Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska pidettäis " vain mukavia asioita" AV päivä? Ei haukkumista, vinoilua parjaamista, lyömistä, vittuilua

Vierailija
27.02.2007 |

vain mukavia asioita äidiltä äidille ja naiselta naiselle???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa, kukka sinulle, ole hyvä!

Vierailija
2/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis klo 24 jälkeen, keskiviikkona.



Kaikki huutelijat ja kettuilijat " leimataan" sitten automaattisesti 12 vuotiaiksi finninaamaisiksi pojan nulikoiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toiminut ja nähnyt jos minkälaista yhteisöä. Aina jotkut porukat vetää keskustelupalstalla ison herneen nenään ja perustaa oman palstan, jossa ollaan vain kivoja ja mukavia. Sellaisen palstan elinikä on noin 3 päivää, joista 2 kuluu siinä huumassa, että haukutaan sitä palstaa mistä ollaan tulossa ;). Kolmantena päivänä rupeaa hiljenemään.

Vierailija
4/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan heitähän tule " ymmätää" jos siis kiltillä linjalla halutaan pysyä. Ehkä heillä on ongelmia, joita haluavat purkaa?

Vierailija
5/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt sentään mitään uutta palstaa. Tämä on ihan hyvä tällaisenaan :-)



Olisi joskus vaan kiva kuulla ja keskustella pelkistä mukavista asioista. Vaikka ihan lyhytaikaisena projektina tälläkin palstalla. Olisi kiva tietää osaavatko naiset sittenkin puhaltaa yhteen hiileen kun toisin väitetään.....



Vierailija
6/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällinen nainen vai " häirikkö" .



2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit vielä se että kaikilla olisi oikeus omaan mielipiteeseen ilman että kukaan alkaa haukkumaan tai arvostelemaan...

Vierailija
8/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia vaan kaikille!!



3 = 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi?