Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksistä tavallisen miehen kanssa

Vierailija
04.10.2024 |

Olen herännyt siihen todellisuuteen, että tavallisen miehen keho on aika typerän näköinen. Se typeryys vielä korostuu munasillaan ollessa. Puettuna saa paljon enemmän anteeksi ulkonäön suhteen.

Naiset. Miten helppoa tai vaikeaa on innostua seksihommiin vaikka oman kumppanin tai jonkun uuden tuttavuuden kanssa? Valot pois ja hommiin, jos on muuten mukava, vai miten se toimii?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista. Vastauksista päätellen tein virhearvion, kun kuvittelin olevan ilmeistä, että itse olen mies enkä nainen. Korjaan sen nyt tässä.

Muutamasta vastauksesta saan vähän vahvistusta sille otaksunnalleni, että tavanomainen miesvartalo ei kovin paljoa lietso kiihotusta, jos ei sitten aivan ällötystäkään aiheuta?

Eli onko niin, että ihastuneena ei jaksa kovin paljoa miesvartalosta välittää, kun seksissäkin sitä lähinnä toisen kasvoja katselee ja seksi nyt kuitenkin tuntuu hyvältä?

t. Ap

Ongelmasi on, että olet hetero. Miehiin suuntautuneille miesvartalo on haluttava.

Monet naiset haluavat harrastaa seksiä vain suhteessa, mutta se on vähän eri juttu.

Pidän sitä vähäisimpänä ongelmanani, että olen hetero.  🙂

Mutta totta toinen puoli, voihan homomiehetkin toki kommentoida, että onko tavismiehen vartalo heistä millään tavalla säväyttävä.

Tietysti siitä ei mitään konsensusta tulla saamaan, että mikä/kuka on tavismies. Itse ainakin sanoisin, että kaljamahasta ei pääse eroon, jos rasvaprosentti on yli 15 ja en pitäisi näitä kaljamahattomia tavismiehinä. En myöskään pitäisi mitään testoilla pumpattuja lihapullia tavismiehinä, mahan kanssa tai ilman. Muilla on sitten toisenlaisia kriteerejä.

Vierailija
22/24 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en olekaan kuin urheilullisten miesten kanssa. Eroa kropissa on kuin yöllä ja päivällä. Ja kyllä, vaikka kuusikymppisen miehenkin kroppa voi olla todella jäntevän mehukas. Dadbod ei kiinnost, sama millainen leka on housuissa.

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥸

Vierailija
24/24 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehellä bmi lienee 28-32, ja pituutta alle 180. Tavis lienee noin 40v, ja tavis ei juuri harrasta hikiliikuntaa ja syö epäterveellisesti. Vaikkei alkoa käyttäiskään, niin rasva kertyy sisäelimien ympärille ja tuloksena ns. kaljamaha. Osalla tavismiehistä jo orastava pälvikalju tai ainakin hiukset harvenee.

Sytypä siinä sitten.

Eikä se tavisnainenkaan mikään instabeibi oikeasti ole

Pälvikalju on autoimmuunisairaus, joka ilmenee myös naisilla. Miesten kaljuuntuminen noin yleensä periytyy äidin puolelta eikä liity mitenkään tahdonvoimaan tai urheilullisuuteen.