Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS :: Perinteisen tarpeessa - 25v Elma haluaa maskuliinisen miehen

Vierailija
03.10.2024 |

25-vuotias Elma Nieminen ei halua tasavertaista parisuhdetta, sillä hänen ihanteissaan mies on perheen pää. Se on saanut monet provosoitumaan ja pitämään häntä naisvihaajana.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010702840.html

Kommentit (287)

Vierailija
1/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärifeministit eivät tätä kestä ja ovat päätyneet nimittelemään Elmaa.

Vierailija
2/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haluaa perinteisen parisuhteen, jos perinteinen tarkoittaa 1950-luvun saippuaoopperan larppaamista :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö kaipaa edesmennyttä isäänsä, tukea ja turvaansa. Siinä, säästin teiltä lukemisen vaivan.  Case closed. 

Vierailija
4/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua neitimäisiå, alistuvia nössöjä miehiä. Piste. Jo keskiajan ritarien käsikirjassa mainittiin herrasmiehen käytöksen lisäksi "että kovaa kalua neidot tarvitsevat".

Vierailija
5/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, eikö tällaisen pitänyt olla ääri-inceleiden salaliittoteoriaa?

Vierailija
6/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset haluavat että miehet täyttävät perinteiset sukupuoliroolit sekä modernin mieheisen sukupuoliroolit että naisen ei tarvi täyttää mitään roolia vaan voi heittäytyä holhottavaksi lompakkoloiseksi

Vierailija
7/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juurihan Yle kirjoitti miten tällainen "chadien" haaveilu on incelyhteisön salaliittoteoriaa? Nyt kuitenkin maan suurin lehti kertoo tätä totena?

"Chad, unelmien mies

Jykeväleukaisesta meemihahmosta on tullut epärealistinen ihannemies. Alun perin Chad-meemi on lähtöisin netin synkkämielisistä incel-yhteisöistä."

https://yle.fi/a/74-20105798

Vierailija
8/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elma haluaa pysyä lapsena lopun ikäänsä ilman että tarvii ottaa vastuuta mistään ja mies hoitaa kaiken. 

Vierailija
9/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa haluta millaista miestä haluaa. Toivottavasti löytää kaipaamansa. 

Itse (ja käytännössä kaikki mun tuntemat naiset) taas koetaan tuollainen ajattelutapa hyvin vieraana ja jopa luotaantyöntävänä. 

Sovitaan, että Elma ja kaltaisensa saavat valita konservatiivimiehistä itselleen mieleisen puolison ja me muut naiset pariudutaan liberaalimpien miesten kanssa. Kaikki ovat tyytyväisiä! 

Vierailija
10/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elma haluaa pysyä lapsena lopun ikäänsä ilman että tarvii ottaa vastuuta mistään ja mies hoitaa kaiken. 

Vai haluaisiko ihan vaan miehekkään miehen eikä mitään inisijää?

Vierailija
11/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluavat pohjimmiltaan sonnin.

Vierailija
12/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset haluavat että miehet täyttävät perinteiset sukupuoliroolit sekä modernin mieheisen sukupuoliroolit että naisen ei tarvi täyttää mitään roolia vaan voi heittäytyä holhottavaksi lompakkoloiseksi

Ei, vaan suhteessa on 2 toistaan tukevaa yksilöä. Onko tämä vaikea ymmärtää?

Vierailija
13/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs mies haussa, ja inseliautistit heti paikalla sössöttämässä chadeistaan🤣🤣😂

Vierailija
14/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ole lukeneet MeNaisista että tulevana trendinä on "pehmeät tytöt" eli halutaan keskittyä urien ja kovien arvojen mukaan pehmeämpiin asioihin ja vähempään suorittamiseen? Se on juuri tuonikäisillä toiveena oikeasti kun ovat nähneet millaisia heidän 50-vuotiaista äideistään on tullut feminismin ja urapaineiden seurauksena...

Vierailija
15/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluavat pohjimmiltaan sonnin.

Eli Taalasmaan Sepon!

Vierailija
16/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö kaikille miestä

joka ei koskaan saa olla heikko

joka joutuu aina kantamaan vastuun

jonka elina hylkää kun esim sairastuu joutuu työttömäksi tai tukka lähtee mieheltä päästä???

Vierailija
17/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluan taas enemmän venäläistyylisen naisen. Minä miehenä käyn vain töissä ja nainen saa rahat ja maksaa laskut ja hoitaa kaiken muun. Minä käyn vain töissä ja teen vapaalla mitä teen.

Sellaisen naisen minä haluan. Käyn töissä ja hän saa kaiken rahan, mutta tekee kaiken kotona ja yleisesti.

Venäläiset naiset on parhaimpia ja siksi koko palkka lösähtää heille joka kuukausi. Saavat tehdä sillä ihan mitä haluaa, kunhan perheen talous on kunnossa ja valvoo etten ryyppää liikaa.

Vierailija
18/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän saa haluta millaista miestä haluaa. Toivottavasti löytää kaipaamansa. 

Itse (ja käytännössä kaikki mun tuntemat naiset) taas koetaan tuollainen ajattelutapa hyvin vieraana ja jopa luotaantyöntävänä. 

Sovitaan, että Elma ja kaltaisensa saavat valita konservatiivimiehistä itselleen mieleisen puolison ja me muut naiset pariudutaan liberaalimpien miesten kanssa. Kaikki ovat tyytyväisiä! 

Kyllähän se käy. Veikkaan vaan että Elmalla on ainoana teistä lapsia 45-vuotiaana.

Vierailija
19/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite haluan taas enemmän venäläistyylisen naisen. Minä miehenä käyn vain töissä ja nainen saa rahat ja maksaa laskut ja hoitaa kaiken muun. Minä käyn vain töissä ja teen vapaalla mitä teen.

Sellaisen naisen minä haluan. Käyn töissä ja hän saa kaiken rahan, mutta tekee kaiken kotona ja yleisesti.

Venäläiset naiset on parhaimpia ja siksi koko palkka lösähtää heille joka kuukausi. Saavat tehdä sillä ihan mitä haluaa, kunhan perheen talous on kunnossa ja valvoo etten ryyppää liikaa.

Sekoitit venäläisen ja japanilaisen keskenään nyt.

Vierailija
20/287 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua neitimäisiå, alistuvia nössöjä miehiä. Piste. Jo keskiajan ritarien käsikirjassa mainittiin herrasmiehen käytöksen lisäksi "että kovaa kalua neidot tarvitsevat".

Tämän opuksen kirjoitti 1200 luvulla elänyt Daniel Beccseliläinen. Opus kuvailee käytöstapoja yleensäkin, keitä naisia saa liehitellä ja keitä ei, ja ettei hovissa pidä kaivaa nenää yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi