Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa sinulla on ollut korona?

Vierailija
02.10.2024 |

Itsellä nyt kolmas kerta, jos kotitesteihin on luottamista.

Kuinka monta kertaa sinulla on ollut korona?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja isossa kaupungissa, 0 kertaa.

Vierailija
22/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Ei yhtään rokotetta. Olen reilu 50 vuotias nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 rokotetta.

0 koronaa.

Vierailija
24/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa varmuudella, kesäkuussa oli selvästi lievempi tauti ja testi näytti hyvin heikosti positiivista, joten en ole varma siitä kerrasta. Yritän välttyä jatkossa kokonaan. 2. kerran jälkeen on särkenyt päätä liian usein.

Vierailija
25/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa. Kolme rokotetta.

Vierailija
26/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on ollut niin harvoin? Asutteko jossain syrjäkylällä?

Minulla on ollut n 6 - 7 kertaa. Uusperhe Helsingissä, kaikki lapset eri kouluissa ja vanhemmat eri ammateissa, joissa kohtaa paljon ihmisiä. Ensimmäinen tuli matkoilta, seuraavat kotimaasta.

Korona muuten tutkitusti heikentää immuniteettia, että kun sen saueärastaa, saa helpommin sekä sen uudestaan että myös kaikkia muita sairauksia.

Nolla koronaa, asun Helsingissä. Kahden aikuisen perhe, altistutaan kyllä töissä paljon ihmisille. Rokotukset kunnossa ja varovaisuutta käsihygienian kanssa jne. Enkä sano siis todellakaan, että olisin jotenkin omasta viisaudestani välttynyt - olen vaan sattunut välttymään.

Vierailija
27/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mua pelottaisi, jos ei olisi jo muutaman kerran sairastanut. En kyllä silti enää haluaisi uudestaan. Pitkään kestää toipua, vaikka lievänäkin sairastaisi. T. Ope Vantaalta, kolme rokotetta ja kolme testattua koronaa, pari epäilyä lisäksi

Vierailija
28/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti. Helmikuussa 2020 oli niin paha, että tuntui kuin kuolisi. Oireet jatkuivat monta kuukautta. Oli varmasti biologinen ase, sillä niin erikoiset oireet. Kun kävin rokotuksessa, niin sairaanhoitaja ihmetteli, että pahimaat oireet iskeneet nuoriin, hyväkuntoisiin miehiin, joilla on vähiten tukiverkkoja elämässään.

Mistähän se hoitaja tiesi itse kunkin tukiverkkojen tilanteen?

Oli soittanut potilaille joissain muissa asioissa, jotka sitten olivat kiitelleet häntä, koska ketään muuta ei ollut kiinnostanut kun ovat niin heikossa kunnossa.

Vierailija
29/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa labrassa varmistettuna. 3 rokotetta. Sairastin hyvin lievänä taudit. Kaikkia flunssia en enää myöhemmin testannut.

Vierailija
30/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi yhden kerran olla. Nykäsin 0.7l rommipullon ja vähän räkä lensi ja heikotti. Testissä en ole käynyt ikinä enkä ottanut pilipali rokotteita.  Ei tuollainen flunssa nyt isoa miestä kaada. m39

Vierailija
31/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 maskia

0 piikkiä

0 koronaa

Maalla on mukavaa

Vierailija
32/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa. Ikävin oire makuaistin tilapäinen menetys... tietty ilman rokotteita olisi voinut olla häijympi.

Vierailija
33/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla!

Vierailija
34/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta, kolme koronaa. Viimeisin oli pahin

Vierailija
35/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ei kertaakaan. Pientä nuhaa pahempaa oiretta ei ole ollut moneen vuoteen.

Vierailija
36/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa niin, että se on koronatestillä varmistettu. Joulukuussa 2021 ja huhtikuussa 2023. Lisäksi kaksi koronan kaltaista tautia, joista en tiedä, että olivatko ne korona kun sitä ei testattu.

Vierailija
37/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ei kertaakaan. Pientä nuhaa pahempaa oiretta ei ole ollut moneen vuoteen.

Ja rokotteita 3. 

Vierailija
38/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime marraskuussa oli sellainen flunssa että todennäköisesti oli korona (en testannut). Mutta esim makuaisti lähti ja eikö sen pitänyt olla tyypillinen oire. Korkeaa kuumetta oli vain noin 3-4 päivää mutta itse tauti kokonaisuudessaan kesti kyllä pari viikkoa.

t. sitä ennen kolmesti rokotettu

Vierailija
39/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään rokotetta ja nolla tartuntaa.  Maski  suojana  kaupoilla käydessä. Käsidesiä  myös aina tarvittaessa. Ikä 65v keskisuuri kaupunki.

Vierailija
40/47 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, mua pelottaisi, jos ei olisi jo muutaman kerran sairastanut. En kyllä silti enää haluaisi uudestaan. Pitkään kestää toipua, vaikka lievänäkin sairastaisi. T. Ope Vantaalta, kolme rokotetta ja kolme testattua koronaa, pari epäilyä lisäksi

Mikä siinä pelottaisi?