisan artistin kestää kyllä. Voihan metallimusiikista pitävälläkin olla inhokkimetallibändejä. 

Vierailija
155/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin etten tunne aihetta koska yhdistin metallin pimeyteen. Ei sitä tunnuta ymmärtävän muuallakaan koskapa nopea googletus sanoo mm: Sanoitukset rock-musiikissa käsittelevät usein rakkauden, vapauden ja kapinallisuuden teemoja. Metallimusiikin sanoituksissa puolestaan käsitellään usein synkempiä aiheita, kuten kuolemaa, ahdistusta ja yhteiskunnallisia epäkohtia. Metallimusiikin sanoitukset voivat olla myös fantasiateemaisia tai kuvata mytologisia tarinoita.

Miten määrittelisitte metallin jos yllä oleva on väärin ja mihin nojaatte?

Jo se, että joudut googlaamaan, kertoo ettet tiedä aiheesta mitään. Metallissa on lyriikoita laidasta laitaan, ja raja rockin ja metallin välillä on joskus häilyvä.

Vierailija
156/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi en :D. Kaljalta haiseva partasuti, ei kiitos.

Ennakkoluulot katossa...

Vierailija
157/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metallimusiikkia on niin monenlaista.

Oma puoliso kuuntelee black metalia (ei  kansallissosialistista sentään).

Mistä tiedät ettei se kuuntele NSBM bändejä?

Ai että menis salaa autotalliin natseilemaan vai? 😆 En usko. Keskustellaan myös skenestä sen verran, että tiedän sen suosikit. Okei, voi se vanhaa Burzumia kuunnella, mutta pääasiassa nostalgiasyistä ja ajalta ennen kuin Vikernes oli ihan täysin priiiit.

Vierailija
158/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että joudut googlaamaan, kertoo ettet tiedä aiheesta mitään. Metallissa on lyriikoita laidasta laitaan, ja raja rockin ja metallin välillä on joskus häilyvä.

Googlasin ihan sillä, että jos olen erehtynyt metallin määrittelyssä. Muiden määrittelyt vaikutti vain tukevan aiemmin oppimaani. Niin, en ole pimeyden ammattilainen mutta jotain siitäkin tiedän. 

Vierailija
159/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kyllä-vaihtoehdon, mutta jos olisi sellaista oikein äärimetallia, jossa vain karjutaan ja huudetaan, niin se kyllä olisi iso turn off. Mutta sellainen melodinen, miellyttävän kuuloinen metalli kelpaa kyllä.

Vierailija
160/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, vaikka tällaiset sanoitukset?

Help me, Lord, from these fantasies in my head

They ain't ever been safe ones

I don't fellowship with these fake ones

So let's travel to white chapels and sing hymns

Hold rosaries, sing in stained-glass symphonies

Cleanse me, Holy Trinity, from this marijuana smoke sme

Lol, tämä Beyonce.