HS :: Perinteisen tarpeessa - 25v Elma haluaa maskuliinisen miehen
25-vuotias Elma Nieminen ei halua tasavertaista parisuhdetta, sillä hänen ihanteissaan mies on perheen pää. Se on saanut monet provosoitumaan ja pitämään häntä naisvihaajana.
Kommentit (287)
Ei kai siinä mitään jos tykkää miehekkäistä miehistä, pidän itsekin.
En kyllä silti tarvitse miestä tekemään päätöksiä ja ajattelemaan puolestani. Ikävää, jos Elmalla ei omat aivot toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärifeministit eivät tätä kestä ja ovat päätyneet nimittelemään Elmaa.
Tuo on hyvin tavallista, suorastaan tyypillistä. Suvaitsevaisuus loistaa poissaolollaan. Elman kuuluisi tehdä niin kuin nuo yksisilmäiset sanovat, ei niin kuin itse haluaa.
Miksi äärifeministin mielipide tästä asiasta pitäisi olla suvaitsevainen?
Ai joo. Äärifeministit eivät ole suvaitsevaisia. Se selittääkin jo paljon!
Mitä pahaa siinä on? Minä en suvaitse tupakointia, mutta en minä ole kieltämässä toisten ihmisten tupakointia.
Suvaitsemattomuudessa on paljonkin pahaa. Siitähän on valitettu vaikka kuinka paljon. Persut pahana esimerkkinä ja muukalaisviha yleensäkin.
Vai onko kuitenkin vaan niin, että oikeaa suvaitsemattomuus on tietynlaista? Ja sen määrittelee parempi väki.
Nyt en kyllä löytänyt Niemisen ajattelusta punaista lankaa.
Nieminen kehuskelee, että hänellä on mielipiteitä, mutta haluaa kuitenkin, että mies tekee päätökset hänen puolestaan.
Nieminen haluaa miehen, joka on perheen pää, ja ajattelee, että nainen vastaa askareista. Niemisen unelmissa ei kuitenkaan siinnä arki, jossa vaimo raskaan päivän päätteeksi puunaa pintoja ja ojentaa miehelle kaljapullon, vaan hän aikoo itse opiskella, eikä tiedä, haluaako lapsia. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään jos tykkää miehekkäistä miehistä, pidän itsekin.
En kyllä silti tarvitse miestä tekemään päätöksiä ja ajattelemaan puolestani. Ikävää, jos Elmalla ei omat aivot toimi.
Meneeköhän asiat kuitenkaan Elman kohdalla ihan noin kun väität? Tuo on äärikärjistystä ja ikävää solvaamista.
Kumma kun on niin helppoa uskoa kanssaihmisistä niin helposti pelkkää negaa ja suorastaan pahaa.
tarkoittaa sitä mikä tulee muuttumaan tulevaisuudessa maskuliinine ja nsisellinen heteropari yhdessä. vahemmiten miehillä ja naisilla heterous vähenee. lisäksi a.kirjo lisääntyy ja sellaiset tyypit eivät halua tahtoen tai tahtomattaan niinkään naisellista ja miehekästä kumppania
Eli Elmalla on jokin kehityshäiriö, koska ei pysty pitämään itsestään huolta, omaa omaa tahtoa eikä tekemään päätöksiä? Etsii omaishoitajaa? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärifeministit eivät tätä kestä ja ovat päätyneet nimittelemään Elmaa.
Tuo on hyvin tavallista, suorastaan tyypillistä. Suvaitsevaisuus loistaa poissaolollaan. Elman kuuluisi tehdä niin kuin nuo yksisilmäiset sanovat, ei niin kuin itse haluaa.
Miksi äärifeministin mielipide tästä asiasta pitäisi olla suvaitsevainen?
Ai joo. Äärifeministit eivät ole suvaitsevaisia. Se selittääkin jo paljon!
Mitä pahaa siinä on? Minä en suvaitse tupakointia, mutta en minä ole kieltämässä toisten ihmisten tupakointia.
Suvaitsemattomuudessa on paljonkin pahaa. Siitähän on valitettu
Mitä pahaa siinä on? Muukalaisviha on eri asia kuin suvaitsemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä löytänyt Niemisen ajattelusta punaista lankaa.
Nieminen kehuskelee, että hänellä on mielipiteitä, mutta haluaa kuitenkin, että mies tekee päätökset hänen puolestaan.
Nieminen haluaa miehen, joka on perheen pää, ja ajattelee, että nainen vastaa askareista. Niemisen unelmissa ei kuitenkaan siinnä arki, jossa vaimo raskaan päivän päätteeksi puunaa pintoja ja ojentaa miehelle kaljapullon, vaan hän aikoo itse opiskella, eikä tiedä, haluaako lapsia. :D
Eli pelkkä päämäärätön provoilija.
Vierailija kirjoitti:
Elma tainnut nähdä, kunka tämä feministinen metoo-sukupolvi on vielä nelikymppisenäkin lapseton, katkera, stressi vienyt tukan päästä ja tuonut kilot vyötärölle. Se koirakaan ei sittenkään korvannut sitä perhettä.
Pisteet Elmalle, toivottavasti löytää kultaisen miehen.
voimme päätellä että elma on kallellaan oikealle, ei vasemmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elma tainnut nähdä, kunka tämä feministinen metoo-sukupolvi on vielä nelikymppisenäkin lapseton, katkera, stressi vienyt tukan päästä ja tuonut kilot vyötärölle. Se koirakaan ei sittenkään korvannut sitä perhettä.
Pisteet Elmalle, toivottavasti löytää kultaisen miehen.
voimme päätellä että elma on kallellaan oikealle, ei vasemmalle
Tai ei tajua politiikastakaan mitään. Toisaalta kuulostaa kyllä ihan persulta. Provoaa mutta ei oikeasti tajua mitä haluaa tai miten maailma toimii. Ei voi ottaa vaan rusinoita pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä helvetin raskasta olla Elman mies. Muija ei ota mitään vastuuta, tee mitään päätöksiä eikä omaa mitään mielipidettä. Mitä tuon kanssa edes keskustelisi? Perässä vedettävä tahdoton olio.
M32
kun vähän oikealla laidalla on mies niin eikö tuollaine oo paras kumppani. varmaan mielupiteen osaa sanoo. hyvä jossri päsmäröi ja tietävinään kaikesta mistä ei oikeesti tiedä. tietää ja tuntee miehen ja että 2 välinen suhde on avain perheen hyvin vointiin ja hänen itsensä.ei tarkoita että miehen pitäisi elättäää muttei oo vihervassarifemikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä helvetin raskasta olla Elman mies. Muija ei ota mitään vastuuta, tee mitään päätöksiä eikä omaa mitään mielipidettä. Mitä tuon kanssa edes keskustelisi? Perässä vedettävä tahdoton olio.
M32
kun vähän oikealla laidalla on mies niin eikö tuollaine oo paras kumppani. varmaan mielupiteen osaa sanoo. hyvä jossri päsmäröi ja tietävinään kaikesta mistä ei oikeesti tiedä. tietää ja tuntee miehen ja että 2 välinen suhde on avain perheen hyvin vointiin ja hänen itsensä.ei tarkoita että miehen pitäisi elättäää muttei oo vihervassarifemikään.
Sun pitäisi opetella kirjoittamaan. Näistä ei saa mitään selvää. Mutta tosiaan, hyvin harva mies ihan pelkkää lattialuuttua haluaa. Käy elämä kovin tylsäksi, jos mies joutuu yksin kaikesta päättämään.
Miksi heterot hierovat aina omia suhdearvojaan muille? Miksi näistä tehdään juttuja? Miksi te patriarkaaliset heterokanat esitätte että olette jotenkin erilaisia ja marginalisoituja, vaikka te edustatte naisten perusmassaa? :D Nämä Ennat pitäisi lähettää Saudeihin maistamaan miehen päätäntävaltaa, tällaisille akoille ei pidä antaa suomalaista tasa-arvoa koska te itse toimitte sitä vastaan. Miksi tämä akka elää tasa-arvoisessa yhteiskunnassa? Hopi hopi muuttamaan muualle, mieluiten sinne Afganistaniin, jossa sielläkin mies päättää puolestasi.
Tajuatteko että olette ääriajattelijoita? Yllytätte naisia vastaan. Miksi HUUDATATTE sitä epätasa-arvoa lehdissä? :D Miksi levitätte epätasa-arvoa ja oikein hieromalla hierotte muiden naamalle? Ja se on aina niin että naisen rooli on arvottomampi, ja mies on hierarkiassa yläpuolella. Älkää ihmetelkö miksi te heteroakat ajatte järkeviä naisia transhoitoihin, itse levitätte tuota homeista naisvihaanne.
Yksikään lehti ei kirjoittaisi miten ruskea haluaa alistua valkoiselle isännälle. Vaan naisille tuo on ihan arkipäivää. Ei meillä myöskään ulkomaalaiset nimeä vaihda valkoisen mukaan tai pidä asuja ollakseen valkoisen miehen omaisuutta.
Onneksi tajusin ajoissa pysyä kaukana heterosuhteista. Te heteroakat olette ihan läpeensä sairaita yksilöitä. Surkeita, aivottomia vässyköitä.
Odottelen artikkeleita jossa mies on perheen alempiarvoinen. Kas mikä sattuma, ettei niitä ole missään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi heterot hierovat aina omia suhdearvojaan muille? Miksi näistä tehdään juttuja? Miksi te patriarkaaliset heterokanat esitätte että olette jotenkin erilaisia ja marginalisoituja, vaikka te edustatte naisten perusmassaa? :D Nämä Ennat pitäisi lähettää Saudeihin maistamaan miehen päätäntävaltaa, tällaisille akoille ei pidä antaa suomalaista tasa-arvoa koska te itse toimitte sitä vastaan. Miksi tämä akka elää tasa-arvoisessa yhteiskunnassa? Hopi hopi muuttamaan muualle, mieluiten sinne Afganistaniin, jossa sielläkin mies päättää puolestasi.
Tajuatteko että olette ääriajattelijoita? Yllytätte naisia vastaan. Miksi HUUDATATTE sitä epätasa-arvoa lehdissä? :D Miksi levitätte epätasa-arvoa ja oikein hieromalla hierotte muiden naamalle? Ja se on aina niin että naisen rooli on arvottomampi, ja mies on hierarkiassa yläpuolella. Älkää ihmetelkö miksi te heteroakat ajatte järkeviä naisia transhoitoihin, itse levitätte tuota homeista nai
Olet mielisairas.
Tuollainen ajattelu voi liittyä ihan aikuistumiseen ja itsenäistymiseen liittyviin pelkoihin ja ovat aika yleisiäkin nuorilla naisilla. Kannattaa kuitenkin muistaa, että jos kaikessa nojaa ja turvaa mieheensä, jää ihan tyhjän päälle, jos parisuhde loppuu syystä tai toisesta. En ikinä uskaltaisi olla noin riippuvainen miehen rahoista ja päätöksistä.
En minäkään jaksa miehen puolesta päättää laittaako se jääkaapin oven kiinni vai ei. Kyllä miehen pitää olla mies ja osata tehdä päätöksiä. Suuria ja pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän saa haluta millaista miestä haluaa. Toivottavasti löytää kaipaamansa.
Itse (ja käytännössä kaikki mun tuntemat naiset) taas koetaan tuollainen ajattelutapa hyvin vieraana ja jopa luotaantyöntävänä.
Sovitaan, että Elma ja kaltaisensa saavat valita konservatiivimiehistä itselleen mieleisen puolison ja me muut naiset pariudutaan liberaalimpien miesten kanssa. Kaikki ovat tyytyväisiä!
Kyllähän se käy. Veikkaan vaan että Elmalla on ainoana teistä lapsia 45-vuotiaana.
Minulla ainakin on jo lapsia sen liberaalin miehen kanssa.
Minulle syntyi haastatellusta käsitys, että hän etsii kumppania, joka osaa lukea tämän ajatuksia, tehdä haastatellun mielen mukaisia päätöksiä ja täyttää kysymättä tämän toiveet, eikä niinkään miestä, jolla oikeasti olisi suhteessa valta - niin hyvässä kuin pahassakin. Hän kertoo esimerkiksi, ettei luopuisi kuntosaliharrastuksestaan tai tatuoinneistaan, vaikka unelmien mies sitä pyytäisi. Tämä on ristiriidassa "sokeana miehen päätöksiin luottamisen" kanssa. Jos luovuttaa päätös- ja määräysvallan toiselle, väistämättä joutuu hyväksymään myös sellaisia päätöksiä, jotka eivät ole itselle mieleisiä. Ei syntynyt vaikutelmaa, että haastateltu olisi oikeasti tähän valmis.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö kaikille miestä
joka ei koskaan saa olla heikko
joka joutuu aina kantamaan vastuun
jonka elina hylkää kun esim sairastuu joutuu työttömäksi tai tukka lähtee mieheltä päästä???
Luonnollisesti ei riitä. Ja kun tämänlaisia "alfoja" ei kaikille löydy, niin suuri osa naisista pysyy mieluummin sinkkuna tai jää odottamaan omaa vuoroaan.
Tämä on varsin yleistä. Nimittäin jopa lukematta tiedetään kuinka on nyt ja vielä parempi; tiedetään kuinka tulee olemaan tulevaisuudessa. Mistä tuollainen outo omien kuvitelmien esittely johtuu?