Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11738)

Vierailija
1441/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaanpa se, että Akalle pennun imetys oli liikaa ja se joutui eläinlääkäriin. Nyt kasvattaja on kokenut ell joka osaa hoitaa sekä Loimua että pentuja parhaalla mahdollisella tavalla. Karmeaa olisi jos Akan pitäisi lopettaa imetys ja pötköt joutuisivat keinoruokintaan. 

Akka lopetti imettämisen jo aikaa sitten.

Vierailija
1442/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku tuon Birgitta Johanssonin? Pyytäkää sitä lukemaan kommentit täältä ennen kuin nolaa itseään enempää kateellisilla jutuillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku tuon Birgitta Johanssonin? Pyytäkää sitä lukemaan kommentit täältä ennen kuin nolaa itseään enempää kateellisilla jutuillaan.

Mistä Gitta on karannut?

Vierailija
1444/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sen faceen vois laittaa viestin että joku levittää sen juttuja pitkin nettiä. No uos on itse niin vähän nolo.

Vierailija
1445/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sit koiramaailman tärkeimmän tietolähteen äärelle. Jos rotu kiinnostaa. Toki rotuyhdistyksen sivut myös. 

https://jalostus.kennelliitto.fi/frmTerveys.aspx?R=297&Lang=fi

Vierailija
1446/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet ylipäätään pois täältä. Ellei ole henkilö itse.

Vierailija
1447/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kateellinen eikä nolaa mitään!

Vierailija
1448/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kateellinen eikä nolaa mitään!

On vihreä kateudesta eläinlääketieteen tohtorille koska ei itse tiedä eikä osaa mitään.

Vierailija
1449/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattaja ei saisi estää emoa hoitamasta pentujaan kun ne ovat syömässä. Pentuja on kymmenen ja niiden pissattamisessa ja kakattamisessa kova työ. Kasvattaja työntää nyt jatkuvasti emon kuonoa pois kun se yrittää hoitaa pentuja niiden ollessa syömässä. Tuon ikäinen pentu ei osaa virtsata eikä ulostaa itse ja ummetukseen on pentuja kuollut.

Antakaahan tulla sata alapeukkua ennen kuin viesti poistuu. Täällähän ei saa kuin palvoa eläinlääkäriä, asiallinenkin kritiikki saa vihakommenteja ja poistatetaan.

Mäkin oon huomannu useammankin kerran, että työntää emon kuonon sivuun kun on halunnut tulla poikasten lähelle. 

Vierailija
1450/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sekin oo mahdollista, että jos pennut saa kokoajan lisäravintoa, emokoiran maidontuotanto ehtyy kun poikaset ei juo enää niin paljon nisistä sitä maitoa?

Ainakin ihmisillä maidontuotanto tyrehtyy, jos vauva ei ime maitoa rinnoista, stimuloi sitä maidontuotantoa. 

Kyllä ne on aivan hyvin olleet imemässä kun minä olen liveen vilkaissut. Mutta niitä on kymmenen ja maitoa ei ehkä ole ihan riittävästi nyt alkuun vielä tullut. Joten on annettu korviketta nyt tueksi. 

Montako nisää Loimulla on? 

Mielestäni puhuivat kymmenestä.

Vierailija
1451/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimu ei äsken ottanut tarjoattessa kulhosta yhtään, vettä.

Onkohan yhtään juonut.

Vierailija
1452/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sekin oo mahdollista, että jos pennut saa kokoajan lisäravintoa, emokoiran maidontuotanto ehtyy kun poikaset ei juo enää niin paljon nisistä sitä maitoa?

Ainakin ihmisillä maidontuotanto tyrehtyy, jos vauva ei ime maitoa rinnoista, stimuloi sitä maidontuotantoa. 

Kyllä ne on aivan hyvin olleet imemässä kun minä olen liveen vilkaissut. Mutta niitä on kymmenen ja maitoa ei ehkä ole ihan riittävästi nyt alkuun vielä tullut. Joten on annettu korviketta nyt tueksi. 

Montako nisää Loimulla on? 

Mielestäni puhuivat kymmenestä.

Jep taisi sanoa että pari nisää noiden päälle on jotka ei tuota maitoa eli surkastuneita.

Vierailija
1453/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvattaja ei saisi estää emoa hoitamasta pentujaan kun ne ovat syömässä. Pentuja on kymmenen ja niiden pissattamisessa ja kakattamisessa kova työ. Kasvattaja työntää nyt jatkuvasti emon kuonoa pois kun se yrittää hoitaa pentuja niiden ollessa syömässä. Tuon ikäinen pentu ei osaa virtsata eikä ulostaa itse ja ummetukseen on pentuja kuollut.

Antakaahan tulla sata alapeukkua ennen kuin viesti poistuu. Täällähän ei saa kuin palvoa eläinlääkäriä, asiallinenkin kritiikki saa vihakommenteja ja poistatetaan.

Mäkin oon huomannu useammankin kerran, että työntää emon kuonon sivuun kun on halunnut tulla poikasten lähelle. 

Edelleen "Sitten ihan vaa tiedoksi että jos pennun imu on alkutaipaleella heikkoa ja tai maitoa ei heru tarpeeksi, pentu yrittää ja keskittyy imuun enemmän jos emo ei just sillä hetkellä pissata tai kakata sitä. Eli tässäkin toimitaan oikein, sori siitä. Fakta." 

Vierailija
1454/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin äskenkin pentuja ravitessa. 

Vierailija
1455/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loimu ei äsken ottanut tarjoattessa kulhosta yhtään, vettä.

Onkohan yhtään juonut.

On juonut. Varsinkin korvike maistuu hyvkn. 

Vierailija
1456/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuon imetyksen pitäisi jatkua?

Vierailija
1457/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin äskenkin pentuja ravitessa. 

Heikkosyömäinen pentu keskittyy syömiseen paremmin kun sille ei samaan aikaan tehdä mitään muuta. Siksi. 

Vierailija
1458/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpostihan siinä lannistuu, masentuu.

Vierailija
1459/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen "Sitten ihan vaa tiedoksi että jos pennun imu on alkutaipaleella heikkoa ja tai maitoa ei heru tarpeeksi, pentu yrittää ja keskitty

Ummetuksesta kärsivä pentu lopettaa imemisen kokonaan. Fakta.

Vierailija
1460/11738 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tuon imetyksen pitäisi jatkua?

Kvg

Ketju on lukittu.