Hyvätuloiset itkee kun rahat ei riitä
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010738309.html
On tämä vaan kamalaa aikaa.
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntovelkaiset ei tule pärjäämään palkanalennuskisoissa.
Minulla on lapset jo aikuisia ja halpa vuokraluukku. Tutkinnon omaavana ja työkokemusta omaavana voin mennä halvemmalla töihin.
et säkään pärjää.jankuttajalle ei makseta kun 9e tunti kyl sua vituttaa painaa sillä rahalla että saat vuokrasi maksettua.
kohta painat jankuttaja mulle halvalla töitä.
Ei tod. Työkokeilu ei kelpaa enää sakkomaksuihin.
Onneksi myös yrittäjillä katsotaan jatkossa kaikki tulot asumistukea hakiessa, ei pelkkiä yel tuloja ja myynnit laskee, kun hallitus leikkaa.
tuet laskettu minimiin ja jankuttaja ei työtä saa kun on niin tyhmä ! kyllä on karu tulevaisuus edessä.
Työmarkkinatuesta menee 20 % veroa eli saat 595 netto.
jankuttaja lentää sen vuokra luukusta kohta ulos kun ei tuilla kohta voi maksaa asumista ja työtä ei jankuttaja saa.
jankuttajilta leikataan ensivuonna asumistukea lisää.omistus asuntoa ei jankuttaja saa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
tuet laskettu minimiin ja jankuttaja ei työtä saa kun on niin tyhmä ! kyllä on karu tulevaisuus edessä.
Yrittäjillä on karu tulevaisuus, käy sama kuin 1990-luvulla jolloin omaisuus lähti ulosottovirastolle ja 1990-luvulla sai ansiosidonnaista sentään 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
jankuttajilta leikataan ensivuonna asumistukea lisää.omistus asuntoa ei jankuttaja saa ikinä.
Norjassa on komeita miehiä jotka ei jankuta.
Moni nainen on Norjan tinderissä.
tuet laskee ja vuorat nousee kohta on jankuttaja kusessa.
1990-luvun lamassa sai täyttä ansiosidonnaista 2 vuotta, nyt saa puolitoista vuotta leikattua ja keräysaika 12 kuukautta eli puolet pidempi.
Vierailija kirjoitti:
1990-luvun lamassa sai täyttä ansiosidonnaista 2 vuotta, nyt saa puolitoista vuotta leikattua ja keräysaika 12 kuukautta eli puolet pidempi.
Ennen ansiosidonnaista sai jatkettua opiskelulla. Enää ei.
koko asumistuki ajetaan alas ja jankuttaja asuu jonkun tumman kikkarapään kanssa samassa kämpässä ahistaako jo?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kun nää isotuloset kehtaa valittaa! Koittas edes sen yhden kuukauden elää 800 euron netolla niin vois mielipide muuttua. Hyvä kun edes halpaan ruokaan rahaa.
Minä olen "isotuloinen" tämän listan mukaan, palkka 6500 ja ei tuota mitään vaikeuksia elää kuukausi 800 eurolla, jätänhän sen verran tilille joka palkan jälkeen kun ensin sijoitan palkastani. Siltikin on vara syödä ulkoruokinnassa kerran viikossa.
jankuttajalla jää joka vuosi vähemmän käteen kun vuorat nousee voi reppanaa mitenhän se pärjää????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ansiosidonnaista sai jatkettua opiskelulla. Enää ei.
Eläkeläiset ei enää tarvitse noita etuja niin ne leikataan.
Ja eläkkeitä maksetaan 37 miljardia. Palkan eläkemaksut menee nyt eläkkeellä oleville. Omaa eläkettä kertyy 1,5 % vuosipalkasta.
kohta jankuttaa tuolla pakkasessa varmaan kun vuokranantaja potkii ulos.
pankki ei myönnä lainaa jankuttajalle ja vuorat vaa nousee kyl on karua kohta jankuttajan elämä.
Vierailija kirjoitti:
jankuttajalla jää joka vuosi vähemmän käteen kun vuorat nousee voi reppanaa mitenhän se pärjää????
Ensi vuonna nousee kunnalisvero eli sun veroprosentti nousee. Myös kiinteistövero nousee ja voit saada kenkää + olet irtisanottunakin vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista, jos olet omistusasunnossa asuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kun nää isotuloset kehtaa valittaa! Koittas edes sen yhden kuukauden elää 800 euron netolla niin vois mielipide muuttua. Hyvä kun edes halpaan ruokaan rahaa.
Minä olen "isotuloinen" tämän listan mukaan, palkka 6500 ja ei tuota mitään vaikeuksia elää kuukausi 800 eurolla, jätänhän sen verran tilille joka palkan jälkeen kun ensin sijoitan palkastani. Siltikin on vara syödä ulkoruokinnassa kerran viikossa.
Kyllä varmaan, jos ei ole vuokra 800.
Monella on palkka 1300 netto ja vuokra 800.
Jos sut irtisanotaan niin työmarkkinatuki on 595 ja olet vastuussa muiden osakkaiden vastikkeista ja yhtiölainoista omistusasujana.
väärin. verot eivät ole noin 50 % vaan henkilö ottaa osan palkasta AUTONA rahan sijaan.