Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluan laihtua, kummasta luovun: rasvasta vai sokerista

Vierailija
03.10.2024 |

Mietin alanko laihduttaa keventäjien tapaan tai vhh-ruokavaliolla.

Laihtumisen jälkeen en palaa entiseen.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä paljon rasvaa kun laihduttaa rasvaa pois.

Vierailija
82/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriajattelu on muotia joka asiassa. Eikö se ole joku sairaus jos syömisiinsä rupeaa suhtautumaan hysteerisesti peläten vaikka yhtä mansikkaa tai kahta mustikkaa.  Mikäs sen nimi olikaan , joku oolla alkava.

Tai syö enimmäkseen vain proteiinia ja rasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruokavalio ohjauksessa neuvottiin,  pois kokonaan tai minimiin näkyvä rasva , sokeri ja vehnäjauhot. Jätin sianlihan pois, makeat herkut, söin ruis- ja kauraleipää. Puolitin ruoka annokset. Laihduin 30kg/ 2 v. Minä en kaloreita viitti laskeskella.

Vierailija
84/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika hiilihydraatti pois. Kukaan ei liho rasvan syönnillä, vaan sillä että puputtaa 250 g hiilihydraatteja päivässä eikä tee fyysistä työtä. 

Ei ehkä liho, valtimot voi olla laihallakin tukossa ja sitten piukahtaa sydän tai aivot. 413

Kannattaa ottaa selvää "suuresta kolesterolihuijauksesta". Kolesteroli ja rasva ovat esim. aivojen toiminnan kannalta elintärkeitä ja toivottavia asioita, ja suurin syy esim. jatkuvasti lisääntyviin aivorappeumasairauksiin on nimenomaan liian vähärasvainen ruokavalio

Viralliset ravintosuositukset tulevat ravinto- ja lääkeTEOLLISUUDESTA. Ne eivät edistä ihmisen terveyttä ja hyvinvointia, vaan niiden tarkoitus on tuottaa voittoa. Toinen kolesterolihuijauksen ka

Kun kerran uskot lääketiedettä niin toki silloin tiedät, että sokeri on haitallista ja oikealla rasvalla elimistö toimii niin kuin pitää.

Vierailija
85/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ilman muuta

Vierailija
86/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerista. Elimistö kaipaa hyviä rasvoja! 

Itse syön päivittäin voita ja oliiviöljyä ja olen nyt laihtunut 3 kk 4 kiloa normaalipainon ylärajalta. Toki ruokamäärä on pieni mutta täysipainoinen. Hh pysyy alle 100 joten olen kai VHH. 

Olet laihduttanut nesteestä ja lihaksista. Se ei ole oikeaa laihtumista. 

Vierailija
87/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva on välttämätön makroravinne, joten siitä on vaarallista luopua kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan