Kenellä on säälittävin perjantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä hernari, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (102)
Pureskelen kynsiä, tai kynnenaluksia oikeastaan. Omenoita kuorin. Söin juuri voileivän, on paljon kuitua ja siemeniä, turhan paljon. TV katon samalla, musiikkiohjelma alkaa.
Huomiselle olen siirtänyt koko viikon kotityöt ja pihatyöt, uuvuttaa jo nyt. Koko viikon jo lepäsin ja nyt uuvuttaa.
Aamulla oli töissä huutamista. En paljoa saanut töissä aikaiseksi. Vatsaa vääntänyt ja silmissä tuntunut raskailta. Työpäivän jälkeen ostin pari b-luokan elokuvaa. Nyt katson Azumi elokuvaa ja söin herkkuja ja maitoa päälle. Tuntui syömisten jälkeen olo ilmapallolta 🎈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin pari näkkäriä pahimpaan nälkään, tilillä on 62 centtiä, auton bensavalo palaa ja kävin juuri tyhjentämässä muutaman tuhkakupin kaupungilla tumpeista, kun tupakat on loppu.
Tyhjentämässä minne. Miten se sua auttaa.
Kolmeen tyhjään askiin, polttelen siis niitä tumppeja itse viikonlopun.
Juon yksin kaljaa kotona. Ei nouse edes päähän. Yritin kuunnella musiikkia, mutta sekään ei huvita. Kohta unilääke naamariin ja nukkumaan.
Huomenna varmaan toistan kaavan.
En koe, että päiväni olisi ollut mitenkään säälittävä.
Heräsin, suihkuun, toimistossa töissä, kotiin, saunaan, katselin animea, kiusasin kissaa, kävin ostoksilla ja nyt katselen animea ja silittelen kissaa sylissä, kun samalla pyörin X:ssä ja eri foorumeilla.
Oikein leppoisan mukava päivä. :] M28
Vatta kipee, kakka ei vaan tuu.. 3 kertaa pytyllä turhaan käyny tässä 3 tunnin sisään..
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan minulla. Sain itseäni niskasta kiinni ja siivosin asuntoni perinpohjin ja nyt on siistiä ja kodikasta. Siivousurakan jälkeen palkitsin itseni saunalla ja oluella. Saunaolutta juodessani naisystäväni lähetti minulle viestin: "mennäänkö naimisiin?".
Hieno juttu. Kutsu kylään kun on on siistiä.
Söin pakaste pitsan, aloin kattoa sykettä.
Oliko joku ihan yksin tai yksinäinen kotona? Lauantai pukkaa päälle. Missä kaverit on?
Pilluttomana istun nojatuolilla juoden vettä
Vierailija kirjoitti:
Söin pakaste pitsan, aloin kattoa sykettä.
Hei hienoa! Kerro mitä SYKE nyt tarjoaa. En voi katsoa ulkomailla sitä ohjelmaa, vaikka olen koukussa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Juon yksin kaljaa kotona. Ei nouse edes päähän. Yritin kuunnella musiikkia, mutta sekään ei huvita. Kohta unilääke naamariin ja nukkumaan.
Sama. Ei ketään ystävää lähdössä kanssani minnekään.
Vierailija kirjoitti:
En koe, että päiväni olisi ollut mitenkään säälittävä.
Heräsin, suihkuun, toimistossa töissä, kotiin, saunaan, katselin animea, kiusasin kissaa, kävin ostoksilla ja nyt katselen animea ja silittelen kissaa sylissä, kun samalla pyörin X:ssä ja eri foorumeilla.
Oikein leppoisan mukava päivä. :] M28
Ai minne voisi kirjautumatta mennä kurkistamaan ja vaikka kommentoimaan? Mulla vaan on tidossa tää.
Oon neljättä päivää kipeä. Uveiitti. Kuumetta. Sitkeä lima. Yök. Köh köh.Ryyst. Niisk.
Hätistin muruni toiseen huoneeseen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin pari näkkäriä pahimpaan nälkään, tilillä on 62 centtiä, auton bensavalo palaa ja kävin juuri tyhjentämässä muutaman tuhkakupin kaupungilla tumpeista, kun tupakat on loppu.
Tyhjentämässä minne. Miten se sua auttaa.
Kolmeen tyhjään askiin, polttelen siis niitä tumppeja itse viikonlopun.
Meillä kylällä ukko tarkistaa tupakka-askit teiden varsilta. Olen alkanut kessupusseista kuivat jämät karistamaan yhteen pussiin, mukaan muutama filtteri ja vajaan rizla paketin, suljen hyvin ja jätän tienviereen. Joskus näin miten hymy levisi naamalle kun otti ja tarkasti. Saa siitä helposti muutaman sätkän ja kunnon savut. Rizlat ei paljon virossa maksa.
Käyttäjä11328 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei ketään ystävää lähdössä kanssani minnekään.
No mitäs tässä nyt tehtäisiin? Pukataanko päät yhteen jos syttyisi idea?
Minulla ei ole ruokaa eikä juomaa. Minun perjantai ollut aina yksinäinen viimeiset 20 vuotta.
Olen syönyt koko päivän leipää, päällä runsaasti voita ja juustoa. Tunnen oloni turvonneeksi. En ole saanut aikaan paljonkaan mitään järkevää, laiskottelen vain. En voi kiittää itseäni mistään.
Vierailija
Ai minne voisi kirjautumatta mennä kurkistamaan ja vaikka kommentoimaan? Mulla vaan on tidossa tää.
Ylilaudalle jos menet niin et paljon alemmaksi enää voi vajota 😅