Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole tekemisissä/väleissä sisarustensa kanssa?

Vierailija
04.10.2024 |

Asun aika lähellä sisarustani, mutta ei olla tekemisissä. Ennen oltiin läheisiä, mutta nyt voi mennä vuosi tai parikin, ettei ole mitään kontaktia.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi pystyyn kenellä on riidaton suku. Toivottavasti jollakin löytyy sellainen harvinaisuus. Ja jos suku on riidaton löytyy varmasti joku sukuun ulkopuolelta tullut riidanhaastaja joka tekaisee ihmisten välille riitoja sepittämällä valheita.

Täällä. Viikonloppuna lähdetään taas talkoisiin. Nyt ei ollakaan pariin viikkoon tehty mitään.

Vierailija
62/70 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30:neen vuoteen ei olla oltu missään tekemisissä. Asuu kilometrin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni pyynnöstä emme ole tekemisissä. Perinnönjako ei mennyt niin kuin hän oli suunnitellut?!

Toisaalta harmittaa kun suku on todella pieni. Olisihan se kiva kokoontua jouluna tai synttäreillä. Kahvitella muutenkin. No, hänen oli pyyntönsä. Näillä mennään.

Vierailija
64/70 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinnönjaon protokolla olisi hyvä opettaa koulussa kaikille. Voitaisiin ehkäistä välien rikkoutumista aika monessa tapauksessa.

Mutta kaikki eivät mielellään haluaisi noudattaa sääntöjä, vaikka tiedetään, miten jaetaan tasapuolisesti. Jotkut myös ajattelevat, että minun on saatava kaikki. Jos ei olisi lakia ja sääntöjä, niin aikamoinen villi länsi yhteiskunta olisi. Kaikilla kun ei ole luonnostaan pelisäännöt hallussa.

Vierailija
65/70 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huippuläheisestä sielunystävästä isosiskostani on viimeisen vuoden aikana kuoriutunut ja muuttunut itsekäs lyttäävä ja alistava narsistinen itsensä pönkittäjä. Hän ei ole koskaan ollut tämmöinen ja jostain tämä on muuttunut. Esimerkkejä hänen käytöksestään 

-- Hän ei pidä lupauksiaan ja peruu tapaamisia ihan noin vain mutta suuttuu jos joku muu tekee niin.

-- Muuttaa siis sovittuja suunitelmia lennosta ja suuttuu jos joutuu itse hetkenkin odottelemaan jotain tai jokin asia suuttuu. Minä olen järjestänyt työvuorot ja omat menot hänen mukaan ja hän vaan saattaa yks kaks laittaa viestiä " hoh hän alkaakin nukkumaan ei jaksakkaan mitään katsotaan huomenna "..... ikäänkuin muut olisi päivystämässä automaattisest seuraavana päivänä koska hän jaksaa.. mitä helvettiä ...

- Saa raivokohtauksia ja itkukohtauksia ja juo alkoholia enemmän kuin ennen ongelmiin ja ilkeilee humalassa ja laittaa uhkausviestejä joita ei sanojensa mukaan muista myöhemmin. Joskus teeskentelee ettei muista mitään ja saattaa olla viikon puhumatta mutta raivostuu jos hälle ei vastaa vaikka muutamaan päivään viesteihin ja hänen kaipaamaan huomioon  ( uskon että muistaa usein paljonkin noita kännijuttujaan )

--  Viime aikoina alkanut raivota viesteillä että olen hälle velkaa palveluksia ja auttamista koska hän on minua auttanut vuosien aikana ja hänellä ollut vaikeampaa kuin minulla. Noh minä olen häntä tässä monen vuoden verran auttanut kaikin tavoin aina välillä ja hällä ollut todella vaikeaa elämässä ja vaikeita tapahtumia mutta hän muistaa vaan sen mitä en ole tehnyt. Ei ollenkaan sitä että kiitos kun teit näin ja mitäkaikkea olenkaan tehnyt. Ei kiitollisuutta ei tekoja kiitollisuudesta 

-- Saa yks kaks jonkun innostuksen tehdä jotain mihin tarvii minun apua fyysistä kantamista jne järjestyksen vaihtoa jne ja jos en pääse tai jaksa niin vetää kunnon raivarit

Vierailija
66/70 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli 10v sitten. Kuolinpesän jaosta tuli erimielisyyttä siskon kanssa. Meitä oli siis vain kaksi.  Pesä saatiin viimein jaettua 2019 ja sen jälkeen meillä ei ole ollut asiaa toisillemme. Välimatka 600km joten ei tavata edes vahingossa.

Vierailija
67/70 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette uskokaan miten paljon katkeruutta ja vihaa sisaruksissa voi herättää se, että ponnistaa todella surkeasta lapsuudenperheestä hyvään asemaan yhteiskunnassa ja nai järkevän kunnollisen miehen ja saa kivat, lahjakkaat lapset jotka pärjää koulussa hyvin.

Minä olen pilkan ja vihan kohde. Minua ei kutsuta suvun juhliin, lapset ei tunne serkkujaan. Raha kyllä kelpaisi, mutta vuosien kuppaamisen jälkeen kasvatin selkärankaa ja lopetin rahan lainaamisen. Ikinä ei maksettu takaisin. Aika vähän meillä on enää yhteistä. Aika vähän tulee enää oltua yhteyksissä, mitä sitä turhaan pahaa mieltä hakemaan.

Vierailija
68/70 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt siskoani yli 10 vuoteen. Ei olla riidoissa, mutta ei olla ikinä oikeastaan hengattu yhdessä. Meillä on niin erilaiset luonteet ja intressit.

Veljeäni näen useamman kerran vuodessa ja viestitellään jatkuvasti.

Ollaan kaikki ihan hyvin toimeentulevia ja kukaan ei lainaile rahaa keneltäkään. Perinnöt jaettu sovussa jne.

Vierailija
69/70 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sisaruksen kanssa en ole missään tekemisissä, en ole varma missä edes asuu nykyään. Ainoa yhteinen asia on yhteiset vanhemmat, muuten olemme toistemme vastakohdat joka ainoassa asiassa. Hän on täysi nolla, mutta kuvittelee olevansa kaikkien muiden yläpuolella mm. siksi, että on uskovainen, ja halveksii kaikkia, jotka eivät ole. Perinteinen kristitty siis.

Vierailija
70/70 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kausia, että en ole juurikaan veljeni kanssa tekemisissä ja yhdessä vaiheessa oli välit kokonaan poikki noin 1,5 vuotta. Syynä oli lähinnä hänen alkoholin käyttönsä ja välit katkesivat kokonaan yhteen kännipuheluun.

Viime syksynä sairastuin vakavasti ja olin noin kuukauden tehohoidossa suurimman osan ajasta sellaisessa tilassa, että en ymmärtänyt muusta maailmasta mitään. Veli istui sänkyni ääressä joka ikinen päivä monta tuntia. Hoitajat sanoivat jossain vaiheessa, että olette veljesi kanssa tosi läheisiä ja hieman hämmentyneenä vastasin, että ei me kyllä olla oltu. 

Tuon jälkeen ollaan soiteltu paljon ja puhuttu pitkiä puheluita. Joka päivä lähetämme myös toisillemme jonkun viestin, ihan vaan vaikka hymiön. Jos sairastumisesta jotain hyvää pitää hakea, tuo tuo on kyllä sellainen asia, mistä olen tosi iloinen. En usko, että olisimme muuten lähentyneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan