Miksi eläkeläiset ajavat nuoret muuttamaan pois pieniltä paikkakunnilta?
Tässäkin talossa asui juuri nuori mies joka muutti pois. Oli kohtelias eikä pitänyt meteliä. Jatkuvasti suureen ikäryhmään kuuluvat naapurit haukkuivat häntä selän takana ja pän naamaa ja käyttäytyivät todella inhottavasti häntä kohtaan.
Olen itsekin jo kuusikymppinen ja työvuosia ei enää montaa edessä, mutta olen kyllästynyt siihen ettei täällä tule enää vastaan muita kun eläkeläisiä ja muutamia maahanmuuttajia. Ainoastaan hoidettavia ja hoitajia ei ole.
Kommentit (6)
No piditkös tämän kohteliaan ja hiljaisen nuoren miehen puolta? Vai olitko hiljaa ja katsoit sivusta kiusaamista?
Tuskin oli ainoa syy. Nuorille ei ole tulevaisuutta muuttotappiokunnilla joissa ainut työllistäjä on vanhustenhoito. Ei kaikki sovellu hoitoalalle. Eikä kukaan halua olla loppuelämäänsä kuntouttavassa työtoiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
No piditkös tämän kohteliaan ja hiljaisen nuoren miehen puolta? Vai olitko hiljaa ja katsoit sivusta kiusaamista?
En minulla ole tapana puuttua naapureiden asioihin niin kuin normaalt ihmiset toimivat. Panin vaan merkille.
Ei meitä suureen ikäryhmään kuuluvia haittaa TYÖSSÄKÄYVÄT nuoret mutta kun suurin osa on laiskoja vätyksiä joita ei työnteko kiinnosta. Haluavat päästä kaikesta mahdollisimman helpolla
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä suureen ikäryhmään kuuluvia haittaa TYÖSSÄKÄYVÄT nuoret mutta kun suurin osa on laiskoja vätyksiä joita ei työnteko kiinnosta. Haluavat päästä kaikesta mahdollisimman helpolla
Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään käykö joku naapuri töissä vai ei tai minkä verran tekee töitä vai työskenteleekö kenties etänä, kunhan noudattaa järjestyssääntöjä. Eikö teillä ole muuta tekemistä kun puuttua muiden asioihin ja haukkua omien olettamustenne perusteella???
Tuskinpa ne eläkeläiset sitä teki. Nuori ihminen huomasi että paikkakunnalla ei ole tulevaisuutta ja lähti. Näin käy varmaan kaikissa muuttotappio paikkakunnissa, kun ei ole töitä eikä palveluita eikä omanikäistä seuraa.