Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 v miesystäväni matkii ilmeitäni

Vierailija
05.10.2024 |

Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja mua on alkanut harmittamaan miehen käytös. Aika ajoin matkii ilmeitäni, kun syön, puhun ihan mitä vaan. Eilen demonstroi miltä näytän makuuhuoneen puolella seksihommissa. Onko tää normaalia? Tulee tosi huono fiilis ja vaikuttaa itsetuntoon. Olen huomauttanut tästä mut ei vaan lopeta. Sanoo silti rakastavansa

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, vaihda ukkoa ja heti. Älä siedä tuollaista.

Vierailija
22/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mielenterveystoimistoon,kerro ja kysy äijän kuullen matkimisoireista  ja hoidoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee. Tai yksinkin on parempi kuin tuollaisen tampion kanssa joka ei selvästikään välitä sinusta.

Vierailija
24/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskotteko te mammat tämänkin???

Apua!! Oikeasti apua. Uskotte kaiken. Miksi??

HALOO MAMMAT HALOO !!!!

Vierailija
25/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua :( Exä teki tätä samaa minulle. Puhuin jotain asiaa hänelle ja hän tuijottaa suutani ja tekee jyrsijäilmettä. Kyllä, minulla on ulkonevat yläetuhampaat mutta ei sitä lajia että hampaat aina näkyisi huulten välistä, puhuessa ja nauraessa toki.

Minusta tuli jossain vaiheessa aika hiljainen ja nauramaton exän seurassa. Ja tulihan se erokin sieltä sitten. Ja ei tuo ilmeiden matkiminen ollut ainoa inhottava asia. Vaatteistani huomautteli, ulkonäöstä muutenkin(en voi esim couperosalle oikein mitään). Kun oli kavereita iltaa istumassa, parhaansa mukaan eristi minut muusta porukasta, eli istutti muut ja itsensä ruokapöydän ääreen ja minulle ei jäänyt siihen enää tilaa.

Onneksi on ex.

Vierailija
26/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että on totta. Tuollaisia miehiä ja naisia on oikeasti ketkä ei kunnioita puolisoa ja omia vanhempia. Halveksunta on julmaa vallankäyttöä.

Vierailija
27/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkiminen ja irvistely on mielestäni ihan tahallista, ei ole kyse ilmeiden ns. peilaamisesta. On kertonut isänsä olleen narsisti, äiti lienee tottunut alistavasn käytökseen.  Eipä tässä varmaan vaihtoehtoja ole jos haluan säilyttää mielenterveyteni, tuntuu kurjalta kun viihdyn hänen seurassaan silloin kun on normaali. Mutta tuskin pystyn muuttamaan häntä..

ap

Vierailija
28/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty muuttamaan. Narsisti osaa olla  sopivasti mukava kun haluaa pitää liekassa. Syvällä sisimmässä ei kunnioita sinua ja haluaa että tunnet itsesi epävarmaksi. Että et lähde ja koet että hänen seurassa on ihan mukavaa. Alistettu tuntee siten.

Vierailija
29/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD seurustelet siis pellen kanssa..

Vierailija
30/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? 50-vuotias käyttäytyy kuin 5-vuotias? Mahtaa olla muuten maailman ihanin mies, kun siedät tuollaista?

En ymmärrä miten tuo 50v ikä tähän vaikuttaa mitenkään, minusta on ihan yhtä outoa jos tuota tekee vaikka 25v tai 40v tai 60v ikäinen???

Vierailija
31/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää nämä ääliöprovot. Mutta mammathan uskoo kaiken. 

Vierailija
32/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos huomautan häntä, kieltää matkineensa. En pysty ymmärtämään mihin toi käytös perustuu.. Hän on välillä ok ja käyttäytyy tosi kivasti, ja juuri kun totun tähän tulee taas tämä ikävä puoli esiin. Käyttäytyy äitiään kohtaan samalla tavalla, tiuskii puhelimessa etc,

ap

Jos 50v käyttäytyy äitiään kohtaan kuin 5v niin tajuat varmaan itsekin ettei se siitä iän myötä parane.

Vierailija
33/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää nämä ääliöprovot. Mutta mammathan uskoo kaiken. 

Joo me tunnetaan miehet, koska aika monella on ollut niitä useampi.

Vierailija
34/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HALOO MAMMAT HALOO !!!!

Mammammummummuuumuu ole sinä mamma hiljaa

Vierailija
35/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku persoonallisuushäiriö, osia siintä.

Ehkäpä ei täysin narsku, mutta osittain  ainakin.

Miehen naisenmalli tulee useasti äidiltä. Jos kohtelee äitiään huonosti, ala-arvosesti, niin tulee kohtelemaan vaimoaan/naistaan samoin.

