Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.

Vierailija
02.10.2024 |

Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.

Kuka yllättyi?

Kommentit (3191)

Vierailija
1121/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa vaikuttaa kylmältä ja sellaiselta ihmiseltä, joka ei omaa minkäänlaista moraalia. Oikeasti, paneskelee ex-ystävänsä ja oman kummilapsensa isän kanssa, eikä näe siinä mitään väärää? Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Tai oikeastaan naisia, koska miehethän nyt ei ajattele kuin alapäällään joten niiltä nyt ei voi mitään selkärankaa odottaakaan. Ihan sama vaikka kyseessä on ex-ystävä (ja siihenkin välit menneet ilmeisesti poikki Maisan omien tekojen takia), niin ei ystävien miehiin tai kummilapsen isään kosketa. Jotenkin ihan sairasta ja niinno, moraalitonta touhua. Miehethän nyt pánee vaikka mitä sen enempää ajattelematta, joten ei mikään ihme, että tuo löytää aina uuden höynäytettävän. Tosin mietin kyllä, ihmetteleekö ne miehet kun todellisuudessa tuo nainen ei vastaa ollenkaan niiden somessa olevien kuvien naista. Muutenkin tuo nainen vaikuttaa niin kylmältä ja arvaamattomalta, etten tiedä, uskaltaisiko tuon kanssa edes olla kah

Kyllä olet ilkeä ihminen, hanki oma elämä. Kyseisen henkilön asiat ei kuulu sinulle, oletko koskaan edes nähnyt muuta kuin 7 juoru palstoilla. Hänen suhteensa ja sekava elämä on hänen ja lähipiirin ongelma. 

Vierailija
1122/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi poliisimies Jukka asuu Vantaalla, niin voihan se olla että exä tuonut/hakenut lasta häneltä.

Ja jos Torppa siellä jo emännöi, niin kyllähän siinä saattaa kiehahtaa.

Itse katkaisisin kokonaan välit, jos minun lapseni kummitäti(dit) alkaisi paneskekemaan minun lapseni isän kanssa, muuttaisi hänen luokseen heti, varsinkin kun omakin eroni olisi vielä tuore.

Koska kun valitset lapsellesi kummia, niin yleensä hän on hyvin läheinen henkilö, johon sinä luotat, ja jolle avaudut henkilökohtaisista asioistasi.

Olet kuvitellut, että saat häneltä tukea elämäsi varrella.Et voisi koskaan uskoa, että hän näin sinua kohtelisi 

Lisäksi tuollainen Torppa ei ajattele pätkän vertaa kuinka traumatisoivaa hänen käytöksensä on kaikkien lapsille. He tuntuvat olevan kuin keittiökalusto, jota voi siirrellä mielin määrin paikasta toiseen, välittämättä siitä kuka sen ääressä kulloinkin syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavallinen perus mamma. Voisin jopa väittää, että ei ole ihan minun makuuni.

Mutta meikkauksella, tuoksuilla sekä pukeutumisella saa taikoja aikaan ja en ihmettele jos miehet lankeavat tämän blondin pauloihin. Kuka vaan voi esittää hetken unelmien kumppania.

Vierailija
1124/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa on osastosihteeri Hyvinkään sairaalassa. Eli tekee pienipalkkaista lähärin hommaa.

Itse olen os.siht. ja palkkani on noin 3000 e/kk, tässä ikälisät toki mukana. En sanoisi kauhean pieneksi.

No ei varmasti ole noin paljoa :D. Osastosihteeri siis sun mielestä saa enemmän kuin sairaanhoitaja. Jep jep.

Se on sinun ongelmasi jos et usko, siinä se palkkakuitissa seisoo, on seissyt jo uudemman vuoden  :) 

Törpön verotettavat tulot on jotain vähän reilu 20te vuodessa. Googlaa itse. Eli ei tienaa moisia,

Vierailija
1125/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi poliisimies Jukka asuu Vantaalla, niin voihan se olla että exä tuonut/hakenut lasta häneltä.

Ja jos Torppa siellä jo emännöi, niin kyllähän siinä saattaa kiehahtaa.

Itse katkaisisin kokonaan välit, jos minun lapseni kummitäti(dit) alkaisi paneskekemaan minun lapseni isän kanssa, muuttaisi hänen luokseen heti, varsinkin kun omakin eroni olisi vielä tuore.

Koska kun valitset lapsellesi kummia, niin yleensä hän on hyvin läheinen henkilö, johon sinä luotat, ja jolle avaudut henkilökohtaisista asioistasi.

Olet kuvitellut, että saat häneltä tukea elämäsi varrella.Et voisi koskaan uskoa, että hän näin sinua kohtelisi 

Lisäksi tuollainen Torppa ei ajattele pätkän vertaa kuinka traumatisoivaa hänen käytöksensä on kaikkien lapsille. He tuntuvat olevan kuin keittiökalusto, jota voi siirrellä mielin määrin paikasta toiseen, välittämättä siitä kuka sen ääressä kulloinkin syö.

Oletko mt lääkityksellä oleva hompsuinen tyhjäpää joka täällä moralisoi ihmisiä lehtijuttujen perusteella. Et edes tunne ihmistä, on sulla otsaa. Selvittäkööt nämä henkilöt itse sotkunsa.

Vierailija
1126/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa on osastosihteeri Hyvinkään sairaalassa. Eli tekee pienipalkkaista lähärin hommaa.

Itse olen os.siht. ja palkkani on noin 3000 e/kk, tässä ikälisät toki mukana. En sanoisi kauhean pieneksi.

No ei varmasti ole noin paljoa :D. Osastosihteeri siis sun mielestä saa enemmän kuin sairaanhoitaja. Jep jep.

Se on sinun ongelmasi jos et usko, siinä se palkkakuitissa seisoo, on seissyt jo uudemman vuoden  :) 

Törpön verotettavat tulot on jotain vähän reilu 20te vuodessa. Googlaa itse. Eli ei tienaa moisia,

Niin ja kauanko Maisa on ollut töissä? Onko sulla ymmärryksessä nyt vikaa, kun ei paksuun kalloon tunnu menevän, että palkka nousee sitä mukaa kun työvuosia kertyy. Liekö Maisa edes sairaalalla töissä vai onko huhu vaan tämäkin.

Vierailija
1127/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti kyylätä, typerä olet!!!

Vierailija
1128/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan täytyy olla noita. En muuten keksi, miten hän saa noita miehiä pauloihinsa. Ok, isot tissit löytyy, mutta kyllä yleensä se luonne on kuitenkin ratkaisevammassa asemassa, eikö? Jotain taikavoimia hänellä on, kuten vissiin narsisteilla useinkin.

Vierailija
1129/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas mennään. Harmi kun sillä ei ole julkinen insta, niin ei voi tehdä uhriutumispäivitystä tai uutta power woman -avautumista, kuinka on ilkeiden ihmisten yläpuolella, eikä lähde julkisesti haukkumaan ketään, vaikka aihetta olisi. Niin paitsi Mikon eksän aikoinaan haukkui, kuinka on rahavaikeuksissa ym. Nämä Maisan erot on aina niin dramaattisia, että varmasti tästäkin vielä kuullaan lisää.

Vierailija
1130/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.

Maisa on toimistotyöntekijänä. Perus sihteeri.

Vierailija
1131/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisan täytyy olla noita. En muuten keksi, miten hän saa noita miehiä pauloihinsa. Ok, isot tissit löytyy, mutta kyllä yleensä se luonne on kuitenkin ratkaisevammassa asemassa, eikö? Jotain taikavoimia hänellä on, kuten vissiin narsisteilla useinkin.

Meikilläkö se häivyttää sen ison syylän nenästään, joka noidilla siis aina on?

Vierailija
1132/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten polliisi mies sotkee asiansa nuin.Maisulilla ei vissii ollut kauhia lämpimät välit it ukkosa mukulaa..ni nyt tämä polliisi antaa suhrumaisulin olla lapsensa kanssa tekemisissä...en ihmettele että exällä olis kiehahtanut..ja maisuli uhrina soittanut salamana jetsonit paikalle..

Vierailija
1133/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M pelaa saman hyväksi havaitun kaavan mukaan. Käsikirjoitus vaan toimii..

Tätä ei dramaturgit osaisi itse keksiä!

Vierailija
1134/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukko-Maisa taas vauhdissa. Toivottavasti poliisi ymmärtää suojella lapsiaan

Vierailija
1135/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tosin mietin kyllä, ihmetteleekö ne miehet kun todellisuudessa tuo nainen ei vastaa ollenkaan niiden somessa olevien kuvien naista."

Maisalla on  daisat, se riittää. Ei ne muuta mieti.

Voi tuota kateuden määrää, nosta se lihava perseesi ja mene vaikka ulos, kannattaa lukea muutakin nuin roskalehteä

Mistä Maisalle pitäisi olla kateellinen? Hän on lähes kouluttamaton tyhjäpää, hänellä ei ole yhtään oikeaa ystävää, ajelee miehensä velka Teslalla, Latvalan ostama luxuslaukku olallaan, hylkäsi oman esikoisensa, näköjään nyt myös tyttärensä, pönkittää omaa olematonta itsetuntoaan paneskelemalla kavereitten miehiä. Nämä todellakin ovat asioita, joista hänelle kannattaa olla kateellinen :D

Vierailija
1136/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä Torpan dissaus alkaa tällä palstalla. Maisa ja me muut saatiin olla rauhassa useampi vuosi, oi sitä ihanuutta. Ilmeisesti ei itse tyrkytä itseään julkisuuteen vaan haluaa elää rauhassa niin hittoako media uutisoi hänestä. Jättäisivät rauhaan.

Vierailija
1137/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tosin mietin kyllä, ihmetteleekö ne miehet kun todellisuudessa tuo nainen ei vastaa ollenkaan niiden somessa olevien kuvien naista."

Maisalla on  daisat, se riittää. Ei ne muuta mieti.

Voi tuota kateuden määrää, nosta se lihava perseesi ja mene vaikka ulos, kannattaa lukea muutakin nuin roskalehteä

Hanki elämä. Mene ulos, siellä on kaunis ilma. Mene lenkille. Mene töihin. Ota lääkkeet. Olet kateellinen. Olet lihava. Olet ruma. Olet valas.

No niin, tässä koko argumenttipatteristo sinulle jatkokeskustelua varten. Ole hyvä.

Vierailija
1138/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Maisan lapset ja työn voisi jättää näistä spekulaatioista pois. Maisan miehiä voi kritisoida ja Maisan omia peliliikkeitä, mutta ei välttämättä aivan joka ikistä asiaa Maisan elämässä ei ole tarpeen vetää lokaan.

Vierailija
1139/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torppa provosoi omilla valinnoillaan, käytöksellään ja varmasti myös sanoilla toisia käymään "kimppuunsa". 

Jos ihminen kunnioittaa puolisoaan, exiään, lapsiaan ja läheisiään, niin vaikka tulisi ero, jos osaa fiksusti ja hienotunteisesti asiat hoitaa, niin ne erot sujuvat jollain tavalla fiksusti.

Mutta kun pettää, on silloin valehdellut jo paljon, eikä ajattele sitä miten tuo uskottomuus vaikuttaa toiseen ja muihin läheisiin, eikä ajattele sitä, että hyppää heti toisen punkkaan, josta jo monet läheiset järkyttyy, saati kun on kaikilla pieniä lapsi, niin onko ihme jos joku jo vähän hermostuu ja käy kiljumassa ovella.

Mutta Torppahan on mielellään aina ollut uhri. Yhdessäkään parisuhteessaan, eikä eroissaan hän ole ollut millään tavoin syyllinen, ainahan se on ollut kaikkien muiden syy.

Säälittävä ihminen, mutta ennenkaikkea, säälittävä puoliso ja äiti.

Torppa kaivaa omaa kuoppaansa. Tulee vielä aika, jolloin Torpan ainoa annettava ei enää kiinnosta. Miehet taas saavat tasan sitä mitä tilaavat, joten ei riitä säälipisteitä. Ainoa mikä tässä pelleilyssä suututtaa on lapset. Henkisesti kypsymättömät aikuiset tanssii narsistin pi**un tahtiin, kukaan ei ajattele ensisijaisesti lasten parasta. Ei mikään ihme, että mielenterveysongelmat lisääntyy, kun aikuisten käytös on tätä luokkaa.

Vierailija
1140/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottais sellasen poliisin ammattitaitoon jonka arvostelukyky on niin surkea että maisaan koskee. Häpeäks tälle yhteiskunnalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän