Kuinka monta kertaa sinulla on ollut korona?
Itsellä nyt kolmas kerta, jos kotitesteihin on luottamista.
Kommentit (47)
Ei kertaakaan. Ei yhtään rokotetta. Olen reilu 50 vuotias nainen.
2 kertaa varmuudella, kesäkuussa oli selvästi lievempi tauti ja testi näytti hyvin heikosti positiivista, joten en ole varma siitä kerrasta. Yritän välttyä jatkossa kokonaan. 2. kerran jälkeen on särkenyt päätä liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on ollut niin harvoin? Asutteko jossain syrjäkylällä?
Minulla on ollut n 6 - 7 kertaa. Uusperhe Helsingissä, kaikki lapset eri kouluissa ja vanhemmat eri ammateissa, joissa kohtaa paljon ihmisiä. Ensimmäinen tuli matkoilta, seuraavat kotimaasta.
Korona muuten tutkitusti heikentää immuniteettia, että kun sen saueärastaa, saa helpommin sekä sen uudestaan että myös kaikkia muita sairauksia.
Nolla koronaa, asun Helsingissä. Kahden aikuisen perhe, altistutaan kyllä töissä paljon ihmisille. Rokotukset kunnossa ja varovaisuutta käsihygienian kanssa jne. Enkä sano siis todellakaan, että olisin jotenkin omasta viisaudestani välttynyt - olen vaan sattunut välttymään.
Huh, mua pelottaisi, jos ei olisi jo muutaman kerran sairastanut. En kyllä silti enää haluaisi uudestaan. Pitkään kestää toipua, vaikka lievänäkin sairastaisi. T. Ope Vantaalta, kolme rokotetta ja kolme testattua koronaa, pari epäilyä lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti. Helmikuussa 2020 oli niin paha, että tuntui kuin kuolisi. Oireet jatkuivat monta kuukautta. Oli varmasti biologinen ase, sillä niin erikoiset oireet. Kun kävin rokotuksessa, niin sairaanhoitaja ihmetteli, että pahimaat oireet iskeneet nuoriin, hyväkuntoisiin miehiin, joilla on vähiten tukiverkkoja elämässään.
Mistähän se hoitaja tiesi itse kunkin tukiverkkojen tilanteen?
Oli soittanut potilaille joissain muissa asioissa, jotka sitten olivat kiitelleet häntä, koska ketään muuta ei ollut kiinnostanut kun ovat niin heikossa kunnossa.
2 kertaa labrassa varmistettuna. 3 rokotetta. Sairastin hyvin lievänä taudit. Kaikkia flunssia en enää myöhemmin testannut.
Saattoi yhden kerran olla. Nykäsin 0.7l rommipullon ja vähän räkä lensi ja heikotti. Testissä en ole käynyt ikinä enkä ottanut pilipali rokotteita. Ei tuollainen flunssa nyt isoa miestä kaada. m39
Vierailija kirjoitti:
0 maskia
0 piikkiä
0 koronaa
Maalla on mukavaa
Kaks kertaa. Ikävin oire makuaistin tilapäinen menetys... tietty ilman rokotteita olisi voinut olla häijympi.
Kolme rokotetta, kolme koronaa. Viimeisin oli pahin
Tietääkseni ei kertaakaan. Pientä nuhaa pahempaa oiretta ei ole ollut moneen vuoteen.
Kaksi kertaa niin, että se on koronatestillä varmistettu. Joulukuussa 2021 ja huhtikuussa 2023. Lisäksi kaksi koronan kaltaista tautia, joista en tiedä, että olivatko ne korona kun sitä ei testattu.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni ei kertaakaan. Pientä nuhaa pahempaa oiretta ei ole ollut moneen vuoteen.
Ja rokotteita 3.
Viime marraskuussa oli sellainen flunssa että todennäköisesti oli korona (en testannut). Mutta esim makuaisti lähti ja eikö sen pitänyt olla tyypillinen oire. Korkeaa kuumetta oli vain noin 3-4 päivää mutta itse tauti kokonaisuudessaan kesti kyllä pari viikkoa.
t. sitä ennen kolmesti rokotettu
Ei yhtään rokotetta ja nolla tartuntaa. Maski suojana kaupoilla käydessä. Käsidesiä myös aina tarvittaessa. Ikä 65v keskisuuri kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Huh, mua pelottaisi, jos ei olisi jo muutaman kerran sairastanut. En kyllä silti enää haluaisi uudestaan. Pitkään kestää toipua, vaikka lievänäkin sairastaisi. T. Ope Vantaalta, kolme rokotetta ja kolme testattua koronaa, pari epäilyä lisäksi
Mikä siinä pelottaisi?
Sairaanhoitaja isossa kaupungissa, 0 kertaa.