Hyi tuota kurre westerlundin taloa
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennyt kuka hän on, olisin pärjännyt ilman tuota tietoa myös seuraavat 50 vuotta. No kukin tyylillään, mutta silti ihmetyttää, että on muusikko ja urheilumies, mutta itselleni nimi ei sanonut mitään. Onko vika minussa vai tusina julkkis?
Olet ehkä liian nuori tietämään hänet? Mä olin lapsi 90-luvun alkupuolella ja muistan Kirsin valinnan missiksi ja hänen kihlautumisensa Kurren kanssa.
Kyllä, kosi niiiiiin romanttisesti kirsiä suorassa tv- ohjelmassa.
Oliko peräti missikisat 💞
Kolkko bunkkeri. Rahalla ei saa ostettua tyylitajua.
No ainakin kuviin oli saatu tosi outoja näkymiä. Kalusteissa ihan väärät mittasuhteet tilaan nähden ja sijoittelut päin persiötä. Näytti ihan joltain kirpputorin nurkkauksilta. Taulukokoelmat seinillä katonrajaan asti oli tuskaista katsottavaa. Jos sisustukseen on käytetty iso summa rahaa, niin se ei kyllä näy lopputuloksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennyt kuka hän on, olisin pärjännyt ilman tuota tietoa myös seuraavat 50 vuotta. No kukin tyylillään, mutta silti ihmetyttää, että on muusikko ja urheilumies, mutta itselleni nimi ei sanonut mitään. Onko vika minussa vai tusina julkkis?
Olet ehkä liian nuori tietämään hänet? Mä olin lapsi 90-luvun alkupuolella ja muistan Kirsin valinnan missiksi ja hänen kihlautumisensa Kurren kanssa.
Google kertoi, että vuoden -93 missikisat. Kirsi vuoden -92 missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset ja saamattomat vinkuu.
En osaa olla kateellinen kaljulle vittumaiselle ukolle, joka näyttää kalalta ja jolla ei ole mitään makua.
Onko sulla hiekkaa alapäässä?
Mitä itselläsi on yläpäässä kun ruma elähtänyt ukko karseine huusholleineen on näköjään parasta mitä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka mikä näytti siedettävältä oli kuntosali. Muuten ihan järkyttävän ruma koti, mutta toki makuasia ja jos Kurre itse tykkää niin mikäs siinä.
En ole muuten koskaan ymmärtänyt miksi kaunis missi otti tuon näköisen miehen. Ja miksi joku nuori nainen on nykyään tuon miehen kanssa. Ruma mies ollut aina.
Hänellä on paljon rahaa. Ihmettelen sitä, miten on sillä toimistotarvikkeiden maahantuontiyrityksellä tienannut noin hyvin. Tämä Jennahan sai Kirsin kaikki hommat Kurren yrityksessä. Oli kannattavaa hänelle ottaa Kurre. Kirsistä välillä mietin, että oliko hän onnellinen. Kurre vaan reissasi kun Kirsi oli sairas ja tytär oli omaishoitajana.
Kurren isän yritys alunperin
Eihän tuosta ollut esilläkään kuin se baari ja yksi oleskelutila. Ei tuo nyt niin kamala ollut, niitä punaisia tuoleja vaan oli liikaa. Mä kyllä pidänkin tietynlaisesta mauttomuudesta ja kasari/ysäri- sisustuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on julkisuudessa? Kysyn tosissani.
Muusikko. Taidat olla aika nuori?
No minä olen 70 v ja aina ihmetellyt miksi tuota kuvottavaa ihmistä sanotaan muusikoksi. Hyi!
Mitä itselläsi on yläpäässä kun ruma elähtänyt ukko karseine huusholleineen on näköjään parasta mitä tiedät?
No ei ainakaan noin rumia ajatuksia mitä sinulla. Jaxuhali.
heijastat vain oman sisäisen tilasi näihin kommentteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava julkisuustyrkky, ihmetteltiin kaikki, miksi kaunis nainen valitsi apinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on julkisuudessa? Kysyn tosissani.
Muusikko. Taidat olla aika nuori?
No minä olen 70 v ja aina ihmetellyt miksi tuota kuvottavaa ihmistä sanotaan muusikoksi. Hyi!
Joo en ole mäkään ikinä pitänyt hänestä. Olin lapsi kun tuli julkisuuteen ja siitä asti jonkin hänessä on tökkinyt. Nyt olen 45v.
Kurre itsekö on tässä ketjussa raivoamassa kaikille joka sanoo yhdenkään poikkipuolisen sanan hänestä?
Ilmeisesti hänen maahantuontifirmalla menee hyvin. On taas kyllä hyvä esimerkki siitä, kuinka rahalla voi ostaa vaikka mitä, mutta yhtä ei voi ostaa ja se on hyvä maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotain tavisten Johnny Walker RED Labelia baarihyllyssä!
Kurre itsehän ei ota enää kuppia joten halpisviski on vieraille.
Kurre on juonut lahjakkaasti, viinavalinta paljastaa että inhottavuuden lisäksi on saatanan nuuka. Ällöttävä on ollut aina. Miksihän Kirsi otti tuommoisen ruman saastan ukokseen. Oli niin olevinaan hyvää kun Kirsi sairasti, paskat, ne kaikki nähtiin, ettei välittänyt piirun vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olen juuri sen ikäinen, että olen ollut ohi tuollaisesta hömppäohjelmista, mutta en aikuinen vielä. Eli tusinajulkkis ilmeisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka mikä näytti siedettävältä oli kuntosali. Muuten ihan järkyttävän ruma koti, mutta toki makuasia ja jos Kurre itse tykkää niin mikäs siinä.
En ole muuten koskaan ymmärtänyt miksi kaunis missi otti tuon näköisen miehen. Ja miksi joku nuori nainen on nykyään tuon miehen kanssa. Ruma mies ollut aina.
Hänellä on paljon rahaa. Ihmettelen sitä, miten on sillä toimistotarvikkeiden maahantuontiyrityksellä tienannut noin hyvin. Tämä Jennahan sai Kirsin kaikki hommat Kurren yrityksessä. Oli kannattavaa hänelle ottaa Kurre. Kirsistä välillä mietin, että oliko hän onnellinen. Kurre vaan reissasi kun Kirsi oli sairas ja tytär oli omaishoitajana.
Oiskohan aika varakkaasta suvusta alunperinkin? Muusikkona menestys ei ole kovin mainittavaa ollut, ja tuskin mikään toimistotarvikekauppakaan miljoonia tuo.