Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.

Vierailija
02.10.2024 |

Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.

Kuka yllättyi?

Kommentit (3191)

Vierailija
1161/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisiahan naiset on Maisalle..

Mistä? Miksi kukaan ei kerro Mistä pitää olla kateellinen.

Kateellinen silikonirinnoista, hiustenpidennyksistä, kynsien laittamisesta, ulkomaan matkoista. Esim.noista. Moni tosin laittaa rahansa johonkin muuhun. Kuka edes haluaisi olla kyseenalainen julkkis ja olla törkylehtien riepoteltavana.

Hmm omat rinnat on yhtä isot kuin hänellä ilman silikoniakin...pitkistä kynsistä en tykkää. En vieläkään ymmärrä.

Mulla on noin B-kupin rinnat ja ne on mulle täysin sopivat. Isommissakaan ei olisi mitään vikaa (kunhan ei ole niin isot että aiheuttaa selkä/hartiakipuja) mutta ei ole näissäkään. Miksi pitäisi olla

Sain kerran isorintasen jota olin himoinnut..tissie alta kauhia haju..nii kuulkaa lerpahti..ja mie läksin..ei kyenny ei

Vierailija
1162/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun oli seurannut miehensä exää jossain jäähallin parkkipaikalla ja huutanut ääneen solvauksia. Ihana nainen ja äiti

Huono itsetunto...oliko totta se mikkin muksun kohtelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse asiassa sairaanhoitajan palkka voi vaihdella todella paljon paikasta riippuen ja hoitajan peruspalkkahan on monessa paikassa itse asiassa aika pieni, paljon vähemmän kuin 3000."

Sairaanhoitajan peruspalkka on kylläkin nykyään jotain 2900 €.

Maisa on LÄHIHOITAJA, ei sairaanhoitaja.

Voiko lähihoitaja olla osastosihteeri. Kun joku niin väitti. Rekrytoija-apulaisena voi kyllä olla, lähärien rekryssä.

Pandemia-aikana Maisa oli korona- neuvontapuhelimessa. Ilmeisesti hän ei halua - tai ei päästetä - potilastyöhön.

Kyllä lähihoitaja voi olla osastosihteeri, varmaan valtaosa osastosihteereistä on lähihoitajataustaisia. Luulen, ettei Maisa itse halua potilastyöhön, semmoinen kuva hänestä on välittynyt.

Vierailija
1164/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa on joutunut jonkinlaiseksi pahoinpitelyn tms uhriksi välikohtauksessa Vantaalla asunnossa. Poliisi on käynyt paikalla. Uutisen mukaan Maisan puoliso ei liity tapaukseen. 

Onko salasuhdekuviossa provosoitunut tilanne? 

Vierailija
1165/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa Torppa on joutunut jonkinlaiseksi pahoinpitelyn tms uhriksi välikohtauksessa Vantaalla asunnossa. Poliisi on käynyt paikalla. Uutisen mukaan Maisan puoliso ei liity tapaukseen. 

Kuka on todellinen uhri, niin se selvinnee myöhemmin. Maisa voi sanoa ihan mitä vaan.

Vierailija
1166/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin mukaan tapauksesta kirjattiin rikosilmoitus nimikkeillä kotirauhan rikkominen ja lievä pahoinpitely."

Vierailija
1167/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.

Näistä potilastietourkinnoista on niin paljon varoittavia esimerkkejä julkisuudessa, että tuskin edes Maisa on niin tyhmä, että moiseen sortuisi.

Vierailija
1168/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin mukaan tapauksesta kirjattiin rikosilmoitus nimikkeillä kotirauhan rikkominen ja lievä pahoinpitely."

Maisan julkisuushiljaisuus on päättynyt 🙂

Nyt on rytinällä otsikoissa päivästä toiseen 

Vierailija
1169/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastissa ei tekstin perusteella maisasta mitään mutta noita iänikuisia jp ja Helena juttuja 👿 

Vierailija
1170/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse asiassa sairaanhoitajan palkka voi vaihdella todella paljon paikasta riippuen ja hoitajan peruspalkkahan on monessa paikassa itse asiassa aika pieni, paljon vähemmän kuin 3000."

Maisa on pelkkä lähihoitaja eli palkka max 2000e. Kohta nähdään verotettavat tulot!

Vierailija
1171/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme hurraa huutoa Maisalle! Maisa, Maisa, Maisa! LoL.

Vierailija
1172/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Is kertoo jostain välikohtauksesta. Aika epämääräisesti toki.

Vierailija
1173/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta onko Maisa siis ihan koulutustaan vastaavassa työssä sairaalassa? Jee! Täytyy sanoa, etten uskonut hänen jaksavan normaalia työelämän pakerrusta. Ihminen voi siis ryhdistäytyä.  Hyvä Maisa! Vapaa-ajan hommat on sitten toinen asia. Niissä vanha meno näyttää jatkuvan.

Hän ei ole enää miljonäärin rouvake, niin on käytävä töissä, haluaisi tai ei. Pakko on jännä kannustin.

Mutta muitakin keinoja on kaihtaa työhön menoa, Söffee on hyvä esimerkki tästä. Larppaa miljonäärin vaimoa, vaikka on varmasti joka päivä hiuskarvan varassa, milloin rillimiljonääri päättää vaihtaa toiseen. Mikkihiiri ilmeisesti kuitenkin on ihan hyvätuloinen ja Maisan tulot melko pienet. Mikkis olisi varmasti mahdollistanut Maisan kotiinjäämisen, kun noilla Maisan tuloilla ei juhlita. Mutta ehkä Maisa on yrittänyt elää kunnollista keskiluokkaisen perheen elämää ja käydä töissä, mutta nyt on tullut kyllästyminen tähän kotileikkiin ja jännitystä on pitänyt taas lähteä hakemaan.

Vierailija
1174/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkähän asunnossa Maisa on ollut? Sen salasuhdemiehen luona? Onko ex tyttöystävä tullut paikalle ja tilanne eskaloitunut? 

Vierailija
1175/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä lähihoitaja eli palkka max 2000e.

Näin yleisesti: En tiedä mistä olet tämän luvun saanut päähäsi, mutta sh:n ja lärin palkkaero on muutama sata euroa nykyisin. Tästä on täälläkin paljon puhuttu kun moni ihmettelee miksi edes kouluttautui enemmän. 

Toki palkassa iso ero tulee siitä tekeekö vain päivävuoroa vai kolmivuorotyötä. 

Vierailija
1176/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa on osastosihteeri Hyvinkään sairaalassa. Eli tekee pienipalkkaista lähärin hommaa.

Itse olen os.siht. ja palkkani on noin 3000 e/kk, tässä ikälisät toki mukana. En sanoisi kauhean pieneksi.

No ei varmasti ole noin paljoa :D. Osastosihteeri siis sun mielestä saa enemmän kuin sairaanhoitaja. Jep jep.

Se on sinun ongelmasi jos et usko, siinä se palkkakuitissa seisoo, on seissyt jo uudemman vuoden  :) 

Törpön verotettavat tulot on jotain vähän reilu 20te vuodessa. Googlaa itse. Eli ei tienaa moisia,

Olettekos itse töissä, taitaa mennä tuet seiskalehden tilauksiin ja sidukkaan.

Vierailija
1177/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa on pelkkä lähihoitaja eli palkka max 2000e. Kohta nähdään verotettavat tulot!

Mitä sulla on hoitoalan ihmisiä vastaan? Lähäri tienaa kyllä enemmän kuin tuon ja lisien kanssa reippaasti enemmän.

Vierailija
1178/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan poliisimies työskentelee Itä-Uudenmaan poliisissa joten voi hyvinkin asua Vantaalla ja kotirauhan häirintä ja lievä pahoinpitely ovat ehkä tapahtuneet hänen luonaan. Jutun mukaan Mikko ei liity tapaukseen. Veikkaan että Sahra käynyt ovella ja syntynyt riitaa. Maisa on voinut keksiä päästään tuon lievän pahoinpitelyn kostaakseen Sahralle. Hän on ennenkin selittänyt vaikka mitä satuja väittäen mm. olevansa raskaana ja kiristänyt sen turvin rahaa miehiltä. Tutkinnanjohtajakin oli joutua virkarikossyytteeseen kun oli uskonut Maisan valheet ja tarinat liittyen Maisan pojan isään ja häneen liittyneeseen rikostutkintaan.

Vierailija
1179/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla on hoitoalan ihmisiä vastaan? Lähäri tienaa kyllä enemmän kuin tuon ja lisien kanssa reippaasti enemmän.

Tarvitseeko tässäkin ketjussa vääntää hoitoalan palkoista ja muusta asiaan liittymättömästä? Täällä keskustellaan Maisasta ja Maisan uusimmista elämänvaiheista. Häviää muiden kaikki  kommentit kaiken turhan p.jauhannan sekaan. 

Vierailija
1180/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokeneet lähäritutut vetää kolmivuorotyöstä yli 3000e, ei sillä et sekään hyvä palkka on, mutta kuitenkin. 

mulle itselleni oli suuri yllätys että sh:n ja lähärin palkka on niinkin lähellä toisiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi