Haluaisin löytää älykkään ja keskustelutaitoisen miehen
Joka on hyväkäytöksinen, hyväntuoksuinen, sopivan itsevarma ja lähtisi kanssani museoihin ja oopperaan. Onko mahdottomat toiveet?
Kommentit (97)
Nykypäivänä on tärkeämpää olla taistelutaitoinen.
Tuo on aika laaja kirjo, millaisia ihmiset ovat noita harrastaessa. Aloitus sopisi hyvin eläkeläisille, siinä vaiheessa nuo kriteerit voisi täyttyä ja muilla, nuorempien elämän kriteereillä ei olisi niin väliä. Tiedän kuvaukseen sopivan 92 v herrasmiehen, mutta on jo naimisissa ja hoitaa vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Antaa olla vaan. Tässä voittaa se keskustelutaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi taistelutaito ja keskustelutaito olisivat toisensa poissulkevia?
Molempi parempi, etten sanois.
Sorry, olen ollut parisuhteessa kohta 25 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi taistelutaito ja keskustelutaito olisivat toisensa poissulkevia?
Molempi parempi, etten sanois.
No en koe tarvetta taistella mutta joskus on pakko lähteä mukaan.
Minä haluaisin löytää sellaisen naispuolisen ihmisen, joka kykenee tasa-arvoiseen, loppuelämän kestävään parisuhteeseen. Valitettavasti yksisarvisen löytäminen olohuoneestani on todennäköisempää.
Kuten moni muukin. Paras vinkkini on, että valitse sellainen joka on avoin kokeilemaan erilaisia asioita. Sellainen positiivinen mies, joka on utelias elämää kohtaan. Ei siis välttämättä ole niin merkitystä, onko teillä alkuvaiheessa paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita, avoimet ihmiset keksivät niitä kyllä. Jos etsit vain sellaista miestä, joka jo käy oopperassa ja täyttää muutenkin kaikki kriteerit, sinulla on paljon kilpailijoita.
Minä löysin. Kuukauden päästä nämä ominaisuudet valitettavasti rapisivat pois, ja käsiin jäi piereskelevä juntti, joka halveksii kaikenlaista ns. sivistyneempää kulttuuria. En luota enää ikinä yhteenkään mieheen.
Mikäs siinä. Lähdetkö itse mukaan sieneen ja vaeltamaan?
Katse peiliin. Oletko itse lempeä ja avarasydäminen!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen mutta et löydä minua. Olen naisilta piilossa koska viihdyn paremmin ilman muiden vaatimuksia.
Minäkin olen tuollainen mutta kun olen varattu. Nähdään oopperassa!
Tältä palstaltahan sellainen löytyy alta aikayksikön ....
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä pitää olla?
n. 175 cm tai enemmän.
Ap
AP kirjoitti:
Joka on hyväkäytöksinen, hyväntuoksuinen, sopivan itsevarma ja lähtisi kanssani museoihin ja oopperaan. Onko mahdottomat toiveet?
Eiväthän nuo ole mahdottomat toiveet, mutta ne kymmenen muuta, joita et tähän listannut tuhoavat yhtälön. Täydellistä elämää ei ole kuin elokuvissa ja influenserien tarinoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Lähdetkö itse mukaan sieneen ja vaeltamaan?
Mielelläni lähden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP kirjoitti:
Eiväthän nuo ole mahdottomat toiveet, mutta ne kymmenen muuta, joita et tähän listannut tuhoavat yhtälön. Täydellistä elämää ei ole kuin elokuvissa ja influenserien tarinoissa.
Mitähän nämä muut toiveet mahtavat olla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kirjoitti:
Mitähän nämä muut toiveet mahtavat olla?
Ap
Kertoisitko itse?
-eri
Keskustelutaitoisen. :D Toivotan onnea. No ei vaan, kai niitä jossain on?
Arska on paras!