50 v miesystäväni matkii ilmeitäni
Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja mua on alkanut harmittamaan miehen käytös. Aika ajoin matkii ilmeitäni, kun syön, puhun ihan mitä vaan. Eilen demonstroi miltä näytän makuuhuoneen puolella seksihommissa. Onko tää normaalia? Tulee tosi huono fiilis ja vaikuttaa itsetuntoon. Olen huomauttanut tästä mut ei vaan lopeta. Sanoo silti rakastavansa
Kommentit (99)
Itkettää nämä paskat trollit.
Nämä ovat niin surkeita. Täyttä miesvihaa ja törkyä.
Aivan sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää nämä paskat trollit.
Nämä ovat niin surkeita. Täyttä miesvihaa ja törkyä.
Aivan sairaita.
Koska sinulle ei ole tapahtunut, ei ole muillekaan. Itke rauhassa.
Minua ovat kiusanneet miehen veli ja miehen siskon mies. Matkivat puhettani ja ilmeitäni. No enpä enää ole missään tekemisissä noiden apinoiden kanssa.
Minulla on pitkät hiukset ja heilautan ne pään liikkeellä pois kasvoilta niin tätä liikettä mies usein matkii. On muitakin tilanteita. Ne on usein neutraaleja, naisellisia tapoja joita matkii. Olen kyllä alkanut ärsyyntyä, tuntuu niin lapselliselta. T eri
En usko pätkääkään. Ei viisikymppiset harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos huomautan häntä, kieltää matkineensa. En pysty ymmärtämään mihin toi käytös perustuu.. Hän on välillä ok ja käyttäytyy tosi kivasti, ja juuri kun totun tähän tulee taas tämä ikävä puoli esiin. Käyttäytyy äitiään kohtaan samalla tavalla, tiuskii puhelimessa etc,
ap
No jos äitiään kohtaan käyttäytyy samoin, niin täytyy olla normaalia, vai mitä, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ja jos huomautan häntä, kieltää matkineensa. En pysty ymmärtämään mihin toi käytös perustuu.. Hän on välillä ok ja käyttäytyy tosi kivasti, ja juuri kun totun tähän tulee taas tämä ikävä puoli esiin. Käyttäytyy äitiään kohtaan samalla tavalla, tiuskii puhelimessa etc,
ap
Mies joka ei kunnioita äitiään, ei kunnioita ketään naista. Jätä se sika heti. Ei 5-kymppistä miestä enää pysty kasvattamaan.
Minun käy sinua sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, yllätys 7-kymppisetkin harrastavat seksiä. Vieläpä useimmin kuin nyky 3-kymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Minua ovat kiusanneet miehen veli ja miehen siskon mies. Matkivat puhettani ja ilmeitäni. No enpä enää ole missään tekemisissä noiden apinoiden kanssa.
Mieheni siskot myös matkivat puhettani, koska puhun eri murretta ja nauroivat suoraan minulle. Tällainen kiusaamisen kulttuuri oli syvällä mieheni perheessä. Pidin mieheni siskoja hieman keskimääräistä tyhmempinä. Ehkä he vaistosivat tämän ja kuittailivat siitä miten helpoimmin pystyivät.
Joka halveksii äitiään on huono merkki. Mikä on ihminen joka kiusaa läheisiään? Mietippä itse.
Hänellä on lievä kehitysvamma tai aivovaurio, autismi tms. Niitä on maallikon vaikea tunnistaa. Käyttäyttyvät aika ajoin omituisesti ja epäkypsästi tai tunteettomasti. Eivätkä oikein opi uusia tapoja.
Ei hyvältä kuulosta, Rakastava mies ei käyttäydy noin!
Ei ole normaalia käytöstä.
Kunnioituksen puute sinua kohtaa, tarve nolata ja kuten sanoit, alentaa itsetuntoasi.
Se että sanoo rakastavansa, ei merkitse mitään, jollei se näy teoissa.
Miehesi ei pidä sinusta, itse asiassa suorastaan halveksuu. Lusikat jakoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksittömässä avioliitossa haluttoman viisikymppisen miehen kanssa elävänä nauroin tälle vähän liikaa.
Sehän onkin varsinaista rakkautta tuo.
Luiskaan. Ei ole mitenkään asiallista käytöstä.
Miehelläsi on kiusaajan piirteitä. Katsoo kuinka paljonvoi satuttaa sinua tai kuinka pitkälle annat hänen mennä.
Tämä ei parane. Ei jatkoon.