Kuinka monta kertaa sinulla on ollut korona?
Itsellä nyt kolmas kerta, jos kotitesteihin on luottamista.
Kommentit (47)
Kaikki annetut rokotteet olen ottanut, maskeja ja käsidesiä käyttänyt sekä varonut isoja ihmismassoja. En ole kertaakaan sairastanut. Olen yli seitsemänkymppinen.
Pelasin 70-luvulla koronaa. Oli perunajauhoja liukasteena pelipöydällä.
Kahdesti. Helmikuussa 2020 oli niin paha, että tuntui kuin kuolisi. Oireet jatkuivat monta kuukautta. Oli varmasti biologinen ase, sillä niin erikoiset oireet. Kun kävin rokotuksessa, niin sairaanhoitaja ihmetteli, että pahimaat oireet iskeneet nuoriin, hyväkuntoisiin miehiin, joilla on vähiten tukiverkkoja elämässään.
Viime joulukuussa sairastin koronan ensimmäistä kertaa, eikä ole sen jälkeen näkynyt. Kaipa se sitten iskee taas loppuvuodesta...
Oireina olivat neljä päivää kestänyt yli 39 asteen kuume, nivelkivut ja ihmeelliset makuaistin vääristymät.
Mulla on kaksi rokotusta, mutta viimeisimmästä on jo kolme vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään (3 rokotetta)
Sama täällä!
Nyt myytävänä vähän käytettyjä maskeja, vain hetken citarin parkkipaikalla maanneita pilkkahintaan, tule ja hae omasi.
(piikit ei sisälly hintaan)
Ps. mahdollisista haittavaikutuksista ei voi valittaa ja tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Korona kahvia.
Korona pelilauta.
Korona ompelukone.
Korona olut.
Korona paistaa taivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti. Helmikuussa 2020 oli niin paha, että tuntui kuin kuolisi. Oireet jatkuivat monta kuukautta. Oli varmasti biologinen ase, sillä niin erikoiset oireet. Kun kävin rokotuksessa, niin sairaanhoitaja ihmetteli, että pahimaat oireet iskeneet nuoriin, hyväkuntoisiin miehiin, joilla on vähiten tukiverkkoja elämässään.
Mistähän se hoitaja tiesi itse kunkin tukiverkkojen tilanteen?
Ei yhtään, en ole ottanut myöskään yhtään rokotetta.
0 kertaa. Olisi kyllä ollut hyvä olla sekin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
🤣😂😂😂
Ilmeisesti yksi omikron, mutta ei ole varmuutta kun tuota ei varmistettu eli testiä en tehnyt, enkä tuon takia lääkäriin tai sairaalaan onneksi joutunut. En ole ottanut yhtään rokotetta.
Ilmeisesti vaan yksi, kesällä 2023. Miehelläni myös sekä hänen vanhemmilla. Mieheltä tarttui itseeni sekä vanhempiin. Aika helppo onneksi, siitä vaan jäi 4 viikkoa kestävä väsymys ja miehelleni 4 viikkoa kestävä yskä
Miten teillä on ollut niin harvoin? Asutteko jossain syrjäkylällä?
Minulla on ollut n 6 - 7 kertaa. Uusperhe Helsingissä, kaikki lapset eri kouluissa ja vanhemmat eri ammateissa, joissa kohtaa paljon ihmisiä. Ensimmäinen tuli matkoilta, seuraavat kotimaasta.
Korona muuten tutkitusti heikentää immuniteettia, että kun sen saueärastaa, saa helpommin sekä sen uudestaan että myös kaikkia muita sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on ollut niin harvoin? Asutteko jossain syrjäkylällä?
Minulla on ollut n 6 - 7 kertaa. Uusperhe Helsingissä, kaikki lapset eri kouluissa ja vanhemmat eri ammateissa, joissa kohtaa paljon ihmisiä. Ensimmäinen tuli matkoilta, seuraavat kotimaasta.
Korona muuten tutkitusti heikentää immuniteettia, että kun sen saueärastaa, saa helpommin sekä sen uudestaan että myös kaikkia muita sairauksia.
Asun pienellä paikkakunnalla mutta reissaan paljon ulkomailla, en silti ole koronaa sairastanut.
Ei kertaakaan. Puuttuu listasta!