Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
9701/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 7:50. Loimu ja Hehku lootassa, samoin HM.

Vierailija
9702/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko suuri perhe pentulaatikossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9703/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välke yritti vielä Loimun herkun, lopulta Loimu joutui näyttämään hampaitaan (noin klo 7.54).

Vierailija
9704/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo täällä yhden valjaissa ja aidatulla takapihalla ulkoilevan kissan emäntä. 

Mulla ei oo ikinä ollut kissaa, mutta tuli vaan mieleen, että mitä sillon voi tehdä, jos kissa ei halua ulos/kävellä valjaissa? jos totuttelukaan ei tuota tulosta? tiedän myös kissoja jotka ei mene ulos talvella (suomen tapauksessa suurin osa ajasta) vaikka kesällä tykkääkin olla.

Kissa täytyy opettaa pennusta. Aikuinen kissa, varsinkaan jos on elänyt sisäkissana ei välttämättä totu.

Oma kissani on tottunut valjaisiin aivan pennusta ja lähtee kyllä ulos talvellakin kun on kuivaa eikä tuule kovin. Ulkoiluajat ja lenkin pituudet tietenkin muuttuu vuodenajan mukaan.

Vierailija
9705/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä ovat superhyviä kasvattajia: pennuilla paljon tilaa, virikkeitä ja seuraa. Katsoin sen ekan kauden yhteenvedon labradoreista, niin voi kauhistus kuinka pienessä tilassa elivät😢

Vierailija
9706/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin nukkuu💤😴tyylillään toiletti laatikossa 🤩

Vierailija
9707/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimulan Perhe

täyttä kultaa ...

Vierailija
9708/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YleX, "kiitti Yle", eikö jotain muuta vierailukohdetta jos sellainen piti vielä järjestää? Sellainen joka toisi iloa isommalle joukolle kuin 2 ukkoa tai olisi pennuille kokemuksena järkevämpi? Mä tykkään Vikistä ja Köpistä, mutta silti 😠

Vierailija
9709/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YleX, "kiitti Yle", eikö jotain muuta vierailukohdetta jos sellainen piti vielä järjestää? Sellainen joka toisi iloa isommalle joukolle kuin 2 ukkoa tai olisi pennuille kokemuksena järkevämpi? Mä tykkään Vikistä ja Köpistä, mutta silti 😠

Minä en tykkää Vikistä ja Köpistä ja olin jo helpottunut, kun näytti että tänä vuonna Viki&Köpi jää väliin. Voi hyvällä omallatunnolla jättää iltapäivän väliin. 

Vierailija
9710/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää Vikistä ja Köpistä ja olin jo helpottunut, kun näytti että tänä vuonna Viki&Köpi jää väliin. Voi hyvällä omallatunnolla jättää iltapäivän väliin. 

Sama. En minäkään. 

Vierailija
9711/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin mulla loppui tää jo sunnuntaina. Jaksan enää seurata lähtöjä ja uuden kodin terveisiä.

Vierailija
9712/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin mulla loppui tää jo sunnuntaina. Jaksan enää seurata lähtöjä ja uuden kodin terveisiä.

Joo joo, tiedetään jo, älä jankuta samaa. 

Vierailija
9713/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En minäkään. 

Voi itku, taas nämä höpöukot.

Olisivat vaikka kuvanneet jonkun jakson pikkukakkoseen kun pentuliveä seuraa niin paljon lapsia. Kuvauksissa olisi ollut joitakin lapsia, ja jakso näytetty johonkin sopivaan väliin.

Taikka vaikka A-studioon, on myöhään illalla mutta olisivat pennut pistäneet studiossa kunnon rähinän päälle 😂Mieluummin A-studiossa kattoo pentujen rähinäpainia kuin poliitikkojen juupaseipäs, jospaskumpas höpöpuheita.

Vierailija
9714/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viki ja Köpi 👍 mutta vierailukohteena 👎 Ei taas!

Pennut toki kävivät sotainvalidien ja kuntoutujien luona, mutta hoitokodeissa asuvat vanhukset ovat usein hyvin yksinäisiä ja vailla mitään virikkeitä, joten siellä olisi pentuterapiaa tarvuttu 💖

Jos pakko joku Ylen juttu, niin vaikka sitten Urheilustudio tai päivän sää 😁

Vierailija
9715/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen aamu-tv olis ollu miun mielestä hyvä vaihtoehto, mut ehkä ei sopis aikataulullisest Ruskon läksijäisten takii. Voi Rusko, hiän on ollunna miun suosikkipoekain, niin söpö, kattokeeha kun hiän seisoo terhakast häntä pystysä. Jospa pennut tulis ens vuonna miun luonavkäymmään ko asun ihan iteksein keskel mehtee. 

Vierailija
9716/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko teillä äänet?

Saa olla poissa, se on ok, mutta kyselen kun tämä minun katselulaitteenikin saattaa olla syypää kun on vuodelta miekka ja kivi.

Vierailija
9717/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin Hitchcockin Linnut elokuvasta, Koirat-versiona:

https://areena.yle.fi/1-72795842

Vierailija
9718/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne katosi uutinen Vikistä ja Köpistä vai enkö enää löydä?

Vierailija
9719/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Töiden takia en ehtinyt eilen mukaan Hämyn läksiäisiin mukaan enkä taida tänäänkään ehtiä Ruskon läksiäisiin ellen satu olemaan tauolla juuri silloin. ):

Toivottavasti huomenna ehtisin mukaan Pilkkeen ja Kulon läksiäisiin, mutta aika epätodennäköistä jos chatti on silloinkin samoihin aikoihin. Kipinän läksiäiset taisivat olla torstai-iltana, jos oikein muistan (korjatkaa toki, jos muistan väärin), joten niihin kyllä todennäköisesti ehdin. Harmittaa kuitenkin jos sunnuntain chat jäi tämän vuoden toiseksi viimeiseksi chatiksi minun osaltani. ):

Mutta eipä sillä nyt hirveesti ole väliä, kunhan edes viimeiseen chattiin pääsisin mukaan. Joka tapauksessa toivon kaikille pennuille ihanaa loppuelämää ja onnea uusiin koteihin sekä suuret kiitokset Ylelle ja Hoviväelle, että ovat mahdollistaneet tämän pentuliven meille tänäkin vuonna!

Vierailija
9720/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne katosi uutinen Vikistä ja Köpistä vai enkö enää löydä?

Mistä sää sen bongasit?

Ketju on lukittu.