IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete on pitkä, komea ja karismaattinen top 10% mies, Julia kaunis nuori nainen parhaassa iässä. Tasot kohtaavat tuossa. :)
Makunsa toki kullakin, mutta ei Pete kyllä mun mielestä näytä komealta ja karismaattiselta. Ihan tavallisen näköinen mies.
N45
Naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina ja jos niitä ei viehätä joku komea julkkis, niin se on niiden mielestä tavis. Ette osaa arvioida objektiivisesti miehen ulkonäköä.
Ja varsinkin suomalaisilla naisilla, naisten oma vaatimaton/ruma ulkonäkö vaikuttaa mielipiteeseen. Eihän yksikään palstamma (lyhenne tamman kokoisesta mammasta) pidä esim. Rita Behmiä kauniina. Eikä kuulemma osaa edes laulaakaan!!1
Tämä on taas jälleen kerran hyvää oppimateriaalia miehille.
Suomalaisesta naisesta tahtoo lähes aina vanhemmiten tulla ilkeä persläpi, joten vaikka aiemmin olen suositellut n. 20 vuotta nuorempia naisia hyville suomalaismiehille, niin tämän ketjun myötä nostan suosituksen kolmeenkymmeneen vuoteen.
Syy on yksinkertaisesti se, että jos nainen olisi saman ikäinen, niin vielä lapsensiittämiskyvyn omaava mies saisi vain katkeralta kantturalta lähinnä vihaa osakseen, vaikka olisi tuhlannut koko elämänsä kantturan hyvinvoinnin eteen. Silloin, kun nainen on 30 vuotta nuorempi, mies ei vamhenpana enää kuule mahdollista mäkätystä, ei haista enää 60v mummon hajua, eikä kitkeriä märkiä pieruja, eikä näe enää ilman lukulaseja mamman ryppyjä.
Ja tuskin 90v vaarin tarvii enää hävetä kaveripiireissään, että on kimpassa jonkun vanhan kurpan kanssa ja kehtaa vihdoin sanoa suoraan, että on joutunut käyttämään liukuvoiteita eukon kanssa jo 30 vuotta!!1
Peri vaikuttaa viihtyvän hyvin yhdessä. Onnea heille, se ei ole keneltään pois. Kyllähän nuoremman ihmisen vielä aito elämänilo ja usko tulevaisuuteen on virkistävää. Se hehku ja riemu, joka nuorissa on on jotain, mitä itse näin 5-kymppisenä kaipaan. Tässä vaiheessa elämä on jo potkinut niin monesti päähän, että ei ole enää mitään harhakuvitelmia itsestä, maailmasta tai tulevaisuudesta.
T. 50v nainen
Täytyypä alkaa seurailemaan paria. Jumalauta mä nauran ja pilkkaan kun eroavat!
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä alkaa seurailemaan paria. Jumalauta mä nauran ja pilkkaan kun eroavat!
Pidätkö itseäsi ihan terveenä?
Olipas katkeraa kommentointia, miks et saa itselles, sitä 30v nuorenpaa naista? Samalla tavalla ne vanhenee miehetkin ja tarvitsevat niitä salaisia sinisiä pillereitä. Miesten eliniän odote on lyhempi, kuin naisilla, joten harvoin enää on 90v papparaisia. Kuvan mies on komea ikäisekseen, mutta harva 50v suomalainen mies on enää komea. Nuoria naisia ei kiinnosta punakka ja pönäkkä peruspena. Todellinen maailma on muualla, kuin täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas jälleen kerran hyvää oppimateriaalia miehille.
Suomalaisesta naisesta tahtoo lähes aina vanhemmiten tulla ilkeä persläpi, joten vaikka aiemmin olen suositellut n. 20 vuotta nuorempia naisia hyville suomalaismiehille, niin tämän ketjun myötä nostan suosituksen kolmeenkymmeneen vuoteen.
Syy on yksinkertaisesti se, että jos nainen olisi saman ikäinen, niin vielä lapsensiittämiskyvyn omaava mies saisi vain katkeralta kantturalta lähinnä vihaa osakseen, vaikka olisi tuhlannut koko elämänsä kantturan hyvinvoinnin eteen. Silloin, kun nainen on 30 vuotta nuorempi, mies ei vamhenpana enää kuule mahdollista mäkätystä, ei haista enää 60v mummon hajua, eikä kitkeriä märkiä pieruja, eikä näe enää ilman lukulaseja mamman ryppyjä.
Ja tuskin 90v vaarin tarvii enää hävetä kaveripiireissään, että on kimpassa jonkun vanhan kurpan kanssa ja kehtaa vihdoin sanoa suoraan, että on joutunut käyttämään liukuvoiteita
...ja todellisuudessa aivan viimeistään sitten, kun iät ovat 55 ja 80, vaimo lähtee elämään uutta elämäänsä, onhan hänellä todennäköisesti vuosia vielä paljon edessä.
Oikeasti tuo 25 ja 50 ei edes kuulosta niiiin kauhean pahalta, mutta itse nyt 55-vuotiaana naisen en kerta kaikkiaan pystyisi kuvittelemaan rinnalleni 80-vuotiasta vanhusta. Omanikäinen mies kelpaa vallan hyvin ja kelpaisi sittenkin, jos nyt ero tai kuolema meidät erottaisi.
Oi nuoruus, oi naiivius!
Näillä "sano muikku" naisilla on väliä vain miehen omaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete on pitkä, komea ja karismaattinen top 10% mies, Julia kaunis nuori nainen parhaassa iässä. Tasot kohtaavat tuossa. :)
Pete on lyhyehkö tylsä keski-ikäinen mies poolopaidassa, joita näkee citarissa 10 minuutissa 20 kpl. Julia on huomiota haluava keskenkasvuinen instabebe. Tasot voi kohdata, mutta mikä on taso?
Totta ei mikään Jim Caviezel eikä neiti penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunsa toki kullakin, mutta ei Pete kyllä mun mielestä näytä komealta ja karismaattiselta. Ihan tavallisen näköinen mies.
N45
Naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina ja jos niitä ei viehätä joku komea julkkis, niin se on niiden mielestä tavis. Ette osaa arvioida objektiivisesti miehen ulkonäköä.
Ja varsinkin suomalaisilla naisilla, naisten oma vaatimaton/ruma ulkonäkö vaikuttaa mielipiteeseen. Eihän yksikään palstamma (lyhenne tamman kokoisesta mammasta) pidä esim. Rita Behmiä kauniina. Eikä kuulemma osaa edes laulaakaan!!1
Laulaa ei tosiaankaan osaa. Ulkonäköön en ota kantaa, koska kaikki nämä näyttää samoilta. Samanlaiset lisäkkeet, huuli ja poskitäytöt. Suomen paras naislauluja on Jepa Lampert.
Vierailija kirjoitti:
Peri vaikuttaa viihtyvän hyvin yhdessä. Onnea heille, se ei ole keneltään pois. Kyllähän nuoremman ihmisen vielä aito elämänilo ja usko tulevaisuuteen on virkistävää. Se hehku ja riemu, joka nuorissa on on jotain, mitä itse näin 5-kymppisenä kaipaan. Tässä vaiheessa elämä on jo potkinut niin monesti päähän, että ei ole enää mitään harhakuvitelmia itsestä, maailmasta tai tulevaisuudesta.
T. 50v nainen
Jaan tunteen mutten silti halua puolta nuorempaa miesystävää. En halua olla huvittava täti enkä hyväksikäyttäjä, tai varakkaampana kustantaa hänen elämäänsä. En tiedä miten tavallista tämä on mutta tekopyhän tasa-arvorummutuksen aikana ikäerosuhteita nostetaan innokkaasti esiin, kuin mainostaen.
Arvostettu kirjailija Annie Ernaux ruoti pikku kirjassaan mennyttä suhdettaan nuoreen mieheen oudon tarkkailevasti ja kylmästi, vaikka korosti sitä miten mies ihaili ja helli häntä. Kyllästyi lopulta ja jätti "poikasen".
Jäin ihmettelemään kostiko hän jotain tuolla miehille yleisemmin vai pelkästään jättäneelle eksälleen. Ei ollut kovin omaperäinen näkemyksensä kun seuraa miten nykyfeminismi julistaa naisen niskan päällä oloa kaikessa. Nuorempi mieskin nähtävästi kuuluu tutkimuskohteisiin, josta voi surutta kirjoittaa analyyttisen tutkielman ylemmästä yhteiskunnallisesta statuksesta käsin.
Annettaisiinko miehen nykyään tehdä samanlaista lynkkaamatta tämä täysin?
Suomi-palstamma-suomi sanakirjasta:
Palstamman uusi elämä = vahvasta psyykenkääkityksestä huolimatta eri foorumeilla miesvihan levittämistä aamusta iltaan, joka ainoa päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Mä olen suomalainen nainen ja mun mielestä Rita Behm on kaunis ja pidän useammasta hänen kappaleestaan. Lapsellista tuollainen yleistäminen.
Palstamammoiksi voi luokitella meidät kaikki täällä kirjoittelevat sukupuolesta, painosta ja ulkonäöstä riippumatta.
N45
Vierailija kirjoitti:
Suomi-palstamma-suomi sanakirjasta:
Palstamman uusi elämä = vahvasta psyykenkääkityksestä huolimatta eri foorumeilla miesvihan levittämistä aamusta iltaan, joka ainoa päivä.
Miespuolisen palstamamman määritelmä: katkera naisia vihaava ja haukkuva mielenterveysongelmainen incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Kuka osaa? Miehet itse? Homot? 😆
Varmaan aika moni nainen vastaisi kuten N45 eli Pete ei ole komea. On ihan tavis. En ymmärrä mistä kohtaa tuo mies on muka komea.
Näköjään olet katkera, kun et saa minkään ikäistä naista, et muuten olisi täällä palstalla läyhäämässä. Kyllä ne märät pierut tulee papoiltakin ja syvät uurteet otsassa näyttää olevan. Miehet ja naiset ikääntyy yhtä lailla. Minkä ihmeen takia 50v haluaisi enää perheen, kun voi nauttia jo omasta elämästään? Miehen siittiöiden laatu heikkenee iän myötä.
"Palstamammoiksi voi luokitella meidät kaikki täällä kirjoittelevat sukupuolesta, painosta ja ulkonäöstä riippumatta."
Olipa harvinaisen tyhmä kommentti.
"Minkä ihmeen takia 50v haluaisi enää perheen, kun voi nauttia jo omasta elämästään?"
Yksi hyvä syy varsinkin miehille on se, että kun on nuori vaimo ja pieniä lapsia, on todennäköisempää, ettei joudu viettämään eläkevuosiaan joko vauvapalstalla tai jossain laitoksessa. Perinteisiä perhearvoja vaalivat perheet ovat paljon onnellisimpia ja tasapainoisimpia, sekä kaikkein paras kasvuympäristö lapsille.
Jos Julia ei halua tehdä lapsia, niin mikäs siinä on ollessa. Tuskin yli 50 v. mies jaksaa hirveästi enää pikkulasten hoitoa?
Niin siis sinun mielestä. Jos asiaa kysyttäisiin tuhannelta naiselta, niin kuinkahan moni pitäisi Peteä rumana/rumahkona/keskivertona/komeahkona/kkomeana? Luultavasti Pete olisi siinä keskiverto tai vähän paremmannäköinen kategoriassa eli top 20%, koska naiset tosiaan pitää 80% miehistyä keskivertoa rumempina (LOL).