Tämän taas on saattanut oppia vuorostaan isältään.

Nyt en ole tietenkään ottanut huomioon mitään mielipuoli äitejä/äitipuolia.

Mun exmies oli/on kodin ulkopuolella todella mukava mies, miehistä mitä parhain, kaikilla tapaa.

Minua taas kohteli kun kynnysmattoa, petti useasti, ja rahasti jos mahdollista.

Tavallaan kuvio toistu hänen lapsuudenperheestään. Tosin sillä erolla että äogisnä on vielä yhdessä hänen isänsä kanssa.

Me erottiin mun aloguksesta 33 vuoden jälkeen.

Ap, toi vattuilu menee vaan pahemmaksi. Osa ton miehen luonnetta.

Vierailija
36/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein provo pitkään aikaan.

Vierailija
37/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HALOO MAMMAT HALOO !!!!

No mistäpä sitä oikeasti koskaan tietää mikä on keskustelupalstoilla totta ja mikä ei. Mutta tällaisia ihmisiä on, jotka ovat ottaneet ap:n miehen kaltaisen kumppanikseen ja tämä keskustelu toimii hyvänä vertaistukena niille, joilla on samanlainen tilanne. Ei kannata eikä tarvitse sietää.

Vierailija
38/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 5-vuotiaan käytös ja ilkeys minkä tahansa ikäiseltä mieheltä? On normaalia. Itse asiassa pitäisin äärimmäisen epänormaalina miestä, joka ei käyttäydy kuin täysi kusipää. Sillä, mitä mies tuntee sinua kohtaan tai sanoo tuntevansa, ei ole mitään merkitystä. Mies, joka lukitsee omat lapsensa tai puolisonsa kellariin ja r aiskaa näitä 10 vuotta, voi sanoa vaan rakastavansa näitä. Elikkäs arvioi ihan itse, onko mies hyväksi sinulle vai ei, ja tee ratkaisusi sen perusteella. Itse sanoisin, että mitä nopeammin hankkiudut eroon, sitä helpommalla pääset

Vierailija
39/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku persoonallisuushäiriö, osia siintä.

Ehkäpä ei täysin narsku, mutta osittain  ainakin.

Miehen naisenmalli tulee useasti äidiltä. Jos kohtelee äitiään huonosti, ala-arvosesti, niin tulee kohtelemaan vaimoaan/naistaan samoin.

Tämän taas on saattanut oppia vuorostaan isältään.

Nyt en ole tietenkään ottanut huomioon mitään mielipuoli äitejä/äitipuolia.

Mun exmies oli/on kodin ulkopuolella todella mukava mies, miehistä mitä parhain, kaikilla tapaa.

Minua taas kohteli kun kynnysmattoa, petti useasti, ja rahasti jos mahdollista.

Tavallaan kuvio toistu hänen lapsuudenperheestään. Tosin sillä erolla että äogisnä on vielä yhdessä hänen isänsä kanssa.

Me erottiin mun aloguksesta 33 vuoden jälkeen.

Ap, toi vattuilu menee vaan pahemmaksi. Osa ton miehen luonnetta.

Selvennän,

Äitinsä on siis hänen isänsä kanssa vielä naimisissa.

Ja että me erottiin mun alotuksesta.

Vierailija
40/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua :( Exä teki tätä samaa minulle. Puhuin jotain asiaa hänelle ja hän tuijottaa suutani ja tekee jyrsijäilmettä. Kyllä, minulla on ulkonevat yläetuhampaat mutta ei sitä lajia että hampaat aina näkyisi huulten välistä, puhuessa ja nauraessa toki.

Minusta tuli jossain vaiheessa aika hiljainen ja nauramaton exän seurassa. Ja tulihan se erokin sieltä sitten. Ja ei tuo ilmeiden matkiminen ollut ainoa inhottava asia. Vaatteistani huomautteli, ulkonäöstä muutenkin(en voi esim couperosalle oikein mitään). Kun oli kavereita iltaa istumassa, parhaansa mukaan eristi minut muusta porukasta, eli istutti muut ja itsensä ruokapöydän ääreen ja minulle ei jäänyt siihen enää tilaa.

Onneksi on ex.

Olen nähnyt miten tällaisia miehiä kasvaa. Ilkeys näkyy jo pikkulapsena, eivätkä vanhemmat tee tarvittavia toimenpiteitä sen kitkemiseksi silloin, kun mieslapsi on vielä lapsen kokoinen. Sitten kun tuollainen kusipää painaa 80-100 kiloa, on kehittynyt täysin epärakastettavaksi hirviöksi, ja on kouluttamiskelvoton, ei auta enää kuin jälkiabortti. Valitettavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme