Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11738)
Nyt vaihtavat kai sitä peittoa toiseen. Äsken näkyi Loimu selän puolelta oikein isona ruudussa ja sitten se nostettiin johonkin ja ainakin Hovineito rupesi touhuamaan tuon peiton kanssa jotain.
Hih😀Loimu varmaan ajattelee että nyt on lapset tehty ja nyt pannaaan vähän ranttaliksi 🤣💜
Ihan kuin Loimu olisi siistin pesän saatuaan jäänyt silmillään seuraamaan kasvattajan perään ajatellen, että et kai sä mua nyt yksin jätä, tule seuraksi.
Nyt siellä taas kai ruokitaan. Siis se Hovineito antaa lisämaitoa pennuille, kun on ruisku toisessa kädessä ja Loimu makaa kyljellään selkä kameraan päin.
Jos minä olisi Loimulassa nukkuisin päivät ja yöt pentulaatikossa 😀 Ne pietet vekkulit ovat niin hyvä n tuoksuisia 💝 olen Tosin eläkeläinen ja tällä Loimulan perheellä on muutakin tekemistä kuin koiravauvoja nuuskutella 😄😄
En ihmettele, että laittaa välillä äänet pois. Jotkut analysoivat ja tuomitsevat jokaisen teon. Onhan oman koiran hyvinvointi herkkä aihe. Varmasti omistaja tekee kaikkensa Loimun ja pentujen eteen.
Käyttäjä12715 kirjoitti:
Nyt siellä taas kai ruokitaan. Siis se Hovineito antaa lisämaitoa pennuille, kun on ruisku toisessa kädessä ja Loimu makaa kyljellään selkä kameraan päin.
Varmaan ovat myös yrittäneet antaa Loimulle aikaa kiintyä pentuihin rauhassa. Nyt on vain pakko osallistua ruokintaan varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että laittaa välillä äänet pois. Jotkut analysoivat ja tuomitsevat jokaisen teon. Onhan oman koiran hyvinvointi herkkä aihe. Varmasti omistaja tekee kaikkensa Loimun ja pentujen eteen.
Ilmeisesti lapsen äänistä on tullut niin paljon palautetta, ettei ihmekään, jos ei enää halua pitää ääniä päällä. Lapsi on kuitenkin osa Loimun ja pentueen perhettä, joten äärimmäisen typerää oletettavasti aikuisilta ihmisiltä siitä ääntelystä valittaa. Jokainen meistä on aikanaan ihan samalla tavalla äännellyt ennen puhumaan oppimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 12.16 Loimu ampaisee laatikosta kesken lisäruokinnan, mutta ei minulla kyllä kuulu mitään.
Jotain siellä on varmasti kuulunut, kun kasvattajakin näyttää vähän säikähtävän.
Oisko lapsi kaatunut/kopsauttanut itsensä ja Loimu heti mennyt tarkistamaan tilanteen. 🤔
Olikos se hyvä merkki kun pentujen hännät viipottaa yläviistoon kun ne syö ? No äsken ainakin näytti viipottavan.
Jos/kun ravinnontarve kasvaa pentujen kasvaessa, niin rittääkö tuo ruiskulla lisämaidon antaminen? Harmi, kun hyljeksivät tuttipulloa.
Noiden pentujen tassut on kuin jollain jyrsijällä😂😍
Ällöttävä on se joka ei eläimistä pidä
En usko että kissalive olisi yhtä mielenkiintoinen kuin pentulive 😊 Minun kissa kun teki penikat niin kahden päivän päästä kantoi vauvelit minun viereen sohvalle ja häipyi muutamaksi päiväksi😄 Siinä olikin hommaa kun yritin imettää niitä tuttipullolla ja laihtuhan ne Yksi oli jo aika uupunut kun emo ilmestyi kotiin ja aloitti hoitohommat 🙁
Noi on pieniä söpöjä karhukaisia 😀
Vierailija kirjoitti:
En usko että kissalive olisi yhtä mielenkiintoinen kuin pentulive 😊 Minun kissa kun teki penikat niin kahden päivän päästä kantoi vauvelit minun viereen sohvalle ja häipyi muutamaksi päiväksi😄 Siinä olikin hommaa kun yritin imettää niitä tuttipullolla ja laihtuhan ne Yksi oli jo aika uupunut kun emo ilmestyi kotiin ja aloitti hoitohommat 🙁
No en nyt ihan tuotakaan 🤔...
Siis jos nyt et keksi tuota niin emolle tapahtui jotain
Vierailija kirjoitti:
Noi on pieniä söpöjä karhukaisia 😀
https://img.ilcdn.fi/G-Q9R5bW6_RfU6uRN7BeXV-yKKY=/full-fit-in/920x0/img…
Siinä sulle karhukainen. Ei nuo söpöliinit oo karhukaista nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos/kun ravinnontarve kasvaa pentujen kasvaessa, niin rittääkö tuo ruiskulla lisämaidon antaminen? Harmi, kun hyljeksivät tuttipulloa.
No ehkä ne isompana oppisi siihen pulloonkin. Mutta niillähän on niin onnettoman pieni suu että kun se yritti tarjota vissiin pienintä tuttia niin se näytti mahdottoman isolle kuitenkin.
Ja onko sitten myös vaara että pennut tottuisi pulloon eikä huolisi tissiä. Pullostahan tulee kai vähän helpommin.
Nyt on kyllä moni pentu saanut paljon maitoa, ja toinen vuoro vielä odottaa. Tietysti kaikista nisistä ei joskus tule maitoa, ihan hyvältä näyttää, äkkiä kasvavat.
Ajatteli varmaan, että kunnollista palvelusväkeä on nykyään niin vaikea saada.