Miksi tuo Valkeakosken tyttö ei soittanut kotiin ja pyytänyt hakemaan, kun huomasi jonkun seuraavan?
Puhukaa omien lastenne kanssa, että tällaisissa tilanteissa hakeutuvat aina muiden ihmisten lähelle ja soittavat kotoa hakijan.
Kommentit (124)
Olen joutunut samanikäisenä raiskausyrityksen uhriksi illalla ja voin kertoa ettei siinä pakokauhun ajassa pysty mitään kännykkää ajattelemaan. Sitä vaan tappelee henkensä edestä ja juoksee karkuun. Joskus se ei onnistu ja ehkä lamaantuu. Uhria ei saa syyllistää-koskaan.
Ainoa oikea tuomio tulle mätämunalle olisi bensalla valelu ja tuleen tuikkaus Valkeakosken torilla. Palaisi elävältä, pois kuluttamasta happivarantoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 64 v ja siis yli 10-vuotiaasta saakka on saanut pelätä yksin pimeällä kulkemista, reilut 50 vuotta. Tämä on naisen osa. Muistan teininä kun kävelin kaupungilta kotiin niin kyllä sitä kuuntelli tarkasti kaikkia ääniä (älkää kulkeko luurit korvissa) ja pyöritti päätä kävellessään, että onko lähistöllä joku. Välillä pidin kädessä avainnippua, välillä kiveä, joskus hiuslakkapulloa.
Edellisen kerran vielä 10 vuotta sitten kun kuljin juhlista yksin kotiin niin kävelin isolla tiellä kaistojen välisellä nurmikolla, koska eräs mies käyttäytyi oudosti ja seurasi minua muuten tyhjällä kadulla. Halusin sinne keskelle, jotta ehdin varautua jos hän lähestyy. No, poliisiauto ajoi ohi ja kehottivat minua jalkakäytävälle. Kun kerroin, että tuo mies käyttäytyy oudosti ja pelkään niin poliisit saattoivat minut kotiovelle.älkää kulke
Merkki ?
Asianajajaa ei kiinnostaa mikään muu kuin oma palkkio. Saa enemmän rahaa, mitä pidempään juttua käsitellään.