Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi tuota kurre westerlundin taloa

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa paikka mikä näytti siedettävältä oli kuntosali. Muuten ihan järkyttävän ruma koti, mutta toki makuasia ja jos Kurre itse tykkää niin mikäs siinä.

En ole muuten koskaan ymmärtänyt miksi kaunis missi otti tuon näköisen miehen. Ja miksi joku nuori nainen on nykyään tuon miehen kanssa. Ruma mies ollut aina.

Niin onkin, yököttävä. Tuota ei haluaisi silmiin katsoa kun on niin rumat silmätkin

Vierailija
62/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennyt kuka hän on, olisin pärjännyt ilman tuota tietoa myös seuraavat 50 vuotta. No kukin tyylillään, mutta silti ihmetyttää, että on muusikko ja urheilumies, mutta itselleni nimi ei sanonut mitään. Onko vika minussa vai tusina julkkis?

Olet ehkä liian nuori tietämään hänet? Mä olin lapsi 90-luvun alkupuolella ja muistan Kirsin valinnan missiksi ja hänen kihlautumisensa Kurren kanssa.

Kyllä, kosi niiiiiin romanttisesti kirsiä suorassa tv- ohjelmassa.

Oliko peräti missikisat 💞

Minäkin näin tuon kosimisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskaltanut tehdä sellaiseksi mistä itse tykkää, siitä pointsit. Eri asia sitten, onko tyylikästä.

Vierailija
64/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa paikka mikä näytti siedettävältä oli kuntosali. Muuten ihan järkyttävän ruma koti, mutta toki makuasia ja jos Kurre itse tykkää niin mikäs siinä.

En ole muuten koskaan ymmärtänyt miksi kaunis missi otti tuon näköisen miehen. Ja miksi joku nuori nainen on nykyään tuon miehen kanssa. Ruma mies ollut aina.

Niin onkin, yököttävä. Tuota ei haluaisi silmiin katsoa kun on niin rumat silmätkin

Onkos tämä tehnyt jotain pahaa, kun niin kauhean haukkumisen ansaitsee? Aika vähän on mielestäni otsikoissa ollut.

Vierailija
65/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempikaupunki Las Vegas.

Loi siis Las Vegasin itselleen. Ihan ymmärrettävää, mutta onhan tuo hirveän mauton. Las Vegas on.

Las Vegasiin matkustetaan hyvin usein prostituoitujen takia. 

Vierailija
66/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta persoonallisempi kuin nämä ns. Suomen kauniit kodit. Oikeasti varakkaat eivät välitä pätemisestä toisille.

Joo mutta tämähän on lainarahalla hankittu koti, tuskin mikään oikeasti varakas siis.

Vierailija
67/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos tämä tehnyt jotain pahaa, kun niin kauhean haukkumisen ansaitsee? Aika vähän on mielestäni otsikoissa ollut.

Mä olen lapsesta asti pitänyt tuota tyyppiä vastenmielisenä. Jokin hänessä vain on sellaista, että en voi sietää.

Vierailija
68/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääsia, että itse tykkää, ihan sama muiden mielipiteille. Oletko jotenkin negatiivinen ihminen, kun pitää aloittaa toisen asunnon haukkuminen?

Vierailija
69/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinen mies. Varmaan monelle kelpaisi. 

Vierailija
70/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hänen maahantuontifirmalla menee hyvin. On taas kyllä hyvä esimerkki siitä, kuinka rahalla voi ostaa vaikka mitä, mutta yhtä ei voi ostaa ja se on hyvä maku.

Miksi pitäisi olla joku maku ja sisustaa toisten mieliksi? 

Vierailija
71/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jotain tavisten Johnny Walker RED Labelia baarihyllyssä!

Kurre itsehän ei ota enää kuppia joten halpisviski on vieraille. 

Kurre on juonut lahjakkaasti, viinavalinta paljastaa että inhottavuuden lisäksi on saatanan nuuka. Ällöttävä on ollut aina. Miksihän Kirsi otti tuommoisen ruman saastan ukokseen. Oli niin olevinaan hyvää kun Kirsi sairasti, paskat, ne kaikki nähtiin, ettei välittänyt piirun vertaa. 

Samaa olen ihmetellyt. Kuulemani mukaan Kurre on saanut Kirsille kauheita raivareita koko liiton ajan. Kurre itsekin myönsi jossain haastattelussa, että on vaikea kumppani. Jopa Kurren kaverit on ihmetelleet, miten Kirsi on tuota raivopäätä katsellut. 

Sitten kun vaimo sairastui, niin eipä paljon Kurrea puristanut. Heti Kirsin kuoleman jälkeen oli jo ihan virallinen tyttöystävä. Eli suhde alkoi kun vaimo oli vielä elossa ja sairaana. Ällötys!

En kyllä ymmärrä tätä Jennaakaan. Miten voi olla tuollaisen ukon kanssa. Rahako ratkaisee?  En kyllä itse haluaisi muuttaa tuohon kauheaan taloon. Sitäpaitsi eiköhän Kurre vaadi avioehdon. Siinä menee nuorikon elämä vanhan kääkän ehdoilla ja säännöillä. Eron jälkeen jää tyhjän päälle. Tai toivottavasti ainakin menee töihin johonkin muuhun yritykseen kuin siippansa lafkaan. Tai mielummin tulee järkiinsä.

Vierailija
72/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talosta juttua, mutta miestä ja hänen ulkonäköä arvostellaan.

Täytyyhän palstan taso säilyttää.

Vierailija
73/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mulla oli kanssa ennakkoluulot kun klikkasin, mutta itse asiassa se sisustus oli aika makee vaikka kuvat vähän kitsiä. Jostain syystä tykkäsin tuoleista. Isoon taloonhan sopii massiiviset huonekalut.

Vierailija
74/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava julkisuustyrkky, ihmetteltiin kaikki, miksi kaunis nainen valitsi apinan. 

No kyllä ottaisin mieluummin apinan, kuin tuon...

Vierailija
75/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Ihmettelin. Ei hyvä.

Vierailija
76/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset ja saamattomat vinkuu.

En osaa olla kateellinen kaljulle vittumaiselle ukolle, joka näyttää kalalta ja jolla ei ole mitään makua. 

Sivusta sanoisin, että ymmärtäisin haukkumisen, jos hän olisi tehnyt jotain erityistä pahaa. Onko pakko ihan noin rumasti puhua, vaikka tyyppi ei olekaan filmitähdennäköinen, eikä myöskään luonteeltaan tai sisustusmaultaan itseä miellyttävä? Ihmiset voisivat hiukan harrastaa itsesensuuria kirjoituksissaan. Nykyisin annetaan tulla kenestä vaan, ihan mitä vaan.

Vierailija
77/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinen mies. Varmaan monelle kelpaisi. 

Monelle nimenomaan ei kelpaisi. Ruma ja sen lisäksi hänessä on jotakin vastenmielistä. Pelkkä rumuus ei tee kenestäkään vastenmielestä, mutta Kurresta on aina huokunut jotakin vastenmielestä.

Vierailija
78/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo kelpais mulle, mutta laittasin sisustuksen uusiksi.

Vierailija
79/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lapsesta asti pitänyt tuota tyyppiä vastenmielisenä. Jokin hänessä vain on sellaista, että en voi sietää.

Minulle on jäänyt liian hyvin mieleen naistenlehden juttu Kirsin ja Kurren ensimmäisen raskauden aikaan. Jutussa Kurre kommentoi, että jos tuleva vauva on poika, niin työnnetään se takaisin. Heidän lapsihan oli poika ja kuoli muutaman päivän ikäisenä. Sattumaahan tuo oli, mutta jäänyt silti oudosti mieleen, kun itse nuorena tyttönä ihailin missejä ja luin heistä kertovia juttuja. 

Vierailija
80/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Haukutaan vaan ilman syytä, kun nyt on vaan huono fillis tullut, okei. Itse en tunne tyyppiä, joten suhtautumiseni on neutraali. Talon sisustus ei ole oman makuni mukainen, mutta pointsit persoonallisesta tyylistä ja siitä, että on tehnyt kodistaan just sellasen kuin itse haluaa, näinhän sen pitää ollakin.