Haluaisin löytää älykkään ja keskustelutaitoisen miehen
Joka on hyväkäytöksinen, hyväntuoksuinen, sopivan itsevarma ja lähtisi kanssani museoihin ja oopperaan. Onko mahdottomat toiveet?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Lähes mahdottomat löytää valmiina tälläinen paketti. Monissa on potentiaalia myös piilossa, kaikki eivät ole oikein päässeet oikeuksiinsa. Naiset voisivat tukea miehiä kasvamaan täyteen mittaansa. Samalla kasvaa itsekin ihmisenä. Kokemuksella.
Tämä on jotenkin hassua kun annetaan ymmärtää, että naiset toivoisivat löytävänsä "valmiin paketin" tai vähintään sellaisen, jota voisi helposti muuttaa helposti haluamansa kaltaiseksi. Itselleni on jäänyt täällä jonkun tai joidenkin miesten -ihan täyspäistsen oloisten kertomukset siitä, kuinka ovat saaneet käsittämättömiä ennakkoluuloja osakseen, joiltain naisilta kun on tai ovat avomeisti kertoneet "kokemattomuudestaan" (=siitä, etteivät ole olleet pidemmässä parisuhteessa).
Kun taas vastaavasti moni mies onnistuu luomaan mielikuvan, että heille olsi hyvin vastenmielinen ajatus, jos nainen olisi "kokenut" (Omaisin useamman kuin yhden tai kaksi parisuhdetta ennen häntä)
Puhumattakaan eroista mielikuvissa ja kuvauksista , joita liitetään sen perusteella onko kyseessä nainen vai mies, jollla olsi ollut useita seksikumppaneita.(...)
Oma lukunsa on sitten he, joille sukupuoleen katsomatta henkilö, joka elää sinkkuna, todennäköisesti vielä selipaatissa on aina jotenkin jäänyt ilman ja paitsi ja eläisi korkeintaan puolinaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes mahdottomat löytää valmiina tälläinen paketti. Monissa on potentiaalia myös piilossa, kaikki eivät ole oikein päässeet oikeuksiinsa. Naiset voisivat tukea miehiä kasvamaan täyteen mittaansa. Samalla kasvaa itsekin ihmisenä. Kokemuksella.
Tämä on jotenkin hassua kun annetaan ymmärtää, että naiset toivoisivat löytävänsä "valmiin paketin" tai vähintään sellaisen, jota voisi helposti muuttaa helposti haluamansa kaltaiseksi. Itselleni on jäänyt täällä jonkun tai joidenkin miesten -ihan täyspäistsen oloisten kertomukset siitä, kuinka ovat saaneet käsittämättömiä ennakkoluuloja osakseen, joiltain naisilta kun on tai ovat avomeisti kertoneet "kokemattomuudestaan" (=siitä, etteivät ole olleet pidemmässä parisuhteessa).
Kun taas vastaavasti moni mies onnistuu luomaan mielikuvan, että heille olsi hyvin vastenmielinen ajatus, jos nainen olisi "kokenut" (Omaisin useamman kuin
Selipaatti :D
Mitä sinulla on tarjoita noin laadukkaalle miehelle?
Ethän vain kuvittele että sinun ei tarvi tarjota mitään ja silti olet oikeutettu saamaan parhaan mahdollisen?
Oletko itse paras mahdollinen kun semmoista itsellesikin vaadit? Tällä en tarkoita sinun omaa mielipidettä kun ihan jokainen nainen on sen verran itserakas ja omahyväinen että valehtelee olevansa paras vaikka todellisuudessa on aivan hirveä
Vierailija kirjoitti:
Ethän vain kuvittele että sinun ei tarvi tarjota mitään ja silti olet oikeutettu saamaan parhaan mahdollisen?
Oletko itse paras mahdollinen kun semmoista itsellesikin vaadit? Tällä en tarkoita sinun omaa mielipidettä kun ihan jokainen nainen on sen verran itserakas ja omahyväinen että valehtelee olevansa paras vaikka todellisuudessa on aivan hirveä
Mitähän tarkoitat tarjoamisella?
Ap
Ooppera on menneen maailman kuoleva taidemuoto, onneksi!!!
Toi Arska on helvetinmoinen supliikkimies, raksalla hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkoitat tarjoamisella?
Ap
Se tarkoittaa niitä sinun erinomaisia piirteitäsi ja käyttäytymistapoja jotka miellyttäisivät miestä.
Seksuaalinen yhteensopivuus tietty.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Suomi mies ei puhu, se vaan panee.
Virolainen markkinointinainen sanoi työkaverilleni baari tiskillä, Suomalainen mies pitkät kalsarit ja kova paneen.
Tuo toive on samaa luokkaa kuin tavata ufomies. Unohda mokoma haihattelu.
Hmmm meillä kaikilla on toiveemme... Itse ottaisin vastaan naisen, joka on lempeä ja rauhallinen. Tykkäisi matkustella ympäri Eurooppaa ja kärsisi läpi museot ja historialliset kohteet, jotka tahdon nähdä. Olisi edes osittain yhtenevä maku kirjoissa, niin voisimme vaihtaa suosituksia. Mieluiten joku ihan tavallinen kaupan kassa tai kampaaja, sillä tavallinen olen itsekkin, enkä statusta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi mies ei puhu, se vaan panee.
Virolainen markkinointinainen sanoi työkaverilleni baari tiskillä, Suomalainen mies pitkät kalsarit ja kova paneen.
Saksaasa ilotytöt tunnistavat suomalaisen miehen 100%:sesti seuraavista ominaisuuksista: Pskaset kalsarit, pienet munat ja haisee viinalle.
Mulla oli tyttis joka tykkäs tuollaisesta pikku luksuksesta johon puetaan ykköset päälle.
Ihan kiva tyty. Aina kun päästiin kotiin/hotelliin ja saatiin ovi kiinni, se meni polvilleen ja alkoi imeä uimuria.
Tämä että "tasokkaat naiset" täällä haikailevat tasoisiaan miehiä saa järjissään olevan miehen kyllä pakenemaan.
Minä olen juuri tuollainen mies ilman hyvää tuoksua (mielestäni tuoksujen käyttö arjessa ei ole sopivaa). Tinderissä lukee miten hakusessa on kulttuurista (mm. museot, teatteri, ooppera, baletti) kiinnostunut nainen, mutta viimeksi sain matchin toukokuussa.
Jos tällainen mies jostain löytyisi, hän olisi onnellisessa parisuhteessa eikä lähtisi kanssasi minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri tuollainen mies ilman hyvää tuoksua (mielestäni tuoksujen käyttö arjessa ei ole sopivaa). Tinderissä lukee miten hakusessa on kulttuurista (mm. museot, teatteri, ooppera, baletti) kiinnostunut nainen, mutta viimeksi sain matchin toukokuussa.
Mutta jos olisit ollut TIS-Jyrke niin matcheja satelisi päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän, miehen tukemisen ihmisenä kasvamisessa, äärimmäinen muoto on naamioida mies sohvatyynyksi, ettei olohuoneen sisustuksen Fengshui kärsi.
Niin minäkin naisena. Minua ei nyt ymmärretä eikä kukaan halua keskustella ellei keskustelu liity heihin itseensä samalla.