Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?
Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.
Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.
Kommentit (264)
Youtube-videoiden avulla pääsee noistakin tarpeista. Ei pesukonettakaan munalla korjata.
Niin, ei naiset oikeasti ole mitään avuttomia ja saavat tehtyä ihan sen kaiken mitä miehetkin. Yleensä viellä paljon helpommallakin.
Luulen että näissä mainituissa palveluissa oli mies joka varmisti itsenäisen naisen eteenpäin suuntautuvan olemassaolon.
Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.
Ei kai toista tarvitse tarvia. Yleensä olen ihmisten seurassa, koska pidän heidän seurastaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että näissä mainituissa palveluissa oli mies joka varmisti itsenäisen naisen eteenpäin suuntautuvan olemassaolon.
rahalla saa
Ja todellinen syy tuollekin avaukselle on se että kyseinen nainen ei todellisuudessa kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Youtube-videoiden avulla pääsee noistakin tarpeista. Ei pesukonettakaan munalla korjata.
No tämäpä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ne korjaajat kaikki miehiä
Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.
Tuleeko siitä ehkä sitten jotenkin epävarma olo.
Onpahan joku mihin purkaa agressiota.
Mä tarvitsen ystäväksi ja rakkaaksi.
Aika typerä ja persumiesmäinen aloitus, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.
Ja jos korjaamiseen munaa joskus tarvii, niin on mulla iso dildo pöytälaatikossa 😄.
Minä olen ajatellut aina samoin. Sitten rakastuin mieheen, joka tuntui pitävän minusta ja haluavan minua ja oli hyvää seksiä. Tarvitsin kai häntä siihen, että tunsin itseni halutuksi, viehättäväksi ja seksikkääksi naiselliseksi naiseksi. Sittemmin mies on lopettanut seksin kokonaan, eikä näy olevan minusta enää kiinnostunut. Niinpä olen taas alkanut ihmetellä, että mihin minä miestä / häntä oikeastaan tarvitsekaan, en enää näköjään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä: se tykkää olla haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai toista tarvitse tarvia. Yleensä olen ihmisten seurassa, koska pidän heidän seurastaan.
No tämä. Vierastan ajatusta, että toiset ihmiset - sukupuolesta riippumatta - olisivat joitakin hyödykkeitä, jotka hankitaan vastaamaan omiin tarpeisiin.