Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Arsyttaako ketaan muuta lehtimainokset, joissa tulee kahta eri vastauskuorta, muutenkin hervoton maara paperiroskaa ja liimamerkkeja? Olen tastedes paattanyt palauttaa ne
14.02.2007 |
lähettäjälle joko avaamattomina tai jommassa kummassa vastauskuoressa. Ihan uskomatonta paperin tuhlausta.
Kommentit (3)
Se hillitsee jonkun verran tuota mainontaa, vaikka kyllä niitä silti välillä tulee. T: 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lähetän takaisin lähettäjälle.
mieheni pitää mya vähän pimahtaneena... mutta ei se mitään.
Alue: Aihe vapaa
mutta nyt lapsi oli avannut yhden sellaisen kuoren ja taas konkretisoitui, mitä roskaa meille lähetetään pyytämättä.