Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ystävänpäiväkortit koulussa....
14.02.2007 |
Kyllä tuntui pahalta poikani puolesta, kun tuli koulusta kotiin surullisena tänään ja kertoi ettei saanut yhtään ystävänpäiväkorttia. Meinasi kyllä sanat loppua kesken. Oli niin surullisen näköinen...
Mites teillä muilla?
Kommentit (3)
ystävänpäivä jotenkin? Vai tekikö poikasi kotona itse kortit.. ei minun pojat nimittäin ole koskaan yhtään korttia tehneet eikä myöskään tietääkseni niitä saaneet. ei ole ollut heidän koulussaan tapana...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin sitten olisi pitänyt huolehtia, että kaikille olisi tehty kortti. Eli arvottu kuka tekee kenellekin ja sitten teettää ne jo aikaisemmin koulussa.
Alue: Aihe vapaa
ja ystävänpäivänä jaettiin jotain kortteja, joita oli saanut jättää johonkin isoon laariin monta viikkoa. Vaikea arvata, että suositut tyypit saivat kymmeniä kortteja salaisilta ihailijoilta ( kännyköitä ei ollut siihen aikaan) ja sitten oli se toinen puoli luokasta, jotka eivät saaneet yhtään korttia tai sitten yhden krotin parhaalta kaveriltaan. EI ollut ollenkaan kivaa ja itsetunto koki kovan kolauksen monen oppilaan kohdalla. Ja niillä joillain parani entisestään. Muistelen vieläkin välillä ikävällä mielellä.