Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on kiinni sängyn jalassa...

Vierailija
04.10.2024 |

Sanokaa yksikin syy, miksi hänet kannattaisi päästää irti. Pano ei ole sellainen, koska hän viettää locktoberia. Ja saan tässä nautintoa kyllä muuten. 😄

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän on kiinni?

Sängyn jalka on syvällä sen perseessä...

😅🤣

Vierailija
22/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen sanoo että viikonloppuna on ..... Seksiä pitää pukeutua tietyllä tavalla ja hänkin pukeutuu. Lapset ovat vanhempiemme luona. Saamme olla kahdestaan. Tai menemme kylpylään / risteilylle.  Se odotus saa hormoonit jylläämään. Vielä kun kahdestaan ollessamme pitkitämme  sexin aloitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kyllä ole kokeilleet sängyn jalkaa lukitsemista mutta taitaa olla seuraavalla kerralla ohjelmassa. Jotain muuta vielä

Vierailija
24/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Aivan hyvin voisi vain nostaa sänkyä sen verran että saa ketjun irti sängynjalasta. Ja sen kaluhäkinkin saa kyllä irti ilman avainta. 

Vierailija
25/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies. Aivan hyvin voisi vain nostaa sänkyä sen verran että saa ketjun irti sängynjalasta. Ja sen kaluhäkinkin saa kyllä irti ilman avainta. 

Olen luottanut siihen, että hän tottelee eikä yritä itse vapautua. Mutta huomiosi oli hyvä, tänään illalla kierrän ketjua kierroksen myös päädyn tolpan ympärille. Kaiken varalta. 😊

Vierailija
26/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luottanut siihen, että hän tottelee eikä yritä itse vapautua. Mutta huomiosi oli hyvä, tänään illalla kierrän ketjua kierroksen myös päädyn tolpan ympärille. Kaiken varalta. 😊

Varo vaan kun kohta oot ite köytettynä komerossa miehen pannessa jonku muun kanssa

Vierailija
27/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu että on pässi nainen

Lapset on terveitä kun ne leikkii

Vierailija
28/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkiähän tämä onkin. Leikkiä, johon molemmat haluavat ottaa osaa. Jos ei itse tykkää tämän tyyppisistä jutuista niin ei ehkä kannata edes lukea ketjua. Ja varsinkaan tulla haukkumaan.

Ap

Vierailija
29/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkiähän tämä onkin. Leikkiä, johon molemmat haluavat ottaa osaa. Jos ei itse tykkää tämän tyyppisistä jutuista niin ei ehkä kannata edes lukea ketjua. Ja varsinkaan tulla haukkumaan.

Ap

Ei etkö tykkääkään kun sua dominoidaan sanallisesti? Muista turvasana kun alkaa itkettää

Vierailija
30/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin tuon tyyppisestä leikistä. Olisi kuumottavaa odottaa että pääsisi itse panemaan. Ja sitä odotellessa saisi nuolla vaimoa monta kertaa. Vaimo kiisoittelisi, että jos nyt nuolet oikein hyvin, niin saatat itsekin saada. Kiima kumuloituisi, mutta koskaan ei tietäisi varmaksi milloin pääsee purkautumaan.

Vierailija
31/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ilalla tämän ketjun myös miehelle. Komentoi sitten että ehkä vähän kiihotaisi moinen. Itse joskus myös haaveilut mutta en ole uskaltanut ehdotaa. Mutta nytpä rohkaistuin mies aamutoimien jälkeen sänkyyn ja nyt on ollut siitä lähtien  X kiinni side silmillä kiusatavana. Tosin ainut joka on tähän menessä jotain saanut olen minä ja mies melkein =).

Saa nähdä montako tunttia annan kärvistellä ;)

N29

Vierailija
32/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köytin vaimon sänkyyn eilen ja päästän irti sunnuntai iltana. Ite oon nyt tyttöystävän luona.

Onkoha vaimo kovinki kiihkeänä kotosalla.

Vierailija
33/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan useinkin mieheni rautasänkyyn kiinni mahalleen X asentoon. Menen hajareisin hänen päälleen ja kiusoittelen purren ja näykkien niskaa. Viimmekeralla olin tilannut salaa lantio strap onin jossa sisempi dildo menee pimpiini ja ulompi suurempi mieheni pyllyyn. Voi sitä ilmettä kun puin tämän vehkeen päälleni. Laitoin ison tyynyn hänen lantion alle ja niipä hän oli siinä pylly pystyssä jalat leveällä ja hoki ei,ei,ei. Sanoin että, nyt mä nain sua ja sä otat kiltisti pyllyyn. Pursotin sträppärille liukkaria ja reippaasti pylly vakoon. Työnsin pikku hiljaa vartta sisään ja mieheni ruikutti että, ei helkkari en haluu. Sanoin hiljaa ja tungin pikkarini ukon suuhun. Painoin varovasti sisään kunnes koko 20 cm varsi oli sisällä. Vedin hitaasti ulos ja laitoin lisää liukkaria, nyt aloin hitaasti naimaan häntä. Mieheni ynisi ja sätki minkä voi ja dildo sisälläni alkoi tekemään hyvää ja kohta tulinkin. Panin rytmikkäästi pitkään ja tulin kohta uudestaan ja sitten, mieheni pakarat alkoivat nytkiä rytmikkäästi. Vedin strapin ulos ja näin että hän oli lauennut, spermaa oli sängyssä paljon. Otin sukan pois suusta,ukko haukkoi henkkeä ja sanoi ihan mahtava tunne, ei ollutkaan niin paha kun luulin. Niinhän siinä sitten kävi että, panen miestäni nyt kerran kaksi viikossa ja hän laukeaa aina. Hän sanoo että ei olisi uskonut kuinka hyvää tekee kun nainen nai pyllyyn ja nyt koukussa pyllynaintiin. Neea.

Vierailija
34/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan useinkin mieheni rautasänkyyn kiinni mahalleen X asentoon. Menen hajareisin hänen päälleen ja kiusoittelen purren ja näykkien niskaa. Viimmekeralla olin tilannut salaa lantio strap onin jossa sisempi dildo menee pimpiini ja ulompi suurempi mieheni pyllyyn. Voi sitä ilmettä kun puin tämän vehkeen päälleni. Laitoin ison tyynyn hänen lantion alle ja niipä hän oli siinä pylly pystyssä jalat leveällä ja hoki ei,ei,ei. Sanoin että, nyt mä nain sua ja sä otat kiltisti pyllyyn. Pursotin sträppärille liukkaria ja reippaasti pylly vakoon. Työnsin pikku hiljaa vartta sisään ja mieheni ruikutti että, ei helkkari en haluu. Sanoin hiljaa ja tungin pikkarini ukon suuhun. Painoin varovasti sisään kunnes koko 20 cm varsi oli sisällä. Vedin hitaasti ulos ja laitoin lisää liukkaria, nyt aloin hitaasti naimaan häntä. Mieheni ynisi ja sätki minkä voi ja dildo sisälläni alkoi tekemään hyvää ja kohta tulinkin. Panin rytmikkäästi pitkään ja tulin kohta

Ihanaa. Saisinpa minäkin.

Vierailija
35/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ilalla tämän ketjun myös miehelle. Komentoi sitten että ehkä vähän kiihotaisi moinen. Itse joskus myös haaveilut mutta en ole uskaltanut ehdotaa. Mutta nytpä rohkaistuin mies aamutoimien jälkeen sänkyyn ja nyt on ollut siitä lähtien  X kiinni side silmillä kiusatavana. Tosin ainut joka on tähän menessä jotain saanut olen minä ja mies melkein =).

N29

Kiva kun saitte innoitteen! Kerro mitä kaikkea hauskaa keksit. 😉 En jaksanut enää eilen itse tulla, joten päästin rakkaani irti ja nautittiin vain yhdessä iltapala. Hänellä ei siinä kohtaa ollut vaatteita päällä...

Ap

Vierailija
36/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Kiva kun saitte innoitteen! Kerro mitä kaikkea hauskaa keksit. 😉 En jaksanut enää eilen itse tulla, joten päästin rakkaani irti ja nautittiin vain yhdessä iltapala. Hänellä ei siinä kohtaa ollut vaatteita päällä...

Ap

Oliko tappi pyllyssä iltapalan ajan? Oliko sulla?

Vierailija
37/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Ap

Ei ollut kummallakaan. Meillä ei ole peppuleikit kovin suosittuja. Omistan kyllä kaksi tappia, mutta harvoin tulee niitä laitettua. Siis miehellekään.

Ap

Vierailija
38/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Ap

Ei ollut kummallakaan. Meillä ei ole peppuleikit kovin suosittuja. Omistan kyllä kaksi tappia, mutta harvoin tulee niitä laitettua. Siis miehellekään.

Ap

Ootpa tylsä

Vierailija
39/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köytin vaimon sänkyyn eilen ja päästän irti sunnuntai iltana. Ite oon nyt tyttöystävän luona.

Onkoha vaimo kovinki kiihkeänä kotosalla.

Ei stana se oli päässy irti. On hyvinki kiihkoissaan ettimässä mua.

Vierailija
40/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain baarista miehen ja nussittiin koko yö. Mies katteli vierestä. Aamulla vielä kusin sen naamalle.

-ap