Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Nyt Välke kävi ruokakupilla, mutta se on tyhjä, koska muuta pennut söivät kaiken.
Voi ei tuota Kipinää! Käy vähän jokaista härnäämässä. Välke mieluisin tälle riitapukarille?
Kipinä ja Välke, ihan sekoipäistä menoa. Muut pennut yrittää nukkua ja siirtyvät pois alta.
Vierailija kirjoitti:
Klo 21:01 muut pennut syövät, mutta Välke meni sillalle makaamaan. Miksei ruoka maistu Välkkeelle?
Veti litratolkulla emon maitoa parhaista nisistä. Usein nostettiin poiskin, jäikö siitä traumaa ja anoreksiaa vai kylläisyyden tuntua?
Vierailija kirjoitti:
Kipinä ja Välke, ihan sekoipäistä menoa. Muut pennut yrittää nukkua ja siirtyvät pois alta.
Kipinä moniottelija.
Toivottavasti kipinälle ja välkkeelle ois uudessa kodissa joku koirakaveri joka rakastaa hurjia tappeluita. Molemmat selvästi nauttii kunnon rähinästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 21:01 muut pennut syövät, mutta Välke meni sillalle makaamaan. Miksei ruoka maistu Välkkeelle?
Veti litratolkulla emon maitoa parhaista nisistä. Usein nostettiin poiskin, jäikö siitä traumaa ja anoreksiaa vai kylläisyyden tuntua?
Jospa Välkkeen makuaisti on vaan hienostunut, kyllähän nyt mamman maito maistuu takuulla paremmalle kuin joku kuivanappula, ei voi edes verrata. Jos on niitä poikia, joille maistuu vaan hyvänmakuinen ruoka. Ehkä kannattaisi tarjota vaikka laadukasta makkaraa. ;)
Mun puolesta tää live olis voinu jo loppua sunnuntaina. Kaikille jäähyväiset yhtä aikaa ja sitten olis vaan odoteltu terveisiä uusista kodeista
Ei koira nälkään kuole. Osa syö vaan sen mitä tarvitsee. Itse olen tosin omistanut vaan ahmatteja, mutta tiedän näitä nirsopyllyjä myös 😂🐶
Joka ilta kun lamppu sammuu 🎶
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta tää live olis voinu jo loppua sunnuntaina. Kaikille jäähyväiset yhtä aikaa ja sitten olis vaan odoteltu terveisiä uusista kodeista
Ei oo pakko kattoo.
Kipinällä on ihan hurja draivi. Tuon kun saa kohdistettua oikein niin voi olla aika mestari!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kipinälle ja välkkeelle ois uudessa kodissa joku koirakaveri joka rakastaa hurjia tappeluita. Molemmat selvästi nauttii kunnon rähinästä :D
Usein Välke makoilee kaikessa rauhassa, saattaa olla jopa unessa niin Kipinä vaan käy kimppuun säästelemättä, siitä sitten Välke joko yrittää paeta tai puolustautua tai intoutuu riehumaan. Ilman Kipinää Välke on aika rauhallisen oloinen.😀
Vierailija kirjoitti:
Joo täällä yhden valjaissa ja aidatulla takapihalla ulkoilevan kissan emäntä.
Mulla ei oo ikinä ollut kissaa, mutta tuli vaan mieleen, että mitä sillon voi tehdä, jos kissa ei halua ulos/kävellä valjaissa? jos totuttelukaan ei tuota tulosta? tiedän myös kissoja jotka ei mene ulos talvella (suomen tapauksessa suurin osa ajasta) vaikka kesällä tykkääkin olla.
Hehku rakastaa kun saa puolustautua useammalta pennulta samaan aikaan😂
Onhan se nyt syönyt, ei muuten olisi koko pentueen suurikasvuisin koira. Se ei vain usein malta syödä koko varattua aikaa, jos samalla on huoneesa ihmisiä, kun ne ovat ruokaakin mielenkiintoisempia. Tuo ominaisuus olisi hyvä joillekin meille ihmiisillekin ;)
Edellisellä kerralla söi hovineidon kädestä. Taisi jutella että kun Välke oli se joka aina parhaiten ehti ja pääsi imemään niin sai paljon enemmän siitä eikä ole oikein vielä tykästynyt muihin sapuskoihin.