Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS :: Perinteisen tarpeessa - 25v Elma haluaa maskuliinisen miehen

Vierailija
03.10.2024 |

25-vuotias Elma Nieminen ei halua tasavertaista parisuhdetta, sillä hänen ihanteissaan mies on perheen pää. Se on saanut monet provosoitumaan ja pitämään häntä naisvihaajana.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010702840.html

Kommentit (287)

Vierailija
81/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, että hän ei itse vaikuta perinteiseltä naiselta, esim. hänellä on tatuointeja.

Tuli kanssa sellainen vaikutelma, että nainen huiputtaa hesarin toimittajaa tai hesari trollaa lukijoitaan.

Ehkä baittaaminen on uusi markkinointikikka.

Onko Elma-artikkeli luettavissa myös paperilehdestä? 

Vierailija
82/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on ihmeellistä? Kuka ei haluaisi maskuliinista miestä? Nykyaika on ihmeellistä. Täydellistä tasa-arvoa ei missään suhteessa voi edes kaiken aikaa olla, joskus toinen on saamapuolella ja toisinaan toinen. Toinen täydentää toista ja molemmat tekevät oman osansa suhteen eteen. Joskus ne osat ovat erilaisia. 

Se että Elma ei halua pelkästään maskuliinista miestä, vaan epätasavertaisen suhteen jossa mies tekee päätökset ja Elma tekee kaiken miehen tahdon mukaan.

Mutta jos se on hänen oma valintansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö kaikille miestä

joka ei koskaan saa olla heikko

joka joutuu aina kantamaan vastuun

jonka elina hylkää kun esim sairastuu joutuu työttömäksi tai tukka lähtee mieheltä päästä???

Ei minkäänlaisesta miestyypistä riitä miestä kaikille naisille. Onneksi naiset haluavat hyvin monenlaisia miehiä, joten riittää paremmin. 

Vierailija
84/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elma tainnut nähdä, kunka tämä feministinen metoo-sukupolvi on vielä nelikymppisenäkin lapseton, katkera, stressi vienyt tukan päästä ja tuonut kilot vyötärölle. Se koirakaan ei sittenkään korvannut sitä perhettä.

Pisteet Elmalle, toivottavasti löytää kultaisen miehen.

Vierailija
85/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo haluaa perinteisen parisuhteen, jos perinteinen tarkoittaa 1950-luvun saippuaoopperan larppaamista :D 

Tämähän se ois.

Vierailija
86/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärifeministit eivät tätä kestä ja ovat päätyneet nimittelemään Elmaa.

Tuo on hyvin tavallista, suorastaan tyypillistä. Suvaitsevaisuus loistaa poissaolollaan. Elman kuuluisi tehdä niin kuin nuo yksisilmäiset sanovat, ei niin kuin itse haluaa.

Vierailija
87/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Elma voi tehdä lapsia! Sittenhän hän joutuisi ottamaan vastuuta ja päättämään hyvin monista asioista. Se macho mieshän ei todellakaan hoitaisi lapsiaan, hyvä jos pyörähtäisi kotona. Paskavaippoihin hukkuisi Elma yksinään. 

Vierailija
88/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs mies haussa, ja inseliautistit heti paikalla sössöttämässä chadeistaan🤣🤣😂

Huomasitko feministien kommentteja ollenkaan?

Vierailija
89/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvin tavallista, suorastaan tyypillistä. Suvaitsevaisuus loistaa poissaolollaan. Elman kuuluisi tehdä niin kuin nuo yksisilmäiset sanovat, ei niin kuin itse haluaa.

Miksi äärifeministin mielipide tästä asiasta pitäisi olla suvaitsevainen? 

Vierailija
90/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Elma lähtisi heti kävelemään, jos mies jäisi työttömäksi tai sairastuisi? Tosirakkautta joo. 

Vierailija
91/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä helvetin raskasta olla Elman mies. Muija ei ota mitään vastuuta, tee mitään päätöksiä eikä omaa mitään mielipidettä. Mitä tuon kanssa edes keskustelisi? Perässä vedettävä tahdoton olio.

M32

Vierailija
92/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

EN ALISTU KOTIORJAKSI. EN ALISTU.

No juu on kuultu. Ei enää tarvitse toistaa, vaan seuraa, vaikka sitä pieruketjua.

Vierailija
93/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elma haluaa pysyä lapsena lopun ikäänsä ilman että tarvii ottaa vastuuta mistään ja mies hoitaa kaiken. 

tämä, artikkelia lukematta voi kuvitella että pakettiin kuuluu se ettei tarvitse käydä töissä. Noh, sitten kun siinä perinteisessä perheessä tulee ero eli mies löytää kivemman ja nuoremman. Sitten Elma on 45v tai 38v, ilman työkokemusta/koulutusta/pahempaa varallisuutta..ja eikun alkaa ulina että yhteiskunta ei pidä huolta. Katsonut varmaan tiktokissa näitä tradewife waiting husband to arrive-videoita, missä typyt pukeutuneet nuken näköiseksi etc. Mua ei sinänsä kenenkään perheen sisäiset järjestelyt kiinnosta, kunhan heistä ei sitten myöhemmin tule yhteiskunnan ongelmaa kun ei ole tuloja eikä eläkettä kertynyt. On varmaan reilujakin miehiä jotka säästävät vaimoilleen eläkettä ja rahastoon tms, mutta eivät kaikki.

Vierailija
94/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.....

Kannanotto se on tuokin. Sellainen epämääräinen. Itse olen sitä mieltä, että jokainen päättäköön parinvalinnastaan ihan itse, eikä anneta minkään konklaavin siihen vaikuttaa.

Vierailija
95/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo haluaa perinteisen parisuhteen, jos perinteinen tarkoittaa 1950-luvun saippuaoopperan larppaamista :D 

Tämähän se ois.

Minkälainen on tuo em. 1950-luvun parisuhde? Onko joku teistä sen kokenut?

Vierailija
96/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se ois.

Minkälainen on tuo em. 1950-luvun parisuhde? Onko joku teistä sen kokenut?

Tuossahan juuri mainittiin 1950-luvun saippuaoopperat, eli tuollaisia parisuhteita ei ole ollut muualla kuin telkkarissa. 

Vierailija
97/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joo. Äärifeministit eivät ole suvaitsevaisia. Se selittääkin jo paljon!

Vierailija
98/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Elma lähtisi heti kävelemään, jos mies jäisi työttömäksi tai sairastuisi? Tosirakkautta joo. 

Ounastelua. 

Vierailija
99/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä helvetin raskasta olla Elman mies. Muija ei ota mitään vastuuta, tee mitään päätöksiä eikä omaa mitään mielipidettä. Mitä tuon kanssa edes keskustelisi? Perässä vedettävä tahdoton olio.

M32

Varma tieto?

Vierailija
100/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joo. Äärifeministit eivät ole suvaitsevaisia. Se selittääkin jo paljon!

Mitä pahaa siinä on? Minä en suvaitse tupakointia, mutta en minä ole kieltämässä toisten ihmisten tupakointia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän