IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.
99,9 prosentin varmuudella Maisa ei ole töissä HUSilla rekrytoijana; etenkin, jos henkilön nimi on Maisa Heinola.
Maisa Torppa on nimi julkisuudessa esiintymistä varten. Maisa Torpan oikea nimi on Elina Heinola eikä Maisa Heinola tai ainakin tällaisessa käsityksessä itse olen.
Huijareilla on tapana tuo eri nimien käyttäminen eri yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillähän meinaa yksin pärjätä, taloudellisesti?
No, onlyfans...
Mene kuule ihan itse sinne selluliitti persettäsi näyttämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.
99,9 prosentin varmuudella Maisa ei ole töissä HUSilla rekrytoijana; etenkin, jos henkilön nimi on Maisa Heinola.
Maisa Torppa on nimi julkisuudessa esiintymistä varten. Maisa Torpan oikea nimi on Elina Heinola eikä Maisa Heinola tai ainakin tällaisessa käsityksessä itse olen.
Mun mielestä mä olen nähnyt terhikissä nimellä Maisa Heinola, Elinasta en tiennyt ennen tätä ketjua.
Maisa Elina Heinola, o.s. Torppa, s. 17. huhtikuuta 1991) on suomalainen mediapersoona, lähihoitaja ja lentoemäntä. Vuonna 2009 hän voitti Miss Bikini -kisan 17-vuotiaana.
Meni kyllä sinivuokolta uskottavuus kertaheitolla. Maisa taas hinkannut kumikannujaan setämiestä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse asiassa sairaanhoitajan palkka voi vaihdella todella paljon paikasta riippuen ja hoitajan peruspalkkahan on monessa paikassa itse asiassa aika pieni, paljon vähemmän kuin 3000."
Sairaanhoitajan peruspalkka on kylläkin nykyään jotain 2900 €.
Maisa on pelkkä lähihoitaja eli palkka max 2000e. Kohta nähdään verotettavat tulot!
Mitä sulla on hoitoalan ihmisiä vastaan? Lähäri tienaa kyllä enemmän kuin tuon ja lisien kanssa reippaasti enemmän.
Miinus verot, surkea palkka.
Miinus verot, niin mitäpä jää?
Puukko-Maisa taas jossain välien selvittelyssä 😅 Ketä nyt on uhkaillut. Ei kai kukaan niin hölmö ole, että luulee tota uhriksi.. 🤡
Voisko olla, että kyseessä on Sahra jolla paloi hermot, koska Maisa provosoi. Niin tyypillistä narsistin käytöstä. Voin hyvin kuvitella, että on ollut joku lasten vaihto tms lapseen liittyvä ja Maisa on siellä lällätellyt ja provoisoinut narsistiseen tyyliin.
Narsistin eksänä tiedän, että normaali ihminen on aivan avuton ja ihan sekoamispisteessä kun joutuisi olemaan tuossa tilanteessa, missä narsisti provoaa ja kaiken lisäksi paikkana sun lapsen toinen koti jonka on nyt vallannut ihminen joka on pilannut sun elämän.
Kaikki sympatia Sahralle vaikka olisi menettänyt malttinsa eksänsä luona <3
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, miten monta kassia Maisalla oli poistuessaan nyxän asunnolta? Oliko joutunut keräämään kamansa ja lähtemään.
Toivottavasti nyhverönyyssönen ei ota takaisin noin ilkiää ihmistä.
Miksi Maisan uudet suhteet "alkaa_ aina tappelulla? Jotain käsikähmää ja riehumista joka v_t_n kerta. Oisko aika hänenkin katsoa peiliin kun jatkuvasti ajautuu tuollaisiin tilanteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillähän meinaa yksin pärjätä, taloudellisesti?
No, onlyfans...
Mene kuule ihan itse sinne selluliitti persettäsi näyttämään!
Onko osastonsihteerillä lounastauko?
Lapset aina kärsii näissä aikuisten sekoiluissa..Niin monta tarinaa niin julkkisten elämästä kuin tavistenkin sekä monta muuta tarinaa jotka eivät koskaan tule julkisuuteen.
Kaikille näille tarinoille on yhteistä se lasten kärsimys. Tässä tapauksessa Maisan lapset sekä myös salasuhdemiehen lapset.
En voi kuin vähän hämmästellä, että nyt tässä Maisan tapauksessa on tarvittu jo poliisia/poliiseja(!) ja tarkoitan nyt muutakin kuin Maisan nykyistä tapailumiestä.
Maisa ei totisesti pidä tavallisesta hyvästä elämästä, mutta kurjinta tässä kaikessa on, että tähän minusta sekoiluun liittyy useita ja vielä tosi nuoriakin lapsia.
Maisa Torppa ei kyllä koskaan petä julkisuudessa. AINA on kaikenlaisia sekopäisiä käänteitä, draamaa, vaaraa ja jännittäviä tilanteita, mutta miksi pitää myös lapsia "väsätä" näihin alati muuttuviin, dramaattisiin tilanteisiin..?
Sanon tämän siitä näkökulmasta, että itse olin/olen kahden lapsellisen aikuisen yksi lapsi monesta. Katselin koko lapsuuteni minun sanoin sekoilua; oli pettämistä, väkivaltaa, itsemurhayrityskin(toisella vanhemmallani), lopulta alkoholismiakin ja kaikki kuorruttui (kuten Maisalla) siihen, että vanhempani pitivät täydellisiä kulisseja yllä ja perhettämme luultiin unelmaperheeksi. Varmaan siksi en itse välitä yhtään teeskentelystä.
Toivottavasti Maisan nuorin lapsi on Mikolla. Hän on takuulla parempi vanhempi, vaikken pettämistä arvostakaan yhtään ja tarkoitan nyt sitä Maisan ja Mikon suhteen alkua.
(Itse en pidä enää näin aikuisena vanhempiini yhteyttä. En vaan pysty. Heissä on se vika ollut aina, että mitään kehitystä ei ikinä tapahdu enkä jaksa enää aikuisena elää lapsuuden ja nuoruuden kurjia oloja uudelleen.
Äitini toki mielellään yhä käyttäisi minua terapeuttinaan. Hänellä OMIEN SANOJENSA MUKAAN ei ole mitään ongelmia. Minä olen jostain kuusivuotiaasta lähtien tukenut äitiäni ja antanut parisuhdeneuvoja(!?) suhteessa isääni ja myöhemmin hänen suhteessaan ex-mieheensä.
Enää en terapeutiksi "lähde". Siksi ainoa tapa, miten voin olla lapsuudestani vapaa, on olla vaan olematta tekemisissä.
Pahoittelen avautumista. :) )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Maisan lapset ja työn voisi jättää näistä spekulaatioista pois. Maisan miehiä voi kritisoida ja Maisan omia peliliikkeitä, mutta ei välttämättä aivan joka ikistä asiaa Maisan elämässä ei ole tarpeen vetää lokaan.
Maisa on itse ängennyt julkisuuteen törttöilemään lapsistaan huolimatta, joten eiköhän tuo lasten vetäminen mukaan lokaan ole ihan Maisasta lähtöisin.
Melko keskenkasvuinen logiikka. Ovatko ne lapset tehneet mitään? Onko heidän elämäänsä ok arvostella vain koska äiti on mitä on? Ihmiset ovat täällä aivan naama punaisena vihankiihkosta Maisaa kohtaan sen verran pahasti etteivät lapsetkaan ole turvassa, on kyllä jännä.
Mene nyt hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Maisan lapset ja työn voisi jättää näistä spekulaatioista pois. Maisan miehiä voi kritisoida ja Maisan omia peliliikkeitä, mutta ei välttämättä aivan joka ikistä asiaa Maisan elämässä ei ole tarpeen vetää lokaan.
Maisa on itse ängennyt julkisuuteen törttöilemään lapsistaan huolimatta, joten eiköhän tuo lasten vetäminen mukaan lokaan ole ihan Maisasta lähtöisin.
Melko keskenkasvuinen logiikka. Ovatko ne lapset tehneet mitään? Onko heidän elämäänsä ok arvostella vain koska äiti on mitä on? Ihmiset ovat täällä aivan naama punaisena vihankiihkosta Maisaa kohtaan sen verran pahasti etteivät lapsetkaan ole turvassa, on kyllä jännä.
Mene nyt hoitoon.
Etkös sinä ole se jonka pitäisi mennä? Vai kolahtiko kommentti noin pahasti :)
Täällä on nyt otettu aivan ihmeelliseksi lyömäaseeksi Maisan lähihoitajatausta, vaikka se ei kyllä ansaitsisi mitään haukkuja eikä kuulu mitenkään tähän suhdesekoiluun. Onhan Maisa lentoemäntäkin.
Kyllä lähäri on paljon tärkeämpi työ kuin tämä palstamammojen turhanaikainen kynänpyörittely, kun näyttää olevan työajallakin aikaa suoltaa viharipulia vauvapalstalle. Menkää nyt vähän itseenne.
Miten toi Seiska on ihan hiljaa tosta eilisestä poliisiepisodista?
Olihan tuo nainen muutaman vuoden pois julkisuudesta. Eikö lehdillä ole muita kuin Maisa. Silloin , kun hän oli Latvalan kanssa ja ei ollut , niin joka päivä Maisa Maisa. Sekä mitä kaikkea ystävät olivat tehneet väärin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt otettu aivan ihmeelliseksi lyömäaseeksi Maisan lähihoitajatausta, vaikka se ei kyllä ansaitsisi mitään haukkuja eikä kuulu mitenkään tähän suhdesekoiluun. Onhan Maisa lentoemäntäkin.
Kyllä lähäri on paljon tärkeämpi työ kuin tämä palstamammojen turhanaikainen kynänpyörittely, kun näyttää olevan työajallakin aikaa suoltaa viharipulia vauvapalstalle. Menkää nyt vähän itseenne.
Maisa sai potkut lentoemäntänä olemisesta. Maisa tekee osastosihteerin töitä eli on just sun kuvailun kaltainen kynänpyörittelijä. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi Maisan uudet suhteet "alkaa_ aina tappelulla? Jotain käsikähmää ja riehumista joka v_t_n kerta. Oisko aika hänenkin katsoa peiliin kun jatkuvasti ajautuu tuollaisiin tilanteisiin?
Kyllä Maisa katsoo peiliin, ja ihailee sitä upeaa näkyä joka siellä on, erityisesti se rintavarustus lienee ylpeyden aiha.
Työntekijänä tuntuu aika ajoin että johtoportaan mielestä on.