Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi tuota kurre westerlundin taloa

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi silmäyksellä tuli mieleen joku Heinolan reumaparantola. 

Vierailija
82/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, itse en tykkää sisustuksesta. Mutta mies on ihan ok näköinen, en ymmärrä ulkonäön haukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokalvojani sattuu!

Opettele suomea. Verkkokalvoihini sattuu. 

Vierailija
84/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa kodissa ei ollut Las Vegas tunnelma vaan sekamelska.

Las Vegasissa on vaikka mitä, mutta ne hotellit ym. on rakennettu pieteetillä, ei 'halvasti'.

Toki se itsessään voidaan nähdä kitchinä että keskellä aavikkoa on on Eiffel-torni, mutta itse hotelli on vessan lauvuaareja myöden 'pariisilainen'. Samoin New York hotellissa tunnelma sisällä on kuin New Yorkin kadulla, ja hotellin slhuetti (vuoristoradalla höystettynä) kuvaa hienosti ko. kaupunkia.

Vegas on hieno kaupunki, tarkemmin Stripin alue. Siellä on kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, ja toki se on myös 'bilekaupunki', mutta päivällä ja yöllä meno on erilaista.

Tuollaiset ihmeelliset mini Vapauden Patsaat sun muut eivät minusta(!) kuvaa millään tavalla Las Vegasia.

Toki jokaisella on on oikeus sisustaa kotinsa juuri niinkuin tykkää!!! Mutta omaan makuuni huonekalut olivat kummallisia ja liian 'tiiviisti', esim. punaiset keittiöntuolit ja löhöily nojatuolit sellaisia että niiden ympärillä pitää olla tilaa ettei vaikutelma ole tukkoinen. Sinälöään hieno (joskaan ei minun makuuni) tuoli ei erotu jos niitä on parvi sumoussa vs. vaikka keittiössä metrin välein.

Sama juttu ne taulut: vyöryivät seiniltä päälle. Esim. yksi tehosteseinä missä Hollywood legendojen kuvia voisi toimia, jos muualla huoneessa neutraalimmat pinnat.

Kaiken kaikkiaan tuli ylikasvaneen teinin miesluola mieleen, kaikkea liikaa sählykentästä alkaen, hyvä maku loisti poissaolollaan.

Vierailija
85/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa paikka mikä näytti siedettävältä oli kuntosali. Muuten ihan järkyttävän ruma koti, mutta toki makuasia ja jos Kurre itse tykkää niin mikäs siinä.

En ole muuten koskaan ymmärtänyt miksi kaunis missi otti tuon näköisen miehen. Ja miksi joku nuori nainen on nykyään tuon miehen kanssa. Ruma mies ollut aina.

Hänellä on paljon rahaa. Ihmettelen sitä, miten on sillä toimistotarvikkeiden maahantuontiyrityksellä tienannut noin hyvin. Tämä Jennahan sai Kirsin kaikki hommat Kurren yrityksessä. Oli kannattavaa hänelle ottaa Kurre. Kirsistä välillä mietin, että oliko hän onnellinen.  Kurre vaan reissasi kun Kirsi oli sairas ja tytär oli omaishoitajana.

Oiskohan aika varakkaasta suvusta alunperinkin? Muusikkona menestys ei ole kovin mainittavaa ollut, ja tuskin mikään toimistotarvikekauppak

Muistan että silloin, kun Kurre tuli musiikin kautta julkisuuteen, lehdissä mainittiin että hän työskentelee "perheyrityksessä". Ehkä hänellä on sitten taustalla vähän varakkuuttakin. Minulla tulee Kurresta tulee mieleen edesmennyt Riki Sorsa, jonka "lifestyle" vaikutti aina vähän varakkaamman ihmisen elämältä, silloinkin kun musiikkiuran puolella oli vähän hiljaisempaa, mitä hieman ihmettelin. Ikinä mediassa ei kuitenkaan kerrottu, että Sorsalla olisi mitään muuta ammattia. Hänelläkin saattoi olla jotain perintörahaa taustalla.

Vierailija
86/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Haukutaan vaan ilman syytä, kun nyt on vaan huono fillis tullut, okei. Itse en tunne tyyppiä, joten suhtautumiseni on neutraali. Talon sisustus ei ole oman makuni mukainen, mutta pointsit persoonallisesta tyylistä ja siitä, että on tehnyt kodistaan just sellasen kuin itse haluaa, näinhän sen pitää ollakin. 

Toivottavasti ei sentään ihan niinkään, jos siellä elelee tyttöystäväkin. Kyllä hänenkin makunsa jossain tulisi näkyä, jos kyseessä on hänenkin kotinsa, vaikka hän ei omistaja olekaan.

Vierailija
87/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapakalta näyttää.

Hotellilta näyttää.

Perus-Jamppa 52 vuotta

No mutta sehän on hyvä!

Ainahan kapakat, hotellit ja lomamatkat kotiolosuhteet voittavat!

Niinhän te itsekin lomailette ja ehkä joku teistä on jopa niin tavis että joutuu jopa vähän säästämään arjessaan lomamatkojensa eteen, vaikka suurin osa tämän palstan kirjoittajista toki kreivisukuisia vanhan rahan yläluokkaisia ja upporikkaita hienostoihmisiä onkin; niin nytkö se sitten on jotenkin paheksuttavaa kun Kurre elää koko elämänsä siten kuin te muutaman viikon vuodessa ja kuten te itsekin haluaisitte tehdä koko elämänne?

Onkohan tässä nyt aistittavissa hienovaraisesti vähän sitä, mikä vie ne kalatkin vedestä...?

Kelpaisi minullekin tuollaiset Kurren olosuhteet, en voi kieltää: olen ihan rehellisesti kade.

Ja muutenkin tuo Kurre on kunnon äijä eikä kysele lupia eikä elämäntapaohjeita teiltä märiseviltä ja kaunaisilta ef-makoilta.

Kunnia, hatunnosto ja arvostus toki myös edesmenneelle Kirsille: hän(kin) oli hieno ja sivistynyt ihminen, toisin kuin te Vauva av -palstan näennäishienostuneet mutta niiden päälleliimattujen snobististen rituaalienne takana kuitenkin niin perinjuurin vulgäärit ja rahvaanomaiset "yläkeskiluokkaiset" sipsuttelijat.

Mutta mitenkäs minä pääsisin päätoimiseksi huvittelijaksi ja lomailijaksi hotelleihin, kapakoihin ja ilotaloihin - pois tästä ylen murheellisesta yksiön putkastani?

Haluaisin toki myös mustan Cadillacin ja kuubalaisia sikareita niin paljon kuin ehdin polttaa loppuelämänäni - ihan tuon Kurren meiningin hengessä.

Vierailija
88/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee sisustus

Vierailija
89/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näyttää vit.. ihan koululta, jäit sateen taa kurre on ihan perseestä!

Vierailija
90/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riki Sorsan äiti oli balettitanssija ja koreografi Margaretha von Bahr. Hänen velipuolensa on Robert von Bahr. Sorsa tapasi tulevan vaimonsa Barbara Weckmanin vuonna 1987. ... 

Eli ainakin äiti aatelinen ja varmaan isäkin=)

Vierailija
91/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluesimerkki kuinka kännissä ei kannata tilailla huonekaluja yms sisustuskrääsää🤣 Ei ihme että joutui lopettamaan dokaamisen. 

Vierailija
92/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapakalta näyttää.

Hotellilta näyttää.

Perus-Jamppa 52 vuotta

No mutta sehän on hyvä!

Ainahan kapakat, hotellit ja lomamatkat kotiolosuhteet voittavat!

Niinhän te itsekin lomailette ja ehkä joku teistä on jopa niin tavis että joutuu jopa vähän säästämään arjessaan lomamatkojensa eteen, vaikka suurin osa tämän palstan kirjoittajista toki kreivisukuisia vanhan rahan yläluokkaisia ja upporikkaita hienostoihmisiä onkin; niin nytkö se sitten on jotenkin paheksuttavaa kun Kurre elää koko elämänsä siten kuin te muutaman viikon vuodessa ja kuten te itsekin haluaisitte tehdä koko elämänne?

Onkohan tässä nyt aistittavissa hienovaraisesti vähän sitä, mikä vie ne kalatkin vedestä...?

Kelpaisi minullekin tuollaiset Kurren olosuhteet, en voi kieltää: olen ihan rehellisesti kade.

Ja muut

Sähän vaikutatkin itse todella sivistyneeltä. :D

Vierailija
93/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus-Jamppa 52 vuotta

"Sivistyneeltä"?

No niin Sinäkin.

Onnitteluni ja alamaisuuden tunnustukseni suuren jaloutesi johdosta - mykistyneenä sivistyksesi edessä.

Teitä sivistyneitä onkin taas tänään paljon liikkeellä ainakin tässä keskustelussa.

Miten Sinun sivistyksesi näkyy tämän palstan ulkopuolisessa elämässä?

Vierailija
94/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan erityisemmin arvostanut tuota heppua, näyttää olevan sisustajanakin täysi nolla.

Vierailija
95/95 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus-Jamppa 52 vuotta

"Sivistyneeltä"?

No niin Sinäkin.

Onnitteluni ja alamaisuuden tunnustukseni suuren jaloutesi johdosta - mykistyneenä sivistyksesi edessä.

Teitä sivistyneitä onkin taas tänään paljon liikkeellä ainakin tässä keskustelussa.

Miten Sinun sivistyksesi näkyy tämän palstan ulkopuolisessa elämässä?

Älä nyt oikeasti jaksa aikuinen ihminen. Auot päätäsi naisten sivistyksestä, mutta et itse kyllä loista sivistyksellä ja älyllä. Pääasiassa vain haukut muita.