Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS :: Perinteisen tarpeessa - 25v Elma haluaa maskuliinisen miehen

Vierailija
03.10.2024 |

25-vuotias Elma Nieminen ei halua tasavertaista parisuhdetta, sillä hänen ihanteissaan mies on perheen pää. Se on saanut monet provosoitumaan ja pitämään häntä naisvihaajana.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010702840.html

Kommentit (287)

Vierailija
61/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on ihmeellistä? Kuka ei haluaisi maskuliinista miestä? Nykyaika on ihmeellistä. Täydellistä tasa-arvoa ei missään suhteessa voi edes kaiken aikaa olla, joskus toinen on saamapuolella ja toisinaan toinen. Toinen täydentää toista ja molemmat tekevät oman osansa suhteen eteen. Joskus ne osat ovat erilaisia. 

En allekirjoita noin kapeaa määritelmää maskuliinisuudesta, se tässä mua ainakin hiertää. 

Nykyajan määritelmä maskuliinisuudesta on liian leveä.

Miksi? Miten kärsit siitä? 

Vierailija
62/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.....

NYT SAATANA JO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkypiireissä on ihan normaalia, että alistuja etsii dominoijaa. Ihan hienoa, että näitä vähän pervompiakin taipumuksia voi nykyään tuoda julkisuuteen omalla naamalla, kuten tämä nuori nainen on tehnyt. Kinkysheimaus saakin jo loppua.

Vierailija
64/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua neitimäisiå, alistuvia nössöjä miehiä. Piste. Jo keskiajan ritarien käsikirjassa mainittiin herrasmiehen käytöksen lisäksi "että kovaa kalua neidot tarvitsevat".

Tuo on täysin totta. Sen(kin) takia monella tuttavalla naisella on myös arabimies.

Ne miehet on komeita, hyväkuntoisia ja miehekkäitä miehiä.

Osaavat tapella paljain käsin. Todella monella on hyvin urheilullinen tausta ja kykenevyys tappeluun perheen puolesta.

Aivan totta. Sama homma miksi aasialaiset naiset kiinnostaa miehiä heille olemme me. Oman perheen puolta pidetään kynsin ja hampain.

Vierailija
65/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset haluavat laittaa ruokaa, tiskata, pyykätä ja imuroida esim. japanilaiset naiset. Heille riittää, että mies esim. vaihtaa auton renkaat ja öljyt, vaihtaa lamput ja avaa tiukkoja purkkeja naiselle.

Suomiakat vait rääkyvät. M30

Haista paska.

Vierailija
66/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä, mitä Elma toivoo mieheltä ja parisuhteelta/avioliitolta, ei ole mitään vikaa. Kaikki saavat tavoitella sellaista elämää kuin haluavat kunhan eivät vahingoita muita tai vaadi muilta samaa. Varmasti löytyy yhä paljon miehiäkin, jotka haluavat perinteisen suhteen.

Juttua kokonaisuudessaan en edes voi lukea, mutta tuo alun kuvateksti kuitenkin pisti silmään hyvin negatiivisesti: Haluan, että voin luottaa melkein sokeasti siihen, että mies tietää, mikä on mulle parhaaksi. Mitä ihmettä? Eli mies tekee kaikki Elmaa itseään koskevat valinnat ja päätökset ja tämä vain seuraa aivottomana lampaana perässä? Kai nyt lähtökohtaisesti jokaisen aikuisen ihmisen tulisi tietää, mikä on itselleen parasta.

Vierailija
67/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saa haluta millaista miestä haluaa. Toivottavasti löytää kaipaamansa. 

Itse (ja käytännössä kaikki mun tuntemat naiset) taas koetaan tuollainen ajattelutapa hyvin vieraana ja jopa luotaantyöntävänä. 

Sovitaan, että Elma ja kaltaisensa saavat valita konservatiivimiehistä itselleen mieleisen puolison ja me muut naiset pariudutaan liberaalimpien miesten kanssa. Kaikki ovat tyytyväisiä! 

Kyllähän se käy. Veikkaan vaan että Elmalla on ainoana teistä lapsia 45-vuotiaana.

Miten lapset liittyvät tähän mitenkään? Jutussa Elma itse sanoo ettei välttämättä halua lapsia. Minä taas olen hyvin varma, etten halua lapsia.

Tässä puhutaan mieleisen parisuhteen löytymisestä, ei lisääntymisestä.

Eli 99% tapauksissa lisääntymisestä.

Vierailija
68/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa toivoa ja se erilaisuus varmaan edesauttaa some-uraa.

Onko muuten näitä Fugen lestadiolaistaustaisista perheistä?

Vierailija
69/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saa haluta millaista miestä haluaa. Toivottavasti löytää kaipaamansa. 

Itse (ja käytännössä kaikki mun tuntemat naiset) taas koetaan tuollainen ajattelutapa hyvin vieraana ja jopa luotaantyöntävänä. 

Sovitaan, että Elma ja kaltaisensa saavat valita konservatiivimiehistä itselleen mieleisen puolison ja me muut naiset pariudutaan liberaalimpien miesten kanssa. Kaikki ovat tyytyväisiä! 

Kyllähän se käy. Veikkaan vaan että Elmalla on ainoana teistä lapsia 45-vuotiaana.

Miten lapset liittyvät tähän mitenkään? Jutussa Elma itse sanoo ettei välttämättä halua lapsia. Minä taas olen hyvin varma, etten halua lapsia.

Tässä puhutaan mieleisen parisuhteen löytymisestä, ei lisääntymisestä.

Elma haluaa olla parisuhteessa lapsen asemassa, joten eihän siihen sovi omat lapset. Silloin Elman pitäisi olla ja käyttäytyä kuten aikuinen ja sitähän hän ei halua.

Vierailija
70/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
71/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on ihmeellistä? Kuka ei haluaisi maskuliinista miestä? Nykyaika on ihmeellistä. Täydellistä tasa-arvoa ei missään suhteessa voi edes kaiken aikaa olla, joskus toinen on saamapuolella ja toisinaan toinen. Toinen täydentää toista ja molemmat tekevät oman osansa suhteen eteen. Joskus ne osat ovat erilaisia. 

En allekirjoita noin kapeaa määritelmää maskuliinisuudesta, se tässä mua ainakin hiertää. 

Nykyajan määritelmä maskuliinisuudesta on liian leveä.

Miksi? Miten kärsit siitä? 

En minä kärsi, kun en ole erityisen maskuliininen, mutta ei ole hyvä, että miehet on nykyään liian usein liian heikkoja ja nössöjä. Yhteiskunnasta tulee silloin heikko ja altis romahtamiselle. 

Huonot ajat luovat vahvoja miehiä -> vahvat miehet luovat hyviä aikoja -> hyvät ajat luovat heikkoja miehiä -> heikot miehet luovat huonoja aikoja. Nyt ollaan tulossa noihin huonoihin aikoihin.

Vierailija
72/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä, mitä Elma toivoo mieheltä ja parisuhteelta/avioliitolta, ei ole mitään vikaa. Kaikki saavat tavoitella sellaista elämää kuin haluavat kunhan eivät vahingoita muita tai vaadi muilta samaa. Varmasti löytyy yhä paljon miehiäkin, jotka haluavat perinteisen suhteen.

Juttua kokonaisuudessaan en edes voi lukea, mutta tuo alun kuvateksti kuitenkin pisti silmään hyvin negatiivisesti: Haluan, että voin luottaa melkein sokeasti siihen, että mies tietää, mikä on mulle parhaaksi. Mitä ihmettä? Eli mies tekee kaikki Elmaa itseään koskevat valinnat ja päätökset ja tämä vain seuraa aivottomana lampaana perässä? Kai nyt lähtökohtaisesti jokaisen aikuisen ihmisen tulisi tietää, mikä on itselleen parasta.

Yhtään kukaan ei kannustaisi miestä valitsemaan omaa alisteista asemaa eikä Hesari sellaisista julkaise juttuja. Miksi ei? Miksi se alistuja on AINA nainen? Ja miksi te heteroakat aina huudatatte muille omia suhteitanne? Ja aina vain huudatatte epätasa-arvoa. Nämä samat heteroakat yrittää demonisoida vapaita naisia siitä että he ovat muka miehille alisteisia, mutta sitten itse oikein julistatte millaisia arvottomia, huollettavia lapsia olette?

Jos samanlaisia artikkeleita tehtäisiin ruskeista jotka haluaa alistua valkoisille niin YK olisi perässä. Te heteroakat heikennätte kaikkien naisten asemaa ja statusta julkisesti, silti ihmettelette miksi saatte kritiikkiä? Miesten vallan alla teillä ei olisi yhtään oikeutta, kanat. Tajuatteko mitä se miehen valta aiheuttaa? Jos kukaan mies julistaisi lehdessä miten alistuu, olisi muut miehet laittamassa tuollaista vässykkää kuriin nyrkillä. Yhtään kukaan ei sallisi miehelle tuollaista asemaa.

Tämän takia en ole missään tekemisissä heterosuhteiden kanssa naisena. Epätasa-arvoista, eläimellistä draamaa.

Vierailija
73/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 99% tapauksissa lisääntymisestä.

Parisuhteita solmitaan myös nelikymppisinä ja sitä vanhempina, joten niissä ei ole kyse lisääntymisestä.

Vierailija
74/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
75/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tytöllä ei ole vielä mitään käsitystä oikeasta elämästä ja sen kompleksisuudesta. Ennen lapsia ja yhteistä asuntolainaa ym. on turha kuvitella tietävänsä parisuhteen dynamiikasta yhtään mitään. Elämä ei ole deittejä ja hemmotteluja. Tulee vaikeuksia, sairauksia, konkursseja, kuolemaa, työttömyyttä, vanhuutta. Pitkässä suhteessa - joka ei tarkoita muutamaa vuotta - tulee monenlaisia vaiheita. On surullista, jos toisen pitää aina jaksaa olla se vahvempi.

T. Kimpassa 34 vuotta 

Vierailija
76/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

EN ALISTU KOTIORJAKSI. EN ALISTU.

Eihän sinua kukaan huoli muutenkaan.

Vierailija
77/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, että hän ei itse vaikuta perinteiseltä naiselta, esim. hänellä on tatuointeja.

Tuli kanssa sellainen vaikutelma, että nainen huiputtaa hesarin toimittajaa tai hesari trollaa lukijoitaan.

Vierailija
78/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkypiireissä on ihan normaalia, että alistuja etsii dominoijaa. Ihan hienoa, että näitä vähän pervompiakin taipumuksia voi nykyään tuoda julkisuuteen omalla naamalla, kuten tämä nuori nainen on tehnyt. Kinkysheimaus saakin jo loppua.

Ovatko muslimit kinkyjä? Miksi suomalaisille tradwifeille veetuillaan ja pidetään alistettuina, mutta musujen hommaa hyssytellään, vaikka siellä kuvio menee potenssiin sata eikä pohjaudu vapaaehtoisuuteen?

Vierailija
79/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tytöllä ei ole vielä mitään käsitystä oikeasta elämästä ja sen kompleksisuudesta. Ennen lapsia ja yhteistä asuntolainaa ym. on turha kuvitella tietävänsä parisuhteen dynamiikasta yhtään mitään. Elämä ei ole deittejä ja hemmotteluja. Tulee vaikeuksia, sairauksia, konkursseja, kuolemaa, työttömyyttä, vanhuutta. Pitkässä suhteessa - joka ei tarkoita muutamaa vuotta - tulee monenlaisia vaiheita. On surullista, jos toisen pitää aina jaksaa olla se vahvempi.

T. Kimpassa 34 vuotta 

Entä jos se aviomies määrätään suvun toimesta ja jo hyvissä ajoin ennen täysi-ikäisyyttä?

Vierailija
80/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten musliminaiset tietävät ja saavat päättää elämästään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän