Hyi tuota kurre westerlundin taloa
Kommentit (95)
Kateelliset ja saamattomat vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka mikä näytti siedettävältä oli kuntosali. Muuten ihan järkyttävän ruma koti, mutta toki makuasia ja jos Kurre itse tykkää niin mikäs siinä.
En ole muuten koskaan ymmärtänyt miksi kaunis missi otti tuon näköisen miehen. Ja miksi joku nuori nainen on nykyään tuon miehen kanssa. Ruma mies ollut aina.
Hänellä on paljon rahaa. Ihmettelen sitä, miten on sillä toimistotarvikkeiden maahantuontiyrityksellä tienannut noin hyvin. Tämä Jennahan sai Kirsin kaikki hommat Kurren yrityksessä. Oli kannattavaa hänelle ottaa Kurre. Kirsistä välillä mietin, että oliko hän onnellinen. Kurre vaan reissasi kun Kirsi oli sairas ja tytär oli omaishoitajana.
Oliko paljon rahaa silloin kun tapasi Kirsin? En silti ymmärrä miksi joku haluaisi tuon näköisen miehen. Oli ruma jo nuorena eikä sitä
Okei, sulle kelpaa mikä tahansa narsisti ja vaimon tappaja kun vaan on komea.
En ihmettele enää Suomen rikostilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Kurrelle pitäisi olla kateellinen? Tuo talo on ruma eikä yhtään mun makuun. Ainoa minkä huolisi on kuntosali. Asun sellaisessa omakotitalossa missä haluan asua, joten en ymmärrä mistä mun pitäisi olla kateellinen yhtään kenellekään. En muutenkaan ymmärrä kateutta.
Oliko talo myynnissä vai miksi tuo sen julkisuuteen.
Ok. Tämä oli yllättävän kamala. Ajattelin, että taas täällä vaan haukutaan, mutta tällä kertaa ihan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka mikä näytti siedettävältä oli kuntosali. Muuten ihan järkyttävän ruma koti, mutta toki makuasia ja jos Kurre itse tykkää niin mikäs siinä.
En ole muuten koskaan ymmärtänyt miksi kaunis missi otti tuon näköisen miehen. Ja miksi joku nuori nainen on nykyään tuon miehen kanssa. Ruma mies ollut aina.
Hänellä on paljon rahaa. Ihmettelen sitä, miten on sillä toimistotarvikkeiden maahantuontiyrityksellä tienannut noin hyvin. Tämä Jennahan sai Kirsin kaikki hommat Kurren yrityksessä. Oli kannattavaa hänelle ottaa Kurre. Kirsistä välillä mietin, että oliko hän onnellinen. Kurre vaan reissasi kun Kirsi oli sairas ja tytär oli omaishoitajana.
Oliko paljon rahaa silloin kun tapasi Kirsin? En silti ymmärrä miksi joku haluaisi tuon
Miten voi lukea noin väärin? Mähän kirjoitin erittäin selkeästi mikään raha ei korvaa myöskään luonnetta. Eli ei kelpaa myöskään narsisti tms. vaan haluan kunnollisen, luotettavan, uskollisen miehen. Eikä tarvitse olla mikään komistus vaan tavallinen kelpaa. Ruma ei kelpaa ja Kurre menee mun silmissä sinne rumiin. Ei voi mitään. Miehessä pitää mua miellyttää ulkonäkö ja luonne.
Vierailija kirjoitti:
En osaa olla kateellinen kaljulle vittumaiselle ukolle, joka näyttää kalalta ja jolla ei ole mitään makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Kurrelle pitäisi olla kateellinen? Tuo talo on ruma eikä yhtään mun makuun. Ainoa minkä huolisi on kuntosali. Asun sellaisessa omakotitalossa missä haluan asua, joten en ymmärrä mistä mun pitäisi olla kateellinen yhtään kenellekään. En muutenkaan ymmärrä kateutta.
puhutkin ymmärryksesi kautta ja se on heikko.
Tuo koti vaikuttaa täysin Kurren kodilta, onko siellä ollut mitään Kirsin valitsemaa? Ja nyt Jennan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon rahaa silloin kun tapasi Kirsin? En silti ymmärrä miksi joku haluaisi tuon näköisen miehen. Oli ruma jo nuorena eikä sitä
Vaikutat aika ilkeeltä idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotain tavisten Johnny Walker RED Labelia baarihyllyssä!
Kurre itsehän ei ota enää kuppia joten halpisviski on vieraille.
Mullakin on sentään Taliskeria kaapissa.
-köyhä muusikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhutkin ymmärryksesi kautta ja se on heikko.
Kyllä tässä on nyt jonkun muun ymmärrys erittäin heikkoa. Sä selvästi olet kateellinen monelle ihmiselle monesta asiasta ja kuvittelet lapsellisesti kaikkien olevan samanlaisia. Luulet myös kritiikin olevan aina kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa olla kateellinen kaljulle vittumaiselle ukolle, joka näyttää kalalta ja jolla ei ole mitään makua.
Onko sulla hiekkaa alapäässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon rahaa silloin kun tapasi Kirsin? En silti ymmärrä miksi joku haluaisi tuon
En ole ilkeä enkä idiootti. En vain ole koskaa pitänyt Kurresta. On valitettavasti ruma ja jotenkin muutenkin miehen olemus tökkii. Vastenmielinen tyyppi muutenkin enkä tarkoita nyt ulkonäköä vain.
Vierailija kirjoitti:
Tuo koti vaikuttaa täysin Kurren kodilta, onko siellä ollut mitään Kirsin valitsemaa? Ja nyt Jennan?
Tuskin. Eiköhän herra narsisti ole valinnut kaiken.
Enpä tiennyt kuka hän on, olisin pärjännyt ilman tuota tietoa myös seuraavat 50 vuotta. No kukin tyylillään, mutta silti ihmetyttää, että on muusikko ja urheilumies, mutta itselleni nimi ei sanonut mitään. Onko vika minussa vai tusina julkkis?
Kurre itsehän ei ota enää kuppia joten halpisviski on vieraille.