Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 v miesystäväni matkii ilmeitäni

Vierailija
05.10.2024 |

Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja mua on alkanut harmittamaan miehen käytös. Aika ajoin matkii ilmeitäni, kun syön, puhun ihan mitä vaan. Eilen demonstroi miltä näytän makuuhuoneen puolella seksihommissa. Onko tää normaalia? Tulee tosi huono fiilis ja vaikuttaa itsetuntoon. Olen huomauttanut tästä mut ei vaan lopeta. Sanoo silti rakastavansa

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehdosta hautaan useat miehet halveksivat ja vihaavat naisia, mutta eivät osaa olla yksin ja miehistä kukaan ei suostu heidän kanssaan olemaan edes kaveri. Mutta silti löytyy naisia, jotka pilaavat elämänsä näiden kanssa ja nielevät kiltisti ja kuuliaisesti kaiken pskan. 

Älkää äidit ja iskät kasvattoko tyttöjänne näin omanarvontunnottomiksi. Terve määrä itserakkautta auttaa ihmistä eteenpäin ja pitää hänet turvassa kaiken maailman nilviäisten, pedojen, narsistien ja psykopaattien ulottumattomissa.

Vierailija
42/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa miesvihapaskaa 0/1000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku persoonallisuushäiriö, osia siintä.

Ehkäpä ei täysin narsku, mutta osittain  ainakin.

Miehen naisenmalli tulee useasti äidiltä. Jos kohtelee äitiään huonosti, ala-arvosesti, niin tulee kohtelemaan vaimoaan/naistaan samoin.

Tämän taas on saattanut oppia vuorostaan isältään.

Nyt en ole tietenkään ottanut huomioon mitään mielipuoli äitejä/äitipuolia.

Mun exmies oli/on kodin ulkopuolella todella mukava mies, miehistä mitä parhain, kaikilla tapaa.

Minua taas kohteli kun kynnysmattoa, petti useasti, ja rahasti jos mahdollista.

Tavallaan kuvio toistu hänen lapsuudenperheestään. Tosin sillä erolla että äogisnä on vielä yhdessä hänen isänsä kanssa.

Me erottiin mun aloguksesta 33 vuoden jälkeen.

Ap, toi vattuilu menee vaan pahemmaksi. Osa ton miehen luonnetta.

Jep, malli saadaan lapsuudesta. Äiti ottaa turpaan isältä ja pojalta, poika oppii että näin saa naista. Ei tällaiset mätäpaiseet auta kuin kitkeä geenipoolista, ja jos vahinko tapahtuu niin erottaa väkivaltaisesta siittäjästä jo mielellään ennen syntymää, eikä koskaan antaa ottaa tältä vaikutteita. Jos väkivaltainen mies päätyy kasvattamaan lasta, kaikkien naisten - varsinkin lapsen äidin - tulisi välttää tuota miestä ja lasta, jotta lapsi oppii vertaisiltaan, että isän käytöksellä ei saa naista eikä äitiä

Vierailija
44/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltä. Onko hän vieraammille valovoimainen ja jopa yltiö sosiaalinen. Pyytääkö hän muilta palveluja kuten rahaa lainaksi, yösijaa, kyytejä jne. Kohteleeko hän läheisiä vähätellen tai itsestäänselvänä. Kilahtaako hän yhtäkkiä aivan turhasta. Jännitätkö hänen mielialoja. Tarkkailetko itseä että toinen ei suuttuisi.

Pershärönen kumppani toimii näin.

Vierailija
45/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehdosta hautaan useat miehet halveksivat ja vihaavat naisia, mutta eivät osaa olla yksin ja miehistä kukaan ei suostu heidän kanssaan olemaan edes kaveri. Mutta silti löytyy naisia, jotka pilaavat elämänsä näiden kanssa ja nielevät kiltisti ja kuuliaisesti kaiken pskan. 

Älkää äidit ja iskät kasvattoko tyttöjänne näin omanarvontunnottomiksi. Terve määrä itserakkautta auttaa ihmistä eteenpäin ja pitää hänet turvassa kaiken maailman nilviäisten, pedojen, narsistien ja psykopaattien ulottumattomissa.

Suomessa elää vielä valitettavasti sukuja, joissa ollaan eletty "miehen armosta" yksi tai kaksi sukupolvea sitten. Kynnys siirtyä "valtion loiseksi" on naiselle suuri, kun sillä voi saada koko kylän halveksunnan. Tällä tavoin väkivaltaiset yhteisöt ylläpitävät väkivaltaa ja naisvihamielistä kulttuuria. Mutta kyllähän nuo peräkammaroituneet pikkukylät pikkuhiljaa kuoleentuvat, ja naisviha sen mukana. Keskustanuoret yksin puivat nyrkkiään ja haaveilevat prostituutiosta, kun naiset ovat kasvukeskuksissa opiskelemassa ja mieluummin jäävät sinne vaikka työttömiksi, kuin palaavat pikkukylään misogynistien r aiskattavaksi ja hakattavaksi

Vierailija
46/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee usko naisiin. Näin tyhmä aloitus.

Vierailija
47/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos huomautan häntä, kieltää matkineensa. En pysty ymmärtämään mihin toi käytös perustuu.. Hän on välillä ok ja käyttäytyy tosi kivasti, ja juuri kun totun tähän tulee taas tämä ikävä puoli esiin. Käyttäytyy äitiään kohtaan samalla tavalla, tiuskii puhelimessa etc,

ap

Siis miten hän demonstroi sinua seksihommissa, ja sitten kieltää matkineensa?

Vierailija
48/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jo se on moro ja näkemiin.

Vierailija
49/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt useampiin tuollaisiin matkijoihin, minua kiusattiin siten. Tämä tapahtui kylläkin ala-asteella ja ehkä vielä yläasteellakin jossain määrin. 

Ei ole normaalia, on todella lapsellista ja epäkunnioittavaa. En suosittele katselemaan moista. Mitä jos tekisit miehelle samoin? En tiedä olisiko järkeä kokeilla, vähänkin järkeä omaava mies saattaisi tajuta tyhmyytensä...tai sitten hölmö käytös vain yltyisi. 

Vierailija
50/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pidetty kavereiden kesken, kaikki pitävät hyvänä tyyppinä. Ei toki irvistele heille tai matki, on täysin erilainen kuin mun seurassani.. Sen verran ollaan puhuttu hänen lapsuudestaan, että tiedän isänsä olleen narsistinen tyranni, äiti ollut ihan tossun alla ja kokenut parhaimmaksi olla näkymätön ja sanomatta mistään, ettei tule riitaa. Mies on ainoa lapsi, joten on varmasti vaikuttanut paljon häneen.

ap

Vierailija
51/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on ongelma, suuri ongelma.

Vierailija
52/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan koulukiusaajalta. Liekö ollutkin. 

Vierailija
53/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lopettakaa näiden satujen keksiminen... joka päivä täällä on vastaavia tarinoita. Miksi että vaan eroa? Miksi roikutta tuollaisessa suhteessa? Häh? Nämä ovat kaikki keksittyjä juttuja, jotta saadaan taas naiset vs miehet syyttely käyntiin.

Vierailija
54/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on pidetty kavereiden kesken, kaikki pitävät hyvänä tyyppinä. Ei toki irvistele heille tai matki, on täysin erilainen kuin mun seurassani.. Sen verran ollaan puhuttu hänen lapsuudestaan, että tiedän isänsä olleen narsistinen tyranni, äiti ollut ihan tossun alla ja kokenut parhaimmaksi olla näkymätön ja sanomatta mistään, ettei tule riitaa. Mies on ainoa lapsi, joten on varmasti vaikuttanut paljon häneen.

ap

Tämä on provo!

Vierailija
55/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää nämä sadut. 

Täyttä roskaa ja silti menee läpi. Ei voi käsittää.

Pimeetä.

Vierailija
56/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on provo!

Uskon ap:n tarinan, koska olen tavannut samanlaisia miehiä kuten siskoni ex. 

Mies on saanut kieron kasvatusmallin kotoaan , sinuna en ainakaan lisääntyisi kyseisen miehen kanssa jolle nainen on alinta kastia. 

Vierailija
57/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ihan oikeasta elämästä on, valitettavasti.. mietin tässä et kuinka laput silmillä olen ollut nämä muutamat vuodet. Voin itsekin jo huonosti, olen ahdistunut ja alavireinen.

ap

Vierailija
58/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ihan oikeasta elämästä on, valitettavasti.. mietin tässä et kuinka laput silmillä olen ollut nämä muutamat vuodet. Voin itsekin jo huonosti, olen ahdistunut ja alavireinen.

ap

No niin Satu, menepäs ulos lenkille ja lopeta näiden tarinoiden keksiminen. Eivät enää vaikuta oikein.

Vierailija
59/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös on normaalia.

Mikäli mies on heikkolahjainen ja huonosti kasvatettu.

Vierailija
60/64 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on provo!

Uskon ap:n tarinan, koska olen tavannut samanlaisia miehiä kuten siskoni ex. 

Mies on saanut kieron kasvatusmallin kotoaan , sinuna en ainakaan lisääntyisi kyseisen miehen kanssa jolle nainen on alinta kastia. 

Niinpä, totuus on usein tarua ihmeellisempää.

Joskus jopa ihan keskivertoälyiset ihmiset voivat olla käytökseltään uskomattoman törppöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan