Kenellä on säälittävin perjantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä hernari, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (102)
Perjantai-illan herkku: juustosämpylä ja kulutusmaitoon tehty kaakao. Kuukauden pihistelin juuston ostamisen kanssa.
Yritän saada unta, mutta hitto kun on niin kuuma etten pysty nukkumaan. Yöpaidankin olen heittänyt pois. Selataan tätä palstaa sitten seuraavat puolitoista tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku ihan yksin tai yksinäinen kotona? Lauantai pukkaa päälle. Missä kaverit on?
Minä joka tunsin oloni ilmapalloksi niin työpäivän jälkeen ostosreissun jälkeen oon ollut yksin. Ei kavereita. Lähes koko viikon oon viettänyt vapaa-aikani yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Ai minne voisi kirjautumatta mennä kurkistamaan ja vaikka kommentoimaan? Mulla vaan on tidossa tää.
Ylilaudalle jos menet niin et paljon alemmaksi enää voi vajota 😅
No eeiii sinne. Joku ponipalsta?
Juon teetä ja katson Vain elämää kotona villasukat jaloissa.
Voi jee tätä vauhdikasta ja jännittävää perjantaita. Sen verran repäisin et sytytin kynttilälyhdyn pihalle palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan sägyllä, luen palstaa puhelimella. Syön raanan alla huuhdeltuja sipsejä, koska ovat muuten liian suolaisia makuuni.
Sipsejä huuhtelet siis vedellä ensin 😂?
Hyvää illanjatkoa kuitenkin 🍀
Pestäänhän jauhenlihakin.
Vierailija kirjoitti:
Yritän saada unta, mutta hitto kun on niin kuuma etten pysty nukkumaan. Yöpaidankin olen heittänyt pois. Selataan tätä palstaa sitten seuraavat puolitoista tuntia.
Puolelta yöltä voit kokeilla unta. lue jotain, mutta ei jännäriä. Mulla on pehmeitä kirjoja , joita luen illalla lämpösessä petissä. Mies nukkuu omassa petissään ja vastaavasti kuuntelee radio-ohjelmia kuulokkeilla.
Mulla on nikotiininvieroitusoireet päällä. Yritän taklata niitä karkeilla.
Olen salilla enkä uskalla puhua mukavalle miehelle kun mustasukkainen ukko kyylää joka liikkeen. Ennen reeniä söin kanamunia ja ruisleipää, koska jääkaapissa on pelkkä valo. Oluttakaan ei kaupasta enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nikotiininvieroitusoireet päällä. Yritän taklata niitä karkeilla.
Pysy lujana.
Kävin aamulla salilla 7 maissa. Sitten kosmetologilla. Tulin kotiin ja nukuin päikkärit (2h) puolen päivän aikaan. Menin kuudelta iltalenkille ja ahidsti ihmiset. Nyt nukkumaan että jaksaa 6 maissa herätä taas salille. Aamulla uskaltaa liikkua, kun ei ole ihmisiä missään.
Minulla on vain purkkiananasta koska olen laihiksella. Ostin 25 tölkkiä ananasta, maksoi 25 euroa.
Lopetin just iltatyöt (sen varsinaisen työn lisäksi teen nollasopparilla jv-keikkoja), odotan miestä ja mennään kotiin, jossa varmaan harrastetaan seksiä ja silitellään meidän 12 rescuekissaa.
Olen onnellinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen salilla enkä uskalla puhua mukavalle miehelle kun mustasukkainen ukko kyylää joka liikkeen. Ennen reeniä söin kanamunia ja ruisleipää, koska jääkaapissa on pelkkä valo. Oluttakaan ei kaupasta enää saa.
Minä saan pälpättää vaikka kuinkavieraille miehille tai naisille. Mies on tyytyväinen kun olen niin kova puhumaan, se saa olla rauhassa kun juttelen. Minä EN flirttaile.
Koitin tehdä itse sushia, sushiriisi jäi raaaksi ja pahaksi. Söin silti ja katsoin samalla Vampyyripäiväkirjoja ja haikailen nuoruusvuosien perään. Kunpa olisin vielä 18v.
Tilillä on 4€ ja tekisi mieli tilata Klarnalla karkkia kotiin. Ei tän ikäisen pitäisi olla näin taloudellisesti ja päästänsä sekaisin.
N30
Oon yövuorossa, jonne lähdin tuntia aikaisemmin että kerkeen kauppaan, koska on korvapuustipäivä, eikä niitä korvapuusteja edes ollut enää.
Mieleni kovin pahoitin.
Vois lähtee matkalle lentäen, mutta ei perhana oo hermoja koluta lentokenttiä. Sitten perillä oon ihan poikki.
Vierailija kirjoitti:
Koitin tehdä itse sushia, sushiriisi jäi raaaksi ja pahaksi. Söin silti ja katsoin samalla Vampyyripäiväkirjoja ja haikailen nuoruusvuosien perään. Kunpa olisin vielä 18v.
Tilillä on 4€ ja tekisi mieli tilata Klarnalla karkkia kotiin. Ei tän ikäisen pitäisi olla näin taloudellisesti ja päästänsä sekaisin.
N30
Nuorena ei kai ollu senkään vertaa rahaa. Mulla ei ollu, nyt ei oo rahasta kiinni, kun enviitsi lähteä. Täällä kotona mietin, miten työt tulisi tehtyä kun vain istun sohvalla jalat pöydällä.
Nyt ollaan kotona yksin. Mitä sanotte vieraalle miehelle tai naiselle kun sattuu olemaan samoilla asioilla tai harrastuksissa? Jostakin voi juttua syntyä.
Pääset vielä 30 minuutiksi illanviettoon artistien kanssa jos laitat nyt telkusta "Vain elämää" päälle :)