Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on säälittävin perjantai? Minä aloitan...

Vierailija
04.10.2024 |

Mulla on naamani edessä hernari, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen telkkua ja syön juustonaksuja😄

Vierailija
2/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä viinilasi, illallinen syöty, telkkaria tuijottelen ja väsyttää kiireinen työviikko niin, että silmät luppaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sägyllä, luen palstaa puhelimella. Syön raanan alla huuhdeltuja sipsejä, koska ovat muuten liian suolaisia makuuni.

Vierailija
4/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pari näkkäriä pahimpaan nälkään, tilillä on 62 centtiä, auton bensavalo palaa ja kävin juuri tyhjentämässä muutaman tuhkakupin kaupungilla tumpeista, kun tupakat on loppu.

Vierailija
5/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan sägyllä, luen palstaa puhelimella. Syön raanan alla huuhdeltuja sipsejä, koska ovat muuten liian suolaisia makuuni.

Sipsejä huuhtelet siis vedellä ensin 😂? 

Hyvää illanjatkoa kuitenkin 🍀

Vierailija
6/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä, pullosta enää 1 lasillinen jäljellä, sitten varmaan pakko alkaa kittaamaan miehen kaljoja.

Mies pelaa pleikkarilla änäriä, minä selaan vuoron perään fb ja vauvapalstaa. Tunnin päästä pitäisi mennä keilaamaan kännisten sukulaisten kanssa 🙄 

Vierailija
7/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teetä kupissa, istun olkkarin sohvalla ja selailen samalla telkun tarjontaa kuin tätä aihe vapaata.

Mutta hetkinen! Ei ole ollenkaan ankea perjantai, vaan aivan täydellinen! Ei mitään menoja kalenterissa tälle illalle, eikä koko viikonlopuksikaan. Mahtavaa! 

Vierailija
8/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään säälittävää nauttia elämästänsä. Eksä hoitaa täyspäiväsesti lapset omasta omistushalustaan käsin joten mikäpäs tässä, kaikki auki.

Vierailija
9/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan minulla. Sain itseäni niskasta kiinni ja siivosin asuntoni perinpohjin ja nyt on siistiä ja kodikasta. Siivousurakan jälkeen palkitsin itseni saunalla ja oluella. Saunaolutta juodessani naisystäväni lähetti minulle viestin: "mennäänkö naimisiin?".

Vierailija
10/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota säälittävyyskysymykseen kantaa, mutta mulla ulkohousut päällä ja monta vaatekerrosta että ei palella. Tänään puhkesi syysflunssa ja kurkkua kutittaa. Taitaa mennä koko vkloppu neljän seinän sisällä. N32

Vierailija
11/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun vessan pöntöllä ja mulla on jäätelötuutti vasemassa kädessä ja puhelin oikeassa. Nyt tuutti vihloo suussa, kun kirjotan apua. Olen siis paskalla. 

Vierailija
12/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkää särkee päivän duunit. Yksin kotona, kuten aina. Köyhänä oon aina kotona. Paitsi silloin kun olen töissä. Ja jos olisi jotain menoa, koskaan en pääse, kun olen aina töisää. Vuorotyön iloja, fyysisen kivun lisäksi.

Vierailija
13/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhdelluista sipseistähän tulee inhottavaa mössöä.

Vierailija
14/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaudun migreenistä ja selaan palstaa. 

Vierailija
15/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin pari näkkäriä pahimpaan nälkään, tilillä on 62 centtiä, auton bensavalo palaa ja kävin juuri tyhjentämässä muutaman tuhkakupin kaupungilla tumpeista, kun tupakat on loppu.

Tämä on kyllä pohjat tällä hetkellä, säälittävää.

Vierailija
16/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä säälittävintä tässä alotuksessa on hakea hyväksyntää muilta omalle tekemiselle eikä niinkään itse se tekeminen

Vierailija
17/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mulla perjantait nojatuolissa.

Vierailija
18/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjentämässä minne. Miten se sua auttaa.

Vierailija
19/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen sangria menossa ja huomenna lento takaisin kylmään kotimaahan, terveisiä kanarialta.

20/102 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon viiniä, pullosta enää 1 lasillinen jäljellä, sitten varmaan pakko alkaa kittaamaan miehen kaljoja.

Mies pelaa pleikkarilla änäriä, minä selaan vuoron perään fb ja vauvapalstaa. Tunnin päästä pitäisi mennä keilaamaan kännisten sukulaisten kanssa 🙄 

Sulla on sentään seuraa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän