Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on oikeaoppinen tapa toimia: ensin markettiin ja sitten Alkoon, vai toisinpäin?

Vierailija
03.10.2024 |

Tätä olen miettinyt. Oletetaan siis, että marketti ja Alko sijaitsevat samassa rakennuksessa. Minun mielestäni olisi kätevämpää ensin mennä Alkoon ja ostaa se viinipullo tai kaksi ja sen jälkeen mennä markettiin tekemään isommat ruokaostokset (pullot on mukana Alkon kassissa). Mutta ihmiset tuntuvat tekevät juuri päinvastoin. Ainakin oman lähi-Alkon eteisessä monesti näkee ihmisten isoja ruokakasseja odottamassa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan yhden pullon kauppaan ja juon siellä ostoksia tehdessä, kätevää, ei tarvitse kantaa kotiin ja on mukavampi tehdä ostoksia.

Vierailija
42/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää tarpeeton lokeroon laittaminen ja sieltä pois hakeminen kun menee suoraan vaan kauppaa ja nostaa kantamukset ostoskärryyn. Kassalta pääsee sitten suoraa lähtemään minne nyt ikinä onkaan matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos markettiin mennä viinapullo kädessä? 

Vierailija
44/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi?

Vierailija
45/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sinulla olla vaikka krikettimaila ja sombrero mukana jos haluat. Mitä se muille ihmisille kuuluu mitä kukin kuljettaa mukanaan.

Vierailija
46/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietääkö mitä hakee Alkosta. Jos tietää niin sit sinne eka. Jos ei niin ruokien jälkeen voi zumbailla ja etsiskellä kiireettä sopivaa juotavaa.

Vierailija
47/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietääkö mitä hakee Alkosta. Jos tietää niin sit sinne eka. Jos ei niin ruokien jälkeen voi zumbailla ja etsiskellä kiireettä sopivaa juotavaa.

...samaan aikaan kun pakasteet sulaa ja pilaantuvat lihat ja kalat kasvaa hometta.

Vierailija
48/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkossa tarvi käydä ollenkaan. Eihän siellä myydä mitään tarvittavaa.

Vierailija
49/49 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään käydä ensin siellä "maitokaupassa" ja sitten alkossa.

Sitten kun on kassissa/repussa muut ostokset, niin alkon ostokset on voi mukavasti tunkea muiden ostosten "koloihin" ja nämä ikäänkuin toimivat pehmustimena eivätkä pullot kilise ja kolise toisiaan vasten jos on tullut ostettua lasipulloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän