Koska pidettäis " vain mukavia asioita" AV päivä? Ei haukkumista, vinoilua parjaamista, lyömistä, vittuilua
vain mukavia asioita äidiltä äidille ja naiselta naiselle???
Kommentit (9)
Tai siis klo 24 jälkeen, keskiviikkona.
Kaikki huutelijat ja kettuilijat " leimataan" sitten automaattisesti 12 vuotiaiksi finninaamaisiksi pojan nulikoiksi!
on toiminut ja nähnyt jos minkälaista yhteisöä. Aina jotkut porukat vetää keskustelupalstalla ison herneen nenään ja perustaa oman palstan, jossa ollaan vain kivoja ja mukavia. Sellaisen palstan elinikä on noin 3 päivää, joista 2 kuluu siinä huumassa, että haukutaan sitä palstaa mistä ollaan tulossa ;). Kolmantena päivänä rupeaa hiljenemään.
vaan heitähän tule " ymmätää" jos siis kiltillä linjalla halutaan pysyä. Ehkä heillä on ongelmia, joita haluavat purkaa?
ei nyt sentään mitään uutta palstaa. Tämä on ihan hyvä tällaisenaan :-)
Olisi joskus vaan kiva kuulla ja keskustella pelkistä mukavista asioista. Vaikka ihan lyhytaikaisena projektina tälläkin palstalla. Olisi kiva tietää osaavatko naiset sittenkin puhaltaa yhteen hiileen kun toisin väitetään.....
ystävällinen nainen vai " häirikkö" .
2
ja sit vielä se että kaikilla olisi oikeus omaan mielipiteeseen ilman että kukaan alkaa haukkumaan tai arvostelemaan...
Tuossa, kukka sinulle, ole hyvä